hallo meiden, misschien een rare vraag, maar mijn oma zit sinds afgelopen donderdag in verpleeghuis sammersbrug in den haag, heeft iemand hier ervaring met dit verpleeghuis? iemand die er werkt misschien of een opa of oma die er woont?
Ik heb er 12 jaar geleden gewerkt... toen was het vreselijk, was zelfs nog in het nieuws.... veels te weinig personeel, veel personeel wat amper nederlands sprak..... hoop voor jullie dat het inmiddels beter is.... werk nu in brabant en daar is echt veel meer tijd voor de mensen dan in de randstad.... daar was ik ooit om 14.30 nog aan het wassen....
Mijn Opa heeft er gezeten. Ik vond het er verschrikkelijk! Slechte service en vond t personeel ook onvriendelijk.
ik zelf werk in zoetermeer in een verpleeghuis, wij krijgen regelmatig clienten van swammersbrug omdat de familie daar ontevreden zijn verder kan ik je er niks over vertellen, elke zorginstellingen heeft zijn goede en slechte kanten en niet altijd alles klopt er met wat er gezegd word
bedankt voor de antwoorden. verder nu niks meer gehoord van mij oom&tante over hoe het nu gaat. mijn oma zag er wel goed verzorgd uit hoor, was gewoon benieuwd hoe en wat daar in het huis.