Wat gaan jullie doen met Oud en Nieuw?

Discussie in 'De lounge' gestart door Anouk2005, 14 nov 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Anouk2005

Anouk2005 VIP lid

21 mrt 2012
    23.304
    16.705
    113
    dokters-assistente
    De Glazen Stad
    Nav alle topics over de Sint en Kerst dan nu maar inhaken op Oud en Nieuw.
    Wat gaan jullie doen met Oud en Nieuw?
    1 januari 2014 heb ik al besloten dat wij de volgende Oud en Nieuw lekker thuisblijven.
    Vrienden zijn van harte welkom maar ik ga niet meer slepen met 3 kinderen op straat.
    Afgelopen Oud en Nieuw waren we bij vrienden.Zij wonen in een wijk waar enorm veel illegaal vuurwerk wordt afgeschoten.Het is overigens geen aso wijk maar wel met veel jongeren en ook volwassenen die daar erg veel plezier aan beleven.
    De jongste toen 16 maanden ging daar natuurlijk echt niet slapen.Onbekende kamer en campingbed waren geen succes.
    Ik schrok me meerdere keren op de avond helemaal wezenloos van lawinepijlen die werden afgeschoten.Die wijk is nogal ingebouwd en daardoor klinkt het lekker door.
    Het dieptepunt van de avond was nog wel toen een of andere mafkees een keiharde knaller voor hun keukenraam afstak waardoor er een glazen fotolijst van de muur viel en in tientallen stukken uiteen viel.Aangezien mijn dochter toen nog volop aan het kruipen was ben ik nog steeds zo ontzettend blij dat ze niet net op dat moment onder die fotolijst of nabij die fotolijst aan het spelen was.
    Toen we iets na 1 uur daar vertrokken had ik het gevoel dat ik met mijn 3 kinderen door een oorlogsgebied moest rennen om veilig in onze auto te komen.
    Dit dus nooit meer.Heb ook direct tegen mijn man gezegd dat is volgend jaar lekker thuisblijf.
    Hier is het ook een rot herrie maar ik voelde me op de een of andere manier gewoon niet veilig bij hun thuis.Kwam allemaal iets te dichtbij op de een of andere manier.

Wat gaan jullie doen?

2. Drieka

Drieka Niet meer actief

Wij blijven lekker thuis en vieren het met ons tweetjes, dit is het laatste jaar dat we met zijn tweeën zijn dus we willen dit heel erg bewust gaan vieren.

We gaan gewoon gourmetten en dan in de avond wat lekkers op tafel en de leuke programma's op tv kijken, om 0:00 naar vuurwerk kijken en dan gewoon naar bed toe :D

3. fayenne

fayenne Bekend lid

3 sep 2013
    935
    0
    0
    NULL
    Zoals elk jaar thuis.
    Mijn man werkt elk jaar met oud en nieuw en ik ben al blij als ik 00.00 uur red.
    De kinderen maak ik altijd wakker en dan eten we wat lekkers en drinken we kinder champagne.
    Mijn familie woont ver en zitten zelf vaak in het buitenland op vakantie.
    Ik vind het wel prima alleen helaas amper vuurwerk hier vorig jaar zelfs niks.

4. wachtend

wachtend Niet meer actief

Wij vieren het lekker thuis. We gaan wel zien of we 12 uur redden, zo niet jammer dan ;)

5. Aszz

Aszz Niet meer actief

Lekker drinken, eten en spelletjes spelen met familie en vrienden :D

6. Maartt

Maartt Fanatiek lid

30 mrt 2011
    4.843
    725
    113
    Zoals altijd met vrienden. Dit jaar bij ons.
    Zal wel een wilde boel worden met 2 zwangere vrouwen en borstvoedingsmama! Hahahahahaha

We koken samen (iedereen maakt iets). Eten oliebollen doen debiele spelletjes. En om 00.00 gaan we aan de champagne tot hoe laat we volhouden. Onee... Dit jaar voor de helft Jip en Janneke bubbels ghehe.

7. Rainbow88

Rainbow88 Fanatiek lid

13 jan 2014
    3.648
    305
    83
    Ook de 1ste keer onder ons 2 thuisblijven denk ik, ben dan 32 weken zwanger dus om dan op café te gaan rondhangen zie ik niet zitten. Misschien dat we met nog een koppel afspreken, maar zij is midden december uitgeteld voor haar 1ste kindje, dus ik denk niet dat dat door gaat gaan :)

8. pinter

pinter Fanatiek lid

9 jan 2010
    4.015
    1
    36
    noord limburg
    Dit jaar lekker thuis...
    We zijn jaren op rij bij vrienden geweest,en nu een keer heerlijk met zijn drietjes thuis!!

9. Chiggy

Chiggy VIP lid

29 aug 2010
    12.876
    25
    38
    Rotterdam
    Nog geen idee. Vorig jaar ben ik met vrienden naar de Erasmusbrug naar het nationaal vuurwerk gegaan en daarna tot in de vroege uurtjes naar een club. Zoontje sliep lekker bij m'n zus :)
    Dit jaar denk ik gewoon lekker met zoontje thuis of bij m'n ouders ofzo :)

10. Rylie

Rylie VIP lid

14 jun 2010
    5.759
    491
    83
    Vrouw
    Patissier
    Noord Brabant
    Wij blijven thuis en waarschijnlijk komen mijn schoonbroer en ouders.
    Ik dat L.ivvy in haar eigen bedje kan slapen.
    Enige nadeel. Ik woon in een wijk waar ze erg gek zijn op vuurwerk en bang dat ze veel wakker is.

11. ALeV84

ALeV84 Fanatiek lid

13 nov 2008
    2.358
    2
    38
    Ik ben dan uitgerekend, ik hoop dat ik dan in het ziekenhuis aan het bevallen ben of nog leuker, dat we al genietend van ons nieuwe spruitje het nieuwe jaar ingaan :D:D

12. Niekepiek

Niekepiek Niet meer actief

Lekker thuis, zodat de kinderen in hun eigen bedje slapen.
    Schoonouders komen.
    Al jaren eten we mosselen en daarna gaan we spelletjes doen, lekkere hapjes erbij.
    Om 00.00 uur champagne met oliebollen, en dan kijken we naar het vuurwerk.
    Daarna doen we nog wat spelletjes.
    Vorig jaar sliepen de meiden overal doorheen, ben benieuwd dit jaar...

13. Tommo

Tommo Fanatiek lid

3 jul 2013
    1.741
    1
    36
    NULL
    NULL
    Ik ga weg met een vriendin, man blijft thuis bij de kinderen.
    Normaal zou ik ook gewoon thuisblijven, maar we hebben een uitnodig voor een vip party / concert en dat wil ik niet missen.
    Wij hechten geen waarde aan oud en nieuw (of welke feestdag dan ook) dus het is niets bijzonders voor ons.

14. TempusFugit

TempusFugit Niet meer actief

's Middags bak ik een hele berg oliebollen met mijn vader, want die viert het bij mijn opa & oma en wij niet. En 's avonds is het dan gourmetten bij mijn moeder met een heleboel buren en vrienden van haar. Er worden spelletjes gespeeld, we kijken of we wat gewonnen hebben met onze oudejaarsloten en dan aftellen.

Als het ergste vuurwerk voorbij is, ga ik nog even richting m'n opa & oma om gelukkig nieuwjaar te wensen.

15. videlsje

videlsje Bekend lid

21 dec 2011
    636
    0
    0
    dingetjes maken, naaien en wat frutselen
    brabant
    Lekker thuis, mijn zusje en schoonbroer komen. Ik loop dan ver tegen het einde aan en heb zoiezo geen zin meer in gesjouw. Dus dat word lekker eten en spelletjes spelen. En dan mogen onze mannen vuurwerk afsteken als een stel pubertjes hahaha. Ben benieuwd hoe het er hier aan toe gaat net verhuisd dus nog geen idee wat de rest van de buurt doet met vuurwerk

16. Mykelti

Mykelti VIP lid

3 apr 2010
    11.110
    3
    0
    Hier weer naar mijn moeder. Eerste O&N zonder mijn vader. Ook hebben we een hond en mijn broer en sz hebben er dan 2 en die laat je niet thuis. Maken er altijd een leuke avond van met spelletjes en lekkers.

17. natjeb85

natjeb85 Bekend lid

18 feb 2013
    856
    62
    28
    Vrouw
    luchtvracht medewerkster
    Amsterdam
    Heerlijk thuis met me gezinnetje!! is ook de eerste keer voor onze kleine mannetje dus weet ook niet hoe hij er op reageert dus gewoon lekker thuis met eventueel schoonmoeders..

18. 26mei

26mei Fanatiek lid

22 sep 2013
    1.973
    330
    83
    We hebben dan een kleintje van een paar weken dus blijven lekker thuis. Komen 3 vrienden langs met wie we het elk jaar vieren. Wel zo leuk voor vl omdat die 1 jan. ook nog eens 30 wordt. Wordt een gezellige maar rustige boel. Kan ik me lekker met mezelf en de kleine bezig houden en als ik wil optijd naar bed.

19. Luppy

Luppy VIP lid

1 dec 2007
    7.170
    2.283
    113
    Wij gaan op vakantie naar Lanzarote.

Vorig jaar ging heel onze vriendengroep met elkaar in een huisje en wij waren niet uitgenodigd. Nu kwam dat niet specifiek door ons, maar omdat zij allemaal van 1 familie zijn en wij niet, en zij vierden het dus met de hele familie. Maar daardoor zouden wij alleen zitten. Aangezien ze het jaar daarvoor ook al om een stomme reden 2 dagen vantevoren oud en nieuw hadden afgezegd, waren wij best link en hebben we in een gekke bui een vakantie naar Lanzarote geboekt. Dat is zo goed bevallen, dat we het dit jaar nog eens doen.

Heerlijk, bbq-en op oudejaarsavond en een nieuwjaarsduik op een wit strand, met palmbomen en blauwe zee en 25 graden!~Ik kan bijna niet wachten tot het zo ver is.

20. Veertje1986

Veertje1986 Bekend lid

26 jul 2014
    550
    38
    28
    NULL
    NULL
    Het ziet er naar uit dat wij het dit jaar gewoon thuis vieren. Misschien dat we overdag nog even naar mijn schoonouders gaan of dat zij bij ons komen. In elk geval word het vooral rustig aan doen en lekker genieten van ons kleine wondertje, die dan net een paar weekjes oud is.

Deel Deze Pagina