Hallo allemaal, Sinds een paar weken ben ik op zoek naar een kinderwagen, maar vind het erg lastig. Het belangrijkste vind ik dat hij lekker wandelt op alle ondergronden, vooral in het bos. Zodat we lekker met de hond kunnen blijven wandelen. Verder heb ik niet zoveel eisen, behalve dat ik niet zo groot ben (1.60) dus hij moet niet te hoog zijn. Prijs maakt niet erg veel uit, want ik vind het geen probleem om een wagen tweedehands te kopen. Wie heeft er een goede suggestie voor mij?
Maxi cosi Mura! Daar wandelen wij ook prima mee in de bossen, geschikt voor alle terreinen door de luchtbanden. Dus de ideale kinderwagen
Ik heb de maxi cosi Mura. Een vrij logge, lompe wagen voor in de stad maar door de hele grote profiel luchtbanden, perfect voor in het bos. Wij wandelen dagelijks 2 keer een behoorlijk eind en op elke ondergrond (zelfs op zand) loopt deze wagen fijn. Het is niet de allermooiste, maar wel een hele fijne, solide, robuuste wagen. Niet kapot te krijgen
Wij hebben een bugaboo buffalo. Rijdt fantastisch op elke ondergrond, maar ik vind hond uitlaten vooral handig met de draagdoek. Ik vind het toch lastig als ze aan de riem lopen met de wagen. In het bos waar ze gewoon los kunnen rennen, gaat het goed met de wagen.
Ja, een draagdoek wilde ik inderdaad ook aanschaffen. Maar mijn hond loopt eigenlijk ook gewoon bij mij in de wijk los, dus denk dat ik toch gauw de kinderwagen zal pakken...
Een Easywalker Sky! Een heeeeeeerlijke all terrain wagen voor zowel op het strand als in het bos. Ik sta echt te popelen om er achter te kunnen lopen. Counting down the days....
Mountain buggy, heerlijke wagen. Kleine kan er ook heel lang in. Mijn dochter is bijna 3 en kan er nog prima in (maar nu mag kleine broer hahaha).
Wij hebben ook de MC Mura (4). Bevalt super! Aangezien we landelijk wonen, wilden we een kinderwagen met luchtbanden en goede vering, dat is dus de MC geworden. Loopt erg soepel en is wendbaar. Aanrader dus!
wij hebben een zennit orbit (heet nu geloof ik kees) en dan een jogger model, 3 wielen, valt niet om (tenzij je de hond eraan vast bind en die de baas wil begroeten.... dom) uren mee gewandelt, zal met nr 2 ook vast en zeker gebeuren
Wij hebben een Torck, ook met luchtbanden. Het onderstel is vrij breed maar de vering is uitstekend en hij loopt heel goed op alle ondergronden, zelfs op onverharde paden.
wij hebben deze ook de Easywalker Sky en mijn zusje heeft m al 3 jaar in gebruik. super in het bos of idd op het strand en andere ongelijke terreinen. bevalt ons beide prima een hele fijne wagen.
Wij hebben ook een maxi cosi mura, en die vind ik door de grote luchtbanden juist erg geschikt voor ruig terrein.
Maxi Cosi Mura, zeker weten een hele fijne wandelwagen voor in bos/dorp/stad met de hond. Wij hebben een hele grote hond die als hij zijn gewicht in de strijd gooit, de kinderwagen mee zou zwenken. Daarom stelden wij ook flinke eisen aan een wandelwagen en de MC is helemaal goedgekeurd. Fijne banden, erg stabiele ligging, en de bak is vrij groot waardoor onze dochter er lekker lang in kon liggen. Nu past ze zelfs nog in het zitje (3 jaar). Kortom, voor ons een topper!!
Wij hebben ook de Maxi Cosi Mura, echt een superwagen. Hier ook een grote hond en dat gaat echt prima, strand, bos en gras loopt allemaal prima