Raar voorgevoel.. herkent iemand dit..?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Audrey2014, 15 apr 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Audrey2014

Audrey2014 Actief lid

24 dec 2013
    335
    7
    18
    NULL
    Flevoland
    Ik snap zelf even niet zo heel goed wat er nu aan de hand is met me lichaam, of nouja met mezelf ook niet echt ;)

Ik moet constant naar de wc, en het stopt maar niet
    als ik naar de wc ga - ( met echt enorme drang om te plassen )
    plas ik hooguit 3 druppels en dan stopt het.

Dit gaat heel de tijd door - nu voel ik al heel de dag een soort raar voorgevoel, ik weet niet wat er is en kan het ook nog niet echt plaatsen

Vanochtend wakker geworden met vreselijke pijn in rechterbeen
    (van heup tot enkel - dat ik er niet op kan lopen)
    Pijn in onderrug - en sinds vandaag soms hele kleine prikjes in me vagina gevoeld, steekjes zeg maar.
    Soms plotseling wat tintelingen in hand na het slapen terwijl ik er niet op heb gelegen, en ik heb de drang om met me benen bij elkaar te lopen want ik ben bang dat ik vocht ga verliezen

*ik heb enorm veel last van afscheiding achtig iets, al paar weken*

Nu heb ik overmorgen de VK, maar toch wou ik me verhaal hier nog even plaatsen want ik kan het maar niet plaatsen wat er nu echt gebeurt met mn lichaam - vriend denkt dat ze ingedaald is hij vind me buik ineens heel erg plat maar ik twijfel daar nog wel over of t ook echt zo is..

Herkent iemand dit?
    ik heb al de hele dag plasdrang dus als iemand hier een tip voor heeft ook welkom :) kom er maar niet van af
    **geen blaasontsteking trouwens**

2. Twixie

Twixie Bekend lid

7 okt 2013
    848
    2
    18
    NULL
    Rotterdam
    Ik lees graag mee! Ik heb er ook 'last' van. 's Nachts is zo vervelend, probeer dan nog maar in slaap te vallen!

3. Uiltje84

Uiltje84 Niet meer actief

Bij bezorgdheid gewoon altijd even bellen!

Ik vind het idd klinken alsof je baby is ingedaald. Bij mij gaf dat ook echt blaasontsteking klachten zoals jij ook hebt (maar dus geen blaasontsteking). Ook heb ik soms dat de baby soms op een bepaalde manier in mijn lies drukt, waardoor ik echt door mijn been zak.

De afscheiding is ook herkenbaar. Mijn vorige zwangerschap was het echt zo waterig, ik heb wel eens bij de kassa gedacht dat mijn vliezen braken....

Ik weet niet of het vergelijkbaar is, maar mijn eerste zwangerschap had ik op het einde 's ochtends stijve en pijnlijke handen.

Maar goed, mijn ervaringen hoeven natuurlijk niks te zeggen!
    Ik zou gewoon morgenochtend even bellen, dan ben je het maar kwijt!

4. Disneyfan

Disneyfan Fanatiek lid

14 okt 2013
    1.036
    158
    63
    Ik zou ff wat urine inleveren bij de HA voor blaasontsteking daar kun je het vele plassen en de afscheiding aan koppelen.

5. InLove

InLove Fanatiek lid

11 dec 2009
    3.707
    0
    0
    Als je zegt geen blaasontsteking te hebben dan zal t idd je baby zijn die lekker tegen je blaas drukt.

Alleen als je echt bijna niet kunt plassen, ook niet na t liggen zou ik even bellen want dat is natuurlijk niet goed voor je blaas en nieren!

6. Wollywell

Wollywell Bekend lid

31 okt 2010
    547
    0
    16
    Zuid-Holland
    Het kan zijn dat de kleine tegen een zenuw aan ligt/ trapt, waardoor je tintelingen en een zeer been hebt. Dat heb ik tenminste vaker gehoord.

Aan het einde van mijn zwangerschap liep ik me ook het ongans naar de wc voor een paar druppels. Het kan de kleine zijn die je blaas als springkussen gebruikt. Als je je urine nog niet op blaasontsteking hebt laten checken, zou ik dat voor de zekerheid even laten doen. Blaasontsteking hoeft namelijk geen pijn te doen.;)

7. Mime28

Mime28 Fanatiek lid

24 nov 2008
    4.050
    1
    0
    Het klinkt idd of de baby ingedaald is, maar als je je zorgen maakt altijd even laten controleren.

Deel Deze Pagina