Hey dames, Zoals de titel al is: Wat kan ik mijn stiefzoontje aan zijn vader laten geven voor zijn verjaardag?? Ik koop een horloge en die kleine maakt uiteraard een tekening op school maar ik zou hem ook iets kleins aan mijn vriend willen laten geven. Ideeën?????????
Zo'n leuk pakket met douchegel, geurtje, leuke mok met bijvoorbeeld een leuke tekst speciaal voor papa namens zoon, ...
Mijn zoon had hier zelf bedacht dat een ijskrabber wel handig moest zijn. Moet eerlijk zeggen dat papa er op dit moment inderdaad erg blij mee is
bedankt voor de reacties.... Zo'n pakket met douchel enzo of een leuke mok is indd erg leuk. Bioscoopbonnen liggen er helaas nog vanaf sinterklaas, dus dat wordt het niet. Nog meer tips???
ik vind iets zelf gemaakts altijd leuk. onderzetters voor papa zijn koffiemok maken van strijkkralen, of een foto van je zoontje (met zelf geverfd fotolijstje) weet niet of je man toevalig op kantoor zit, dan is zoiets altijd leuk op zijn bureau.
Ligt eraan waar hij van houdt natuurlijk, maar iets handigs voor de papa's is natuurlijk altijd goed! En heeft hij een hobby; iets daarvoor. Hier een muziekliefhebber, dus de kinderen geven altijd iets van die richting.
die is leuk idd wat is nou leuker als met je zoon naar de film! En laat hem een mooie tekening ofzo erbij maken.