Stijn huilt soms als ie in de wipstoel zit of in de box. Hij wil dan bij je zitten, maar liever nog wordt ie de hele dag rondgedragen Dit deed ik in het begin uiteraard wel, maar nu niet meer. Moet immers ook wel eens de was doen etc. Net zoals gisteravond, we waren aan het eten en hij was behoorlijk overstuur (dachten we). Dus bij mijn vriend op schoot en stil was ie( eet ook zo ontspannend ). Wat denken jullie, kun je een beeb van bijna 4 maanden al "leren" dat ie soms even moet wachten of kun je ze nu nog niet "verwennen''? xxx
Het klinkt voor mij meer als verlatingsangst. Een baby van 4 maanden kun je volgens mij nog niet echt 'verwennen' hoor Hij wil gewoon graag mama en papa in de buurt hebben..nix mis mee
Evi heeft dat ook hoor Flappie (we zullen eens niet hetzelfde hebben ) en ook meestal rond die tijd. Volgens mij niks mis mee hoor, en gewoon lekker aan toegeven!
Toen Rens zo oud was deed hij dat ook en vooral tijdens het avondeten. We wachtten het altijd even af en als hij door bleef gaan met huilen zette ik hem in de wipstoel erbij of ik nam hem op mijn arm en dan viel hij in slaap. Ik denk niet dat je hem aan het verwennen bent, als ze zo klein zijn hebben ze regelmatig behoefte aan de warmte en geur van moeder/vader. Wij hebben het altijd zo gedaan en toen hij wat ouder werd begon hij steeds meer te spelen en zo kon hij zichzelf goed bezighouden. Succes!