pauze hapje

Discussion in 'Peuter en kleuter' started by Pleak, Jan 20, 2016.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

Oct 8, 2006
    34,229
    7,276
    113
    Female
    Brabant
    Hier altijd alleen fruit of groente meegegeven. Ze zeuren er nog niet over, zeggen wel eens dat iemand een chocoladekoek mee heeft ofzo, maar goed dan zeg ik dat is toch helemaal niet de bedoeling. En die kinderen moeten thuis fruit eten (ga ik dan maar vanuit ;)) en jullie mogen dan een koekje. Oh ja was het toen ;)

2. Gizje

Gizje Fanatiek lid

Feb 11, 2010
    1,661
    0
    0
    Hier bijna altijd fruit. Toevallig vandaag een kiwi(gesneden) en een biscuitje, omdat de grotere bakjes allemaal al in gebruik waren en ik 1 kiwi net te weinig vond.

3. Vlinderbloem

Vlinderbloem VIP lid

Mar 27, 2008
    8,128
    1,682
    113
    Op dinsdag, woensdag en donderdag krijgen ze fruit of groente mee (banaan, komkommer, tomaatjes, appel etc) en op maandag en vrijdag krijgen ze bijvoorbeeld een liga/evergreen/fruitreepje ofzo.

4. Vlinderbloem

Vlinderbloem VIP lid

Mar 27, 2008
    8,128
    1,682
    113
    Ja maar dat betekent niet dat ze nooit meer druiven en/of tomaatjes kunnen eten toch? :(
    Tot een bepaalde leeftijd doorsnijden en erin stampen dat ze NIET met eten in hun mond mogen lopen. (Dat is bij ons een strenge regel, altijd al geweest. ;) )

5. frannie82

frannie82 VIP lid

Nov 28, 2010
    10,407
    2
    38

Dat kan maar mijn meiden heb ik geleerd om meteen te bijten als ze een hap nemen en de snoeptomaatjes doen ze nooit helemaal im hun mond die bijten ze af en eren ze vaak in 2 keer op.

6. tuc

tuc Niet meer actief

ik vraag mij af waarom je dit in elk topic plaatst wat hier over gaat, zonder fatsoenlijke uitleg of een reactie die in het topic hoort.

Maar goed dit is bekend bij mij dus deze worden altijd doorgesneden, bij peuters in vieren.

7. Fuddey

Fuddey VIP lid

Oct 6, 2015
    16,382
    12,678
    113
    Je kan ze gewoon doorsnijden.

8. Eylem

Eylem Niet meer actief

Hier 3 x per week schoolfruit en de andere twee dagen ook fruit of groente :) is bij ons verplicht. Ik kijk dus wat er op de fruitschaal of in de koelkast ligt en dat gaat in een bakje in de tas.

9. Berte

Berte VIP lid

Feb 24, 2011
    7,029
    3,841
    113
    Female
    Thuis
    Fruit en een enkele keer een doosje rozijntjes extra erbij.

Share This Page