Pauze

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door sann30, 3 jan 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sann30

sann30 Lid

15 okt 2015
    14
    0
    0
    Werken bij ING Amsterdam
    Almere
    Hallo dames .. vraagje...

Zijn er toevallig mensen met ervaring met pauze nemen tussen de iui traject..

Ik ga dat nu doen.. omdat ik al 1.5jaar bezig ben met hormonen en een operatie "de LEO Operatie "en ik het spuug zat ben ..nu 3 pogingen iui met inseminatie gehad en gewoon het gevoel heb dat dit niets opschiet.. geloof der niet veel van op 1 of andere manier..
    Iemand hier ervaring mee ??

Veranderde der wat
    Bijvoorbeeld cyclus...?
    Of lukte het daar na misschien wel ..,

Graag hoor ik jullie ervaringen..

Liefs

2. Izie

Izie Bekend lid

17 mrt 2015
    641
    31
    28
    Wij hebben ook na 3 iui's een maand pauze gehouden omdat we de vakantie er niet voor af wouden zeggen.

Aan de ene kant vond ik het prettig, maar het liefste wou ik toch eigenlijk gewoon echt wel door. Het geeft wel rust dat je een maand niet continu hoeft te denken of je wat voelt en of je misschien zwanger bent of misschien ook wel niet, maar was blij dat we weer verder konden na de tijd

Mijn cyclus was direct weer netjes zoals de voor de tijd ook was.

3. Zaza258

Zaza258 Bekend lid

4 jun 2016
    604
    184
    43
    NULL
    NULL
    Ik heb tot nu toe 'om en om' pauze en hormonen:
    - eerste poging met menopur: overstimulatie dus geen IUI en geen seks
    - maand pauze (dus zelf aan de slag) want te laat om nieuwe IUI met hormonen te starten
    - tweede poging met Gonal-F en eerste IUI gehad: helaas mislukt
    - deze maand weer pauze want het lab was tussen kerst en nieuwjaar dicht

In de twee pauzemaanden zelf geklust (ben nog druk bezig nu ;)) want mijn cyclus was gewoon normaal: duidelijke menstruatie en eisprong. Maar ik weet niet hoe het zit als je drie keer achter elkaar een IUI hebt gehad.

4. Mayaatje

Mayaatje Actief lid

22 dec 2015
    451
    1
    16
    NULL
    NULL
    Wij hebben tussen de behandelingen ook pauzes ingelast. Was echt fijn om er even niet mee bezig te zijn en om op te laden! Ziekenhuis zei altijd jullie bepalen het tempo. Uiteindelijk heeft het geleid in een positief resultaat 👍🏾

5. Happy1234

Happy1234 Bekend lid

8 jun 2014
    688
    0
    16
    Vrouw
    Zelfstandig.
    Ergens in het westen
    Ik heb sinds een paar maand een 2e ICSI behandeling achter de rug. Had maar 1 eitje wat teruggeplaatst kon worden. Helaas was ik na 2 weken niet zwanger.

Ik heb nu een lange pauze genomen. Nu ongeveer 4 maanden gestopt. Dit had ik echt nodig.

Ik heb nu een afspraak staan zowel in Dusseldorf als in Gent voor een second opnie. Ik kijk daar echt nu naar uit.

Voor mij was even een stop tot aan de feestdagen wel goed. Ben op vakantie gegaan met mijn man en even ontstressen. Het is en blijft een zwaar traject.:(

Deel Deze Pagina