Hoi meisjes, Ik ben hard bezig om al m'n uitzetspulletjes bij elkaar te shoppen! (op zich niet zo'n straf ) Nu vroeg ik me af welke luiertas makkelijker is; Zo één met een matje in de "klep" (die je dus helemaal om de tas heen vouwt. of een los verschoningsmatje? Ik heb hier nog helemaal geen ervaring mee en kan wel wat goede raad gebruiken! Knuf Marjanne
Ik heb een losse, gelukkig... dan kan ik hem neerleggen waar ik wil zonder die tas mee te slepen omdat ie aan het matje vastzit. Die tas is nog best zwaar hoor , luiers wegen niet zoveel, maar voeding, flessen, billendoekjes en dan ook nog mijn geldknip (niet dat die zo zwaar is ) en al mijn andere spulletjes (ik neem geen tas meer mee tegenwoordig, want dan loop ik met een luiertas én met mijn eigen tas).
Ik heb geen luiertas, maar een leuke gewone grote tas. En ik heb een los matje (dat ik overigens nooit mee neem haha)
hmm, ik heb die dingen er meteen uitgegooid. Ik gebruikte gewoon een hydrofiel om ze neer te lekker en niet van de onnozele matjes.
Heb een tas gekocht met een los matje. Maar een vriendin van mij heeft helemaal geen speciale tas en verschoond ze gewoon op een handdoek of zo.......