Wij krijgen dus een zoon. Helemaal geweldig maar een naam voor een jongen vind ik zo veel moeilijker dan voor een meisje. Volgens mij ben ik inmiddels bijna alle namen al wel tegen gekomen hier en op andere sites. Nu vinden mijn man en ik een aantal namen wel leuk. Nu ben ik benieuwd wat jullie van deze namen vinden en welke je het leukst vindt of welke je helemaal niks vindt. De namen die wij wel leuk vinden zijn: Jens Jurre Sepp Ik ben benieuwd naar jullie mening...
Jurre vind ik een mooie naam! Sepp heb ik niks mee, maar wel bijzonder Jens vind ik niet zo leuk klinken.
Van jou rijtje vind ik Jurre de leukste sepp vind ik helemaal niks sorry en Jens gaat wel wat vind je van Sverre / Ferre succes met jullie keuze
-Sepp niet leuk, een beetje gezapig. -Jurre niet lelijk maar wel een beetje geweest -Jens hele leuke naam!
Jens vind ik erg leuk! Sepp is niet mijn smaak en Jurre wel aardig, maar een beetje oudbollig. Zou dan eerder voor Ferre of Fedde gaan
Jeetje zoveel mensen... zoveel meningen. Het wordt er niet makkelijker op.... ha ha ha... Als jullie nog andere soortgelijke namen weten dan houd ik me van harte aanbevolen.
Sepp! Was bij ons ook de keuze als het een jongen was. Waarschijnlijk wel met 1 "P". Vind die tweede "P" zo weinig betrkenis hebben....
Jurre vind ik erg leuk! Jens ook wel maar met Sepp heb ik persoonlijk niets. Wat vind je van Jur die staat hier op het lijstje mochten we ooit een zoon krijgen.
Vind ik beide ook leuke namen. Al vind ik Finn wel een beetje veel voorkomen. Mats wilde mijn man eerst niet omdat hij er een negatieve associatie mee heeft maar ik heb hem weten te overtuigen en hij staat nu ook op ons lijstje. Dank je wel. Even off-topic... zie ik nu dat jij na een aantal jaren van proberen en mmm toch uiteindelijk spontaan zwanger bent geworden?? Geweldig. Gefeliciteerd.