In navolging op het Sint-topic Ik ben alvast begonnen, voor het eerst een wat moeilijkere schildering. Hoop dat ie mooi gaat worden en dat ik mezelf nu niet een beetje aan het overschatten ben Er komen wel steeds enthousiaste buren langs, dus dat is wel leuk. Wie is er ook al bezig?
Zo jij bent op tijd . Hij ziet er wel gaaf uit al! Hier wil ik het weekend beginnen: zaterdag eerst sint en piet eraf.
Ach ja, Sinterklaas is zondag al bij ons geweest, en ik ben hier toch wel een paar dagen mee bezig, dus daarom alvast maar begonnen.
Leuk! Dit was ook mijn (eerste) raamschildering vorig jaar Van buiten zag hij er natuurlijk veel mooier uit, maar daar heb ik geen foto van.. Vrijdag haal ik mn sint tekening eraf, en volgende week komt pas mijn kerst tekening erop
Mooi zeg! Jullie hebben dezelfde afbeelding of niet? Ik ga dit weekend beginnen. Wel simpel met een Winnie the Pooh met kerstmuts en sterretje. Als het lukt, plaats ik ook een foto.
ben ook wel benieuwd waar je zo'n schildering op t raam mee maakt. en waar jullie de voorbeelden vandaan halen
Wie heeft er een leuk idee voor in ons verzorgingshuis? Ik heb al verf en kwasten in huis. Nu nog een mooie tekening.
Leuk! Vorige week voor de eerste keer ook een raamschildering gemaakt voor sinterklaas. Pff dacht dat doe ik wel even maar toch nog niet zo simpel hoor. De verf is zo waterig vind ik (plakkaatverf van action) en met lichte kleuren vaker erover heen... Heeft iemand nog een kleurplaat van woezel en pip in kerstsfeer? Vind alleen kleine plaatjes op internet...
Ik gebruik plakkaatverf (ik heb de grote bussen van de Intertoys, 6 kleuren) en afgeknipte stukjes schuurspons om mee in te kleuren (tamponneren). De lijntjes tamponneer ik met een wat dikkere kwast, zodat je ze duidelijk ziet. Voorbeelden haal ik van Google Afbeeldingen, zoeken naar kleurplaten in het thema wat je zoekt.
Heeft iemand nog een kleurplaat van woezel en pip in kerstsfeer? Vind alleen kleine plaatjes op internet...[/QUOTE] Ik had vorig jaar deze: Woezel en Pip in het stalletje | Kerst Kleurplaten
Ik ben ook bezig met een raamschildering van Pompom in de sneeuw.. als het af is zal ik proberen een foto te maken er van
Pfff met stukjes schuurspons? Heb dat geprobeerd maar dat is niet te doen voor kleine details! Ik heb nog steeds niet een tekening gevonden waarvan ik denk, ja die is heel erg leuk! Wil het liefst eentje van woezel & pip en waar je ook een kerstboom of kerstmuts op ziet..
Gewone tekening nemen en zelf er een kerstmuts bij maken? Is niet zo moeilijk. Sneeuw er omheen. Kerstboom is ook niet moeilijk te maken.
Die van action is waardeloos. Inderdaad erg waterig. Ik heb de flessen van de intertoys. Gewoon plaatje van woezel en pip nemen en kerstmuts erop planten? Kerstboom erbij.
Joepie! Het nieuwe topic voor de kerst! Ik hoop van het weekend te beginnen! Mooie plaatjes komen er voorbij hoor. Andreams wat wordt hij toch mooi duidelijk bij jou! Ik kom posten als t klaar is!