Beetje gek wellicht maar ik bestel nooooit chinees. Laatste keer was 10 jaar geleden denk ik. Ik lust wel vanalles en mijn kids ook. Nu gaan we dus wel chinees bestellen en ik heb geen idee, alles ziet er wel prima of lekker uit. Dus: wat bestel jij bij de chinees?
Ik zou iedere keer wel iets anders willen proberen, maar mijn kids lusten niet alles. Ik probeer wel zo veel mogelijk af te wisselen: Koe loe kai Babi pangang Foe yong hai met kip Kip in een wisselende saus bv kung po, zoetzuur, pikant oid Tomatensoep Gebakken banaan (Daarbij bami en nasi)
Combipakket van twee gerechten. Vaak foe yong hai en babi pangang. En dan bami en rijst erbij en gebakken banaan. Soms ook een soepje
Ik hou absoluut niet van vlees, dus ik eet eigenlijk alleen de bami met satésaus en bestel dan extra gebakken banaan erbij.
Wantonsoep Loempia Tjaptjoy. Meestal kip maar ook weleens met garnalen. Koe lo kai of koe lo yuk. Foeyonghai Babi pangang Portie sate Soms peking eend. Ook heel lekker!
Kip in zwartebonensaus Daging smoor Daging roedjak Tja sieuw Foe yong hai Tjap tjoy Biefstuk in kerriesaus Kip in kerriesaus (Mini) loempia's Pangsit goreng Kroepoek
Ik bestel altijd het Weekmenu en als extra Saté en kroepoek. Dus het is altijd een verrassing wat we dan krijgen. Maar wij bestellen zelden Chinees.
Een vegetarische loempia, daar kun je me voor wakker maken. Anders Nasi goreng en foe yong hai Eet het alleen bijna nooit
Ben helemaal geen fan van Chinees. Als we het eten dan wil ik altijd saté en mini loempia’s Wil ook nog wel eens alleen een grote loempia bestellen.
Afhankelijk van welke Chinees maar kipblokjes in zwarte bonensaus Babi pangang, koeloeyuk, foeyonghai, en mijn man neemt altijd chasiew
Bami met satè en babi pangang. Mijn man eet soms een loempia erbij. Soms bestellen we het weekmenu, maar vooral ik eet als we chinees eten hetzelfde, mijn man weleens andere dingen. Soms ook kroepoek erbij. We eten het niet vaak, maar vinden het beide wel lekker.
Niks. Ik vind het wel lekker. Maar ik vertrouw de hygiene niet. Natuurlijk kan er overal wat zijn, maar van de chinees vertrouw ik het minst.
Eigenlijk altijd; Mihoen/bami/nasi Pangsit Babi Pangang Foe yong hai Kipkerrie Groentemix Sate Mini loempias