Hallo allemaal, Vandaag punctie gehad, had maar 4 grote eicellen, en 3 daadwerkelijke eitjes. Ik ben zo zenuwachtig, dit is best weinig toch? In 2013 heb ik ook een ICSI behandeling gehad met ook rond de 6 eieren en een prachtige dochter aan overgehouden. Maar dit keer wel erg weinig. Iemand hier ervaringen mee?
Hallo Ze hadden tijdens de metings 6 eitjes gezien en bij de punctie ook weg gehaald maar daar van waren er ook maar 3 goed genoeg om bevrucht te worden door icsi . Van de 3 zijn er 2 goed bevrucht en afgelopen woensdag terug geplaatst . Het aantal zegt soms helemaal niks werd ons gezegd . Ik hoop voor je dat er van die 3 er toch wat terug kan worden geplaatst .
Het is niet veel. Maar het kan prima. Want stel nou dat je hiervan 3 embryo's hebt? Je bent er maar 1 nodig om te blijven hangen... Ik hoop dat het lukt!
Bedankt voor jullie reacties dames. Gelukkig waren er twee bevrucht, een 8-Cellig en de andere 9- cellig. De 8-cellige is vanmiddag teruggeplaatst. En nu wachten ...... @decembergirl, wat spannend voor jou ook. Ik zag dat er bij jou twee cellen zijn teruggeplaatst, dus je hebt kans op een tweeling!
Hoihoi Das is goed nieuws zeg zo zie je maar dat het met 3 eitjes ook kan . Ja bij mij zijn ze allebei terug gezet dus is de kans op een tweeling heel groot . Heel veel sterkte nu je ook op het wachtbankje zit ....
Hai mimi11, Jouw verhaal had ik twee jaar geleden ook. 4 eiblaasjes, 3 eitjes en 2 bevruchtingen! En bij de verse tp gelijk zwanger!!! Kan dus helemaal goed komen. Sterkte net de wachtweken, ik zit er nu ook weer in
Dames... En ? Iemand al een zwangerschapstestje gedaan? Ik mag vrijdag pas bloedprikken maar ben zo zenuwachtig....
Ik lees even mee. Vorige week woensdag punctie gehad, waren stuk of 8 follikels te zien (ik heb maar 1 eierstok) er zijn bij mij ook 3 eicellen gevonden. Wel alle 3 bevrucht en zaterdag tp gehad van een 12 cellige A kwaliteit.
Vanmorgen getest, niet zwanger 😔 22-10 punctie en drie dagen later op 25-10 terugplaatsing. Ben ik misschien te vroeg met testen? Heb we de test van clearblue waar je tot 4 dagen vantevoren zou kunnen testen. Baal wel hoor, na al die hormonen ....
Misschien is het wel te vroeg hoor. Je NOD is in principe twee weken na je punctie, dus dat is donderdag a.s. Zou idd wel heel erg balen zijn hoor Mimi11
Hoihoi meiden :x:x:x:x:x:x Ook de 3 poging is helaas niet gelukt ! Maandagmiddag al een lichtelijke bloeding maar ik dacht kan nog alle kanten op gaan maar het werd wel wat meer s'avonds een test gedaan en ik wist het eigenlijk al NEGATIEF ... Liefs Xxx
Wat ontzettend balen decembergirl. Heel jammer! Weet je al wat je hierna gaat doen, verder of even pauze? Sterkte!
Hoihoi Het was de derde poging ...as maandag een gesprek met de arts en dan eens horen wat evt de mogelijkheden nog zijn ...maar de tijd dringt wordt in dec 43 ....