Wauw marykai! Mooi geworden!!!! Ik moet hem nog afmaken Vandaag naar de winkel geweest voor allerlei kleuren garen en wat vergeet ik... het garen voor de voetenzak. #-o Als ie af is dan show ik hem ook!
Vraagje, Wat voor stof(fen) heb je gebruikt?? Ziet er goed uit. Ik begin er Donderdag mee. Naaimachine van mijn moeder is stuk, dus die even laten repareren
Wauw gaaffffff zeg!!! Ik heb van de week het patroon ook binnen gekregen dus ook ik ga een poging wagen hihihi. Ben erg benieuwd wat voor stof je gebruikt heb, en wat het gekost heeft.
Ja heeft mijn moeder mooi gemaakt hè! Ik kan dus helemaal niet naaien. Ze heeft het echt snel gedaan. Vrijdag kwam het patroon pas en ze is meteen aan de slag gegaan en gistermiddag kon ik het al ophalen. De stof hebben we op de markt gehaald, het groen is fleece en de streep katoen. 5,00 fleece, 3,00 katoen, 1,10 klittenband, 2,00 biasband qua materiaal nog geen 12 euro! Op de voorbeeldfoto op de knippie-site hebben ze als binnenvoering badstof gebruikt. Veel plezier en succes ben erg benieuwd naar jullie resultaten!
Zo, dat valt echt mee! Helaas ben ik niet zo handig, dus als iemand wil hobby-en.... Mijn nichtje is zwanger en zou zoiets wel kado willen doen!
Ik kan mijn moeder vragen. Ik zie dat jij in Utrecht woont en mijn moeder woont in Bunnik dan kan je makkelijk stof brengen en omslagdoek ophalen. Ik had haar al gebeld met alle leuke reacties toen zei ze al als ik er meer moet maken! PB me anders maar.
Ik heb katoen voor de buitenkant en voor de binnenkant flanel. Denk dat ik ook zo'n 12 euro aan materialen kwijt ben! Scheelt nogal he?!
Wauw wat is hij gaaf geworden marykay!! Je kan de Knippie trouwens nog gewoon bestellen bij Zester! Dan betaal je 6,75 incl verzenden. Een stuk goedkoper dan alleen het patroon
Ik zie dat ik was vergeten de link toe te voegen , dus hierbij de link http://www.zester.nl/zester/b2c/productdetail/(isQuery=no&citemprod=&query=&citemarea=&layout=11_109_57_102_101&uiarea=1&citem=)/.do?productkey=0FF9F70B49513C47A5563E0528D3CEF1&scenario=bestseller&detailScenario=bestseller&campaign=00095652&sp=ZESTER&ti=Knippie&th=HOBBY#
Voordat ik 'm ook ga bestellen, is deze ook voor grotere baby's? Heb nu namelijk een baynomade (lijkt er errug veel op!), maar daar begint mijn kanjer uit te groeien.
Ik heb de lodger gemaakt, adhv de beschrijving van de link die hier is geplaatst, en ik vind hem best goed gelukt!! Ben er heel blij mee.