Oke ik heb wat inspiratie nodig. Ik heb 2 tattoo's een kleine op mijn buik en een grote op de zijkant van mijn onderbeen. Nu willen wij een ''kleine'' tattoo met onze initialen laten zetten en ik wil er nog iets bij, een bloem of vlinder. Nu alleen de plek nog... Ik wil hem niet op mijn pols (daar mogen geen naalden in ) Op mijn armen vind ik niet mooi en op mijn borst mag niet van mn mannetje Ohja en mijn rug valt ook af want dan kan ik hem niet zelf zien hahaha
hoe klein wordt de tattoo?? mijn zwager heeft de naam van zijn dochter op zijn vinger (als een soort ring) laten tattoeeren, vind ik erg mooi staan!
Deze vind ik erg mooi en met toeval zijn het ook onze initialen. De grote is ook perfect. Alleen dat gedoe wat vastzit aan de K wil ik dan weer niet, ik wil er wel een vlinder denk bij maar daar zit ik nog aan te twijfelen
ja het is juist een plek voor een kleine tattoo uhm hoe moet je dat zien als je je arm draait dus dat je in je hand kan kijken dan je onderarm boven je pols in het midden zeg maar ooo ik hoop dat ik het een beetje normaal heb uitgelegd sorry
Dus de onderkant van je pols zeg maar, of meer omhoog? want bij mn pols wil ik dus echt niet haha ook ni bij die dikke aders brrrr
nee ik bedoel echt meer naar boven dus je pols blijft helemaal vrij als je je onderarm neemt in het midden ooo dit is zoo lastig hahaha ik hoop dat je het snapt anders ga ik op zoek naar voorbeelden
Ik heb er 1 op mijn plos met mijn naam en dan een sterretje boven de i die is voor mijn miskramen.. viel op zich mee hoor de pijn!. het is wel een mooie plek en als je ziet hem ook goed en als je even niet wil zien doe je er zo armband om heen
Hier ook 1 op mijn pols. Deed geen pijn! Althans niet meer dan een andere tattoo plek haha Voordeel is dat mensen hem niet zomaar zien! Ik werkte al een heel jaar intensief met een gezin en pas sinds hun dochter (4 weken geleden) tattoo kan zeggen weten ze het haha
op de binnekant van je pols is wel mooi een kleine tattoo ik heb daar de naam van me zoontje, en de pijn valt echt reuze mee Hier ook één op mijn voet... Hoezo ordinair?
Ik heb m op de onderkant van mn arm. Niet op mn pols en niet bij mn elleboog, maar ertussen zeg maar. [/URL] [URL="http://onzeluna.vlindersite.nl/account.php?module=fotoalbum&action=show_foto&sort=asc&id=4373&foto=2183562"][IMG]http://onzeluna.vlindersite.nl/fotos/fotoboek/50319/thumbs/50319-2183562.jpg