Grrr heb het helemaal gehad

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Shorty01, 25 jun 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Shorty01

Shorty01 Lid

26 mrt 2014
    28
    0
    1
    NULL
    NULL
    Hoi meiden, sorry ik ben niet heel actief hier maar ik moet nu toch echt even mijn ei kwijt. Ik had voor as maandag een afspraak in Gent om mijn arts te ontmoeten en de eerst volgende menstruatie zouden we dan met ivf beginnen. Nu ben ik al vanmorgen ongesteld geworden waar ik van baal, want als het een weekje later was geweest had ik gelijk kunnen beginnen, maar goed ik dacht prima dan over 5 weken beginnen (cyclus van 35) dus aftellen. Belt net Gent af, de dokter kan niet eerst volgende mogelijkheid 4 augustus!!! Ik kan wel janken, ik had helemaal in me hoofd dat ik volgende cyclus kon beginnen en nu word het waarschijnlijk pas september voor ik kan beginnen. 2 maanden verder omdat 1 dokter niet kan! Ik baal zo enorm super erg, alles tot nu toe tegen in dit hele traject en ik ben zo bang dat ik gewoon een pechvogel ben en dat die ivf pogingen ook gewoon gedoemd zijn om te mislukken. Sorry voor mijn klaagzang ik ben normaal altijd wel positief gestemd maar vandaag even niet en ik moest het gewoon even kwijt.

2. Nephthys

Nephthys Fanatiek lid

9 aug 2013
    3.721
    3
    0
    Noord-Brabant
    Balen meis :(
    Ik ben zelf bekend met de zomerstop; dat ze lang helemaal niks doen. Ook irritant.

Sterkte!

Maarem, doe je ivf met eigen cyclus dan want je zegt je cyclus te moeten afwachten; geen hormonen aan het spuiten?

3. Shorty01

Shorty01 Lid

26 mrt 2014
    28
    0
    1
    NULL
    NULL
    Hoi hoi, zit je ook in gent? En wat houd die zomerstop in en wanneer is die? Nee doe geen ivf in eigen cyclus ik zou maandag naar gent gaan en dan de eerste menstruatie zou ik beginnen met spuiten en dat zou dan mijn eerste ivf poging zijn. Na al die tijd en mislukte iui s had ik er zo naar uitgekeken en kan het maar moeilijk verkroppen dat het nou weer langer gaat duren, ik wacht al zo lang.

4. Shorty01

Shorty01 Lid

26 mrt 2014
    28
    0
    1
    NULL
    NULL
    Oh sorry iK keek niet goed jij bent zwanger zie ik! Super zeg!! Is het ook via ivf gegaan?

5. Sandrabk

Sandrabk Actief lid

9 mrt 2014
    349
    1
    16
    zuid holland
    Wat balen zeg Shorty... Je bent er waarschijnlijk heel erg mee bezig en dan duurt het nog allemaal langer pfff...

Zit je om bepaalde redenen in Gent?

Succes!

6. Shorty01

Shorty01 Lid

26 mrt 2014
    28
    0
    1
    NULL
    NULL
    Ja ik leefde er echt naar toe en ik kijk er ook zo naar uit om eindelijk ivf te gaan doen, omdat ik dan pas het idee heb een echte kans te hebben.

Maar waarom ik in Gent zit dat is nog de grootste grap van het hele verhaal, omdat ik altijd alleen maar goede verhalen hoor daarover en ik had zoiets van ik krijg er 3 vergoed heb dus 3 kansen laat ik die optimaal benutten en gelijk naar Gent gaan, en niet het risico lopen dat er hier in nl 3 mislukken en dat ik dan uiteindelijk als laatste redmiddel naar Gent ga en het zelf moet betalen. Maar na dit telefoontje ben ik er ook gelijk weer heel even klaar mee, komt wel weer goed maar op dit moment ben ik het even zat.

7. Sandrabk

Sandrabk Actief lid

9 mrt 2014
    349
    1
    16
    zuid holland
    Ja snap dat je er helemaal klaar mee bent! Volgensmij zijn ziekenhuizen in NL ook goed, maar Gent zal idd wel iets beter of verder zijn...

Je kan ook nog overwegen om in NL te gaan. Ik kon gelijk starten, geen wachtlijst.

8. Meissie1001

Meissie1001 Fanatiek lid

6 aug 2013
    1.880
    358
    83
    Vrouw
    Reizen, fotografie
    Breda
    He meis...
    Zelfde gehad in Gent. Afspraak gepland na 2e miskraam, belden ze 2 weken van te voren af werd maand later. Arts was er die dag helemaal niet.
    :s
    Ik heb elke week gebeld of ze een eerder plekje hadden en deze kwam vrij, maar 1 week na geplande afspraak.
    Even doorzetten nog, je zit nergens beter dan in Gent.
    Ik sta ook aan het begin van mijn traject (zie mijn post verderop, staat mijn verhaal) en ben blij dat ik in Gent ben...
    Succes! (Ps gewoon bellen!)

9. Hilly1980

Hilly1980 VIP lid

23 jun 2014
    7.299
    6
    38
    Hoi Shorty,

wij zitten ook in Gent en geloof me, ik wilde dat ik daar meteen naartoe was gegaan. Wat een verademing vergeleken met Nederland! Ik snap dat het nu even rot loopt, maar dat is vooral omdat het nu zomer is. Wij hadden onze intake in januari en mijn behandeling is uiteindelijk begonnen in mei. Het zijn gewoon langdurige procedures, maar dat was in NL niet anders hoor...
    Meestal moet je eerst een tijdje aan de pil voor je met spuiten mag beginnen. Zou het niet handig zijn om daar vast mee te beginnen?

Groet!

10. Shorty01

Shorty01 Lid

26 mrt 2014
    28
    0
    1
    NULL
    NULL
    Ha meiden bedankt voor jullie lieve reacties. Ik hoefde niet aan de pil zei ze vorige x omdat ik niet super onregelmatig ben. Maar ik wacht het idd maar gewoon af en ga gewoon vaak bellen. Met mijn intake had ik dat ook gedaan en kon toen ook ineens 4 weken eerder komen!

11. Anja1977

Anja1977 Fanatiek lid

22 feb 2013
    2.654
    1
    0
    NULL
    NULL
    Ik snap je teleurstelling. Elke maand voelt als verspilling.
    Ik heb juist een tegenovergestelde ervaring met Gent. Ik werd gebeld dat er een afspraak geannuleerd was en wij konden met twee weken terecht. Misschien een tip om nog eens te bellen of er annuleringen zijn?
    Veel sterkte!

12. Siene

Siene Nieuw lid

24 jun 2014
    4
    0
    0
    NULL
    Amsterdam
    Hoi Shorty,

Ook ik ken je frustratie en angst maar al te goed. Soms voelt het alsof de tijd gewoon maar doortikt en wegglipt. En verder gebeurt er dan helemaal niets (goeds). Hoop dat het allemaal meevalt en dat je snel weer vol goede moed zit!

Siene

13. Nephthys

Nephthys Fanatiek lid

9 aug 2013
    3.721
    3
    0
    Noord-Brabant
    Als je na je menstruatie zou gaan spuiten, kan je ook wachten met spuiten en beginnen zodra je meteen op de juiste dag in het ziekenhuis kan zijn. Of heb je wel een actieve cyclus zelf? Dan is het idd lastig.

Nee ik zat in Breda. Zomerstop hield in dat ze daar dus geen iui en ifv rondes deden dus er was een laatste dag dat je mocht beginnen met spuiten.

Ik had een hormoonpompje die mijn hersenen aanstuurde om zelf mijn cyclus op te starten en aan de gang te houden. Follikelmetingen gehad en toen zelf mogen proberen; werkte in 1 keer. Was fijn na al dat hormonen spuiten daarvoor...

Veel succes iig meis!

Deel Deze Pagina