Ging ook niet om borstvoeding op zich, maar het ging om meer aandacht voor donormelk en de moedermelkbank die er is. En die aandacht is er met zo'n actie zeker
Als je het fragment gewoon even wel bekijkt voordat je je een oordeel vormt, dan zie je een onderhoudend gesprek en een superleuke, sterke vrouw die zelf twee prematuren heeft en ook nog de moeite neemt om nog voor een ander kindje te kolven. Hoe tof is dat?! Geen raar wijf dus, maar een topwijf wat mij betreft. Het was duidelijk een spontane actie, zeker niet vies, en als het al voor iemand genant was, dan toch eerder voor Paul die schril afstak bij haar zelfvertrouwen. Dan had je ook kunnen zien dat deze moeder gewoon een hartstikke leuk en zelfverzekerd mens is die deze zaak een dienst bewezen heeft: er wordt gesproken over moeder- en donormelk.
Ik dacht eerst: grappig, echt iets voor Paul de Leeuw! Maar toen ik het zag dacht ik toch: hè bah, blijft een vies mannetje
Ik vond het wel leuk... Mijn vent heeft tijdens borstvoeding ook 1x voor de grappig uit m'n tiet gedronken., een slokje haha Een vreemde vent zou dat niet mogen bij mij.. Maarja, Paul vond t goed en de vrouw ook... Wat is het probleem dan? Het is gewoon een doodnormale tiet met doodnormale borstvoeding erin... Het is geen aanranding, of 18+ of weet ik veel wat.. Dus mensen moeten niet zo zeuren..
Walgelijk. Je laat paul de leeuw toch ook niet aan je tepel zuigen als je geen bv geeft? Haal je dan ook zo je borst eruit. Ik vind beide walgelijk ppff
Ik vind het ook maar raar, vies zelfs! Laat je iedereen die bv wil proeven dan maar aan je tiet zuigen? Of maak je dan alleen een uitzondering voor BN'ers? Als hij het had willen proeven had hij het ook gewoon uit een bekertje kunnen drinken. Snap echt niet dat die vrouw dat toe heeft gelaten. Ik weet wel dat mijn vriend dat absoluut niet op prijs had gesteld, ook niet als het een homoseksuele man is.
Mee eens! Mijn twee beste vriendinnen hebben ook borstvoeding van me geproeft was toen aan het kolven en toen kwam het ter sprake hoe de smaak van bv zou zijn. Heb ze dus wat in een bekertje voorgeschoteld hahaha.
Ik vind het ronduit smerig dat Paul aan een tiet moest gaan hangen. Maar ja, het is Paul he? Zoals meerdere hier al zeggen, had lekker uit een beker gedronken en die borst aan een baby (of kolf) over gelaten. Daar waar de borst in de eerste instantie ook voor bedoeld is.
Ach het was gewoon een spontane actie. Typisch Paul de Leeuw. En ik snap heel goed dat als je daar als moeder zit je wel wilt zien of ie het echt zou doen Als dit ervoor zorgt dat er meer bekendheid komt voor donormoedermelk. Prima toch? Zelfs de telegraaf (een krant die wat mij betreft vooral halve waarheden verkoopt) had het genoemd: Langs de Leeuw besteedde extra aandacht aan Moederdag met het onderwerp 'Een databank voor moedermelk'. Aangezien het voor sommige moeders moeilijker is om borstvoeding te geven dan voor andere moeders, de een heeft meer melk dan de ander, is hier een oplossing voor gevonden. Het delen van moedermelk. Een aantal moeders waren te gast in de show van Paul waar ze een demonstratie gaven hoe ze melk kolven. Paul de Leeuw drinkt moedermelk op tv - Privé | Het laatste Privé nieuws leest u op Prive.nl van De Telegraaf [prive]
Helemaal mee eens! Ik ben hartstikke pro BV, maar als iemand anders dan mijn kind het wil proeven, dan lekker uit een flesje. Ik vind dat BV door zo'n actie juist weer in het extreme wordt getrokken en dat is toch juist niet wat we willen?
Het was een totaal niet-extreem gesprek, maar juist helder en doodnormaal. En het uit de borst drinken was een beetje een maffe actie, maar extreem? Kom op zeg.
ik vind het hilarisch! oke, beetje apart maar dat zijn gewend van Paul de Leeuw super vrouw ook dat ze daar vol zelfvertrouwen zit!
Dus alleen omdat je pro-borstvoeding bent vind je het niet raar dat Paul de leeuw aan een tiet van een vreemde vrouw sabbelt? Ik vind het ranzig. Waarom niet gewoon een bekertje pakken en het daaruit drinken? Dan heb ik het nog niet eens over die vrouw die daar op haar blote borsten zit met die dingen eraan vast gezogen... Misschien wel meer aandacht zo voor donormelk maar of dat op deze manier iets uitwerkt? Borstvoeding is erg goed hoor, maar ik vind die actie van Paul de Leeuw vies.