Ervaringen Diagnostische Hysteroscopie?

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Monic, 28 apr 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Monic

Monic Bekend lid

27 mrt 2012
    751
    2
    18
    Hi Dames,

Wie van jullie heeft er ervaring met een diagnostische hysteroscopie en weet nog wat de gevolgen daarvan waren?

Ik heb deze afgelopen woensdag gehad en heb nu nog een gevoelige buik en veel waterverlies (per dag zeker 2 maandverbanden vol).

Tot op heden had ik geen noemenswaardig bloedverlies maar nu lijkt het net alsof ik ongesteld ben geworden / aan het worden ben?

2. Panter

Panter VIP lid

14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    Ik had meteen erna bloedverlies. Duurde zo'n 4 dagen en daarna was het over. Verder ook geen pijn oid gehad. Hou het in de gaten dat je geen infectie ontwikkeld. Als de afscheiding gek gaat ruiken of pusserige kleur krijgt zou ik even aan de bel trekken.

3. Monic

Monic Bekend lid

27 mrt 2012
    751
    2
    18
    Hi Panter, bedankt voor je reactie! nou het gekke was dat ik die dag eigenlijk alleen veegjes had... Bijna niets dus! De dagen erna veegjes alleen na het plassen heel lichtroze... soms ook geen bloed, maar wel continu waterverlies gehad (of iig dat spul wat ze erin gespoten hebben).

Vanochtend kreeg ik echt steken in mijn onderbuik en daarna zag ik dus 'bloed'.. Nu heb ik ook echt het ongi gevoel in mijn buik en opgezwollen dat het was/is, dus ik kijk het even aan... Wel raar dit.

4. Panter

Panter VIP lid

14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    Ik denk dat het normaal is hoor, ze hebben er toch in gekeken. Daar krijg je een lichamelijke reactie op.

5. Blondje

Blondje Fanatiek lid

29 aug 2009
    1.640
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb een paar weken geleden een hysteroscopie gehad en heb een paar dagen buikpuin gehad, geen bloed en vochtverlies, alleen op de dag zelf.

6. Monic

Monic Bekend lid

27 mrt 2012
    751
    2
    18
    Hi blondje! Nou bij mij is het nu nog echt vochtig en beetje bloederig... Raar dit. Nou hebben ze bij mij ook een plekje op de baarmoedermond dichtgebrand maar dat heeft weinig te maken met het vochtverlies denk... Daarnaast is het raar dat ik nu pas echt bloed verlies lichtroze bloed verlies, terwijl het woensdag al was gebeurd :|

7. Monic

Monic Bekend lid

27 mrt 2012
    751
    2
    18
    Het is nu al een week verder en nog steeds maandverbanjes (wil graag zien wat eruit komt:)) vol 'vocht' met een roze kleur...

Misschien toch maar naar de HA?

Deel Deze Pagina