Wie gaat er nog meer voor een tweede kindje deze maand? Ik ben twee weken geleden gestopt met de pil. Toch weer erg spannend allemaal. Ben benieuwd hoelang het gaat duren. De eerste duurde vijf maanden.
Hoi hoi! Ja wij! Deze week laat ik mijn spiraal verwijderen! Spannend allemaal idd. Onze dochter is net 2 geworden en bij haar duurde het 6 maanden. Ik verwacht nu weer zoiets... Dan zou onze dochter ruim 3 jaar zijn. Ben heel benieuwd!
Ja. Vorige maand begonnen. Bij dochter duurde het 9 maanden dus durf nu ook maar niet te hopen op dat het snel zal gaan.
Wij gaan ook voor een 2e. Een jaar gestopt met de pil maar uiteindelijk besloten te wachten ivm bouw van ons nieuwe huis. Dat gaat heel snel dus we kunnen eindelijk! Bij onze dochter was het in 1 keer raak. Ik denk zelf dat het deze keer langer duurt omdat ik er veel meer mee bezig ben nu. ( wss teveel ) Spannend allemaal weer
Ja! Wij gaan er ook weer voor! In oktober 2014 mama geworden van de eerste, en nu eindelijk door voor nummer 2! Heb er zo'n zin in! En hoop voor ons allemaal dat het toch vlot wil lukken!