ik weet niet wat ik wil gaan doen vandaag. heb geen zin om me te gaan vervelen. Mijn vriend moet om 12uur gaan werken en dan zit ik alleen, ik wil dan graag iets gaan doen, ik heb de krant rondgesnuffelt maar, kan niets vinden(in omg. eindhoven) 2e pinksterdag is wel vanalles open. weet iemand mischien iets wat ik zou kunnen gaan doen? en wat gaan jullie allemaal doen vandaag? XXX Gusam
zag net op i-net dat er een pinkstermarkt in helmond is...ondanks het slechte weer is het mischien toch een optie?
Volgens mij is inderdaad alles dicht vandaag. Ik ga met de dochters van mn vriend paardrijden. Hopelijk wordt het vanmiddag droog!
Hier nog iemand die totaaaaal geen zin heeft om niks te doen! Niks te vinden hier inde buurt Zo irritant!
En hier kun je kijken waar nog meer koopzondag is in brabant en alle provincie's: http://www.koopzondagen.net/koopzondag.html
Jammer dat ik niet in de buurt woon anders was dat wel leuk geweest. Als ik vandaag ergens heen wil dan moet ik met de trein of bus. XXX Gusam
Ik kom uit limburg " Venlo " en hier is wel vanalles te doen , kermissen in duitsland en in de omgeving , braderieen en markten , maar ik ben te lui om wat te gaan doen hahahaha .....
jullie kunnen ook allemaal naar delfzijl komen hoor.... hier heb je de pinksterfeesten! errug gezellig...(gaap, ben net wakker, en vannacht weer op stap!)
mijn mannetje is naar ajax dus ga ik vanmiddag even langs mijn vader die zit ook alleen vandaag. fijne pinksterdag. liefs susanne