te strakke broek?

Discussion in 'Zwangerschap' started by bar, Oct 1, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. bar

bar Fanatiek lid

May 1, 2006
    2,342
    0
    0
    Secretary Pre-sales&Implementation
    Gouda
    ik vroeg me af als je een strakke broek aan hebt, als je zit dat hij best wel strak zit bij mijn buik. Kan dat kwaad voor de kleine behalve dat het voor mezelf niet lekker zit? als ik sta zit hij gewoon goed. maar als ik zit zit die echt wel strak

2. Harley

Harley Fanatiek lid

Feb 16, 2006
    2,152
    0
    0
    assistent filiaalmanager parfumerie
    Hardinxveld-Giessendam
    Of het kwaad kan durf ik niet te zeggen maar het lijkt me in elk geval erg onprettig. Ik zou m voor de zekerheid niet meer dragen of om de knoop en door het knoopsgat een elastiekje doen. Dan hoef je de knoop niet meer dicht te doen en zakt je broek toch niet af ;) Heb je wat meer ruimte.

3. bar

bar Fanatiek lid

May 1, 2006
    2,342
    0
    0
    Secretary Pre-sales&Implementation
    Gouda
    ja dat is zo.. Maar vraag me nog af of het kwaad kan voor de kleine? of die er wat van merkt..

4. neeltje

neeltje Fanatiek lid

Feb 17, 2006
    3,289
    0
    0
    ik denk het niet Bar, die kleine zit goed ingepakt en heeft alle ruimte in je buik, maar bij een te strak zittende broek (ook alleen bij zitten) zou ik de knoop open laten met een elastiekje ertussen ofzo.

5. smoekie

smoekie VIP lid

Mar 7, 2006
    5,543
    1
    0
    zodra het voor jouzelf niet meer lekker zit zul je over moeten gaan op andere kleding, voor de kleine zelf kan het geen kwaad tis meer dat je er zelf last van zult krijgen dat het niet meer lekker zit.

Share This Page