Dekbedje voor in wandelwagen

Discussion in 'De babyuitzet' started by Daphne, Sep 18, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Daphne

Daphne Fanatiek lid

Jan 1, 2006
    4,615
    0
    0
    Roosendaal
    Ladies,

Ik heb een tweedehands kinderwagen gekocht (Maxi-taxi) en nu zit er geen dekbedje bij. Zou je deze los kunnen bestellen ergens? Of zou je ook goed een dekentje kunnen gebruiken?

2. Bloem

Bloem Actief lid

Dec 21, 2005
    417
    0
    0
    Ede
    Hoi,
    Deze kun je zo kopen bij alle grotere baby zaken zoals de baby max in veenendaal, die heeft hele leuke.. maar ik denk ook wel bij de babydump oid.. succes..

3. PetraK

PetraK Fanatiek lid

Sep 19, 2005
    1,222
    0
    0
    Amsterdam
    Volgens mij kan je hiervoor het beste een wiegedekentje cq dekbedje voor kopen.
    Misschien heeft de Hema of V&D iets/?

4. maisy

maisy Fanatiek lid

Jun 12, 2006
    4,859
    0
    0
    ja ik denkd at je net zo goed een dekentje kan gebruiken, 2 dan voor in de kou, zit er wel zo'n hoes omheen die aan de kap vastzit?

5. Daphne

Daphne Fanatiek lid

Jan 1, 2006
    4,615
    0
    0
    Roosendaal
    @Maisy: Er zit inderdaad wel zo'n hoes bij. De wagen is verder helemaal compleet, dit is het enige dat ik mis.

6. eve

eve Fanatiek lid

Apr 26, 2006
    4,525
    0
    0
    Den Haag
    Bij mij zat er ook geen dekbedje bij. Kon dat wel los bestellen maar heb gekozen voor een dekentje en lakentje. Samen met een lekker dik jasje en mutsje en het dekzeiltje moet dat denk ik wel genoeg zijn.

7. Kathy

Kathy VIP lid

May 22, 2005
    5,535
    0
    0
    Draagdoekconsulent
    Lichtervelde, België
    Een dekentje kan evengoed hoor, heb ik in het begin ook zo gedaan!

8. noura

noura VIP lid

Apr 27, 2006
    8,819
    0
    0
    ik zou gewoon een wiegdekentje, of ledikantdekentje wat je dubbel kan doen.
    ik heb wel een dekbedje er bij zitten maar dekentjes heb je in zulke leuke kleurtjes. nu ik er over nadenk... volgens mij heb ik nog een dekbedje.... mischien heb jij daar interesse in??? moet ik wel even zoeken, en kan hem zo naar je sturen?

9. Deb

Deb VIP lid

Jul 19, 2005
    7,394
    0
    0
    Noord- Scharwoude
    bij een babyzaak kan je zo een los dekbedje voor de wagen kopen

er zat er bij mij ook geen een bij , voor €10 heb je er al eentje

ik vond een dekbedje lekkerder in de wagen dan hoef je je kleintje geen jas aan te doen

10. Daphne

Daphne Fanatiek lid

Jan 1, 2006
    4,615
    0
    0
    Roosendaal
    @Noura: Als je zou willen zoeken, heeeel graag. Ik heb ook geen extra dekentje, dus die zou ik anders moeten kopen. Ik vind het niks om het dekentje uit de wieg heen en weer te slepen namelijk.

@Deb: Is dat zo, dat je dan geen jasje aan hoeft? Dat wist ik niet.

11. Sjalleke

Sjalleke Fanatiek lid

Oct 21, 2005
    2,158
    405
    83
    Nikki schopt haar dekentje van zich af als ze wakker is dus bij mij niet zonder jasje in de wagen ;) Ik heb trouwens een lakentje met dekentje...

12. Niet meer actief

maar ze zegen toch dat een dekbedje nog niet mag of geld dit alleen voor de ledikant ?

13. wendyfardo

wendyfardo Bekend lid

Jul 6, 2006
    737
    0
    16
    dedemsvaart
    volgens mij mag een dekbedje helemaala niet ik gebruik gewoon dekentjes van de hema

14. Pientje

Pientje Fanatiek lid

Apr 17, 2006
    4,086
    0
    0
    stay-at-home-mom!!
    Noord-Holland
    Ik had bij de 1e ook de maxi taxi citi (wat een rot wagen trouwens!wij gaan hem niet meer gebruiken!) en zat ook geen dekentje bij,alleen zo'n hoes om een dekentje in te stoppen. toevallig hadden we een klein dekentje gekregen van iemand,die er precies in past.
    Maar volgens mij is dat geen formaatje van een wieg,maar dat weet ik niet zeker.

15. Gisimino

Gisimino Lid

Aug 24, 2006
    78
    0
    0
    Neeroeteren
    Hallo,

Een dekentje voor in de wagen kan je gewoon los kopen. Wij hebben toevallig van het weekend een dekentje van Quinny gekocht voor in onze wagen. Die moesten we appart kopen zeiden ze in de winkel ze worden er niet standaard bijgeleverd. Het dekentje kostte wel 19.95€. Wij hebben deze gekocht bij baby dump.

Groetjes Gisimino

16. fransje

fransje Lid

Apr 25, 2006
    65
    0
    0
    thuishulp A
    breda
    hoi,

Ik ben toevallig vanmorgen nog wat inkopen gaan doen bij prenatal was op het assortiment 20% korting, dus mooi meegenomen. En was ook op zoek naar dekbedovertrekje voor kinderwagen. De verkoopster zei me dat hun ze niet in t assortiment hadden en dat er bijna niet aan te komen was, want dekbedjes werden bijna niet meer gebruikt. Was gevaarlijk! sommige mensen lieten de baby onbewaakt in de kinderwagen slapen en dat kon gevaar opleveren. Dus heb ik maar een dekentje en lakentje gekocht.

groetjes françoise

17. Sjarrel

Sjarrel Bekend lid

Jun 28, 2006
    868
    0
    16
    huisvrouw
    Aalsmeer
    ik heb bij de hema een babydoek gekocht :| zo heet dat iig
    is gewoon een vierkante deken achtig iets.. haha
    de ene kant is lime groen en andere kant blauw....
    maar is prima voor in kinderwagen me beeb doet het er prima onder...
    verder leg ik het dekentje tot ongeveer iets hoger als zun navel...
    en hij krijgt dan ook nog jasje aan.. voor het bovenste gedeelte :p

18. Nemo

Nemo Niet meer actief

Wij zijn ook net even wezen kijken en o.a. ook een Quinni en daar zat wel standaard een dekentje bij. De verkoopster zei dat je geen dekbed mocht gebruiken.

Share This Page