Pauze/stoppen mmm

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Mauzy82, 30 okt 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kramertje

Kramertje VIP lid

4 apr 2019
    7.271
    5.871
    113
    Vrouw
    Lieve Mauzy wat rot dat deze cryo ook niet wilde blijven plakken en wat een moeilijk maar ontzettend moedig besluit hebben jullie genomen. Kiezen voor jullie eigen gezinsgeluk. Hopleijk kanp je de komende maanden wer op, zowel lichamelijk, als mentaal en is het jullie gegeven om samen nog een kindje te krijgen. Dikke knuffel! ❤️

Mauzy82 vindt dit leuk.
  2. Mauzy82

Mauzy82 Niet meer actief

Is inderdaad heel erg rot van deze cryo en de genade slag.
    Heb vanavond nog even getest en zeker spierwit. Dus heb m'n hormonen gestaakt.

Dank je wel allemaal voor de lieve berichten doet heel erg goed !

3. Harper1987

Harper1987 Actief lid

19 sep 2018
    331
    196
    43
    Vrouw
    Allereerst een dikke knuffel...

Wat een dapper en moedig besluit. Ik had gehoopt dat het mij ook zou lukken. Heel ander traject maar snap al jou tegen slagen. Fysiek en mentaal zit je er helemaal doorheen. En denk je terug aan die tijd dat je nog wel kon genieten van alles en overal het beste uit haalt. Ik heb besloten om per volgend jaar te stoppen/pauzeren ( weet nog niet wat) Om weer te kunnen genieten van het leven. Niet je hele leven plannen om het krijgen van een kind. Je doet het met alle liefde maar op een gegeven moment is de koek op.

Zijn er kansen voor jullie zonder behandelingen? Of kun je nu echt helemaal de rust nemen die je verdient.

Ik wens je heel veel sterkte....

Mauzy82 vindt dit leuk.
  4. Mauzy82

Mauzy82 Niet meer actief

Dank je wel voor je berichtje
    Nee voor ons is een 100% geen natuurlijke kans. Ik bezit helemaal geen cyclus of aanmaak hormonen en of folikels alles ligt stil. Dus stop is ook echt stop. Dank je wel voor je bericht.
    En net als voor jou zal gelden nee zeker geen makkelijk besluit maar lichaam en geest zijn op. En mijn "wil" op dit moment ook. Heb mijn bonus zoon zo vaak een nee verkocht omdat ik moe bang chagerijnig of ik een poging zat of naar het zh moest dat me dat beetje bij beetje ook gebroken heeft. Al met al de rem derop nu.

Voor jullie ook sterkte met het besluit ♥️ tis en blijft gewoon k*t.

5. Nooortje

Nooortje Actief lid

1 aug 2016
    470
    132
    43
    Wat een verdrietige en moedige keuze! Ik gun je rust, veel liefde en ook veel wijsheid. Het is zo oneerlijk !! Een dikke knuffel.

Deel Deze Pagina