Pareltje geopereerd

Discussie in 'De lounge' gestart door pareltje2212, 6 sep 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. pareltje2212

    pareltje2212 Fanatiek lid

    17 mei 2007
    1.252
    231
    63
    huismoeder
    Leusden
    Hoi allemaal,

    Na een kleine week afwezigheid, ben ik er gelukkig weer. Ik ben nl. afgelopen vrijdag met spoed geopereerd. Ik kreeg woensdag last van een vreemde buikpijn die alleen maar erger werd. Vrijdagochtend naar de huisarts en die dacht aan een blindedarmonsteking, dus meteen naar de Eerste Hulp, daar bleek dat het niet mijn blindedarm was, maar waarschijnlijk een cyste in mijn eileider die geen bloedtoevoer meer had. Dus toen doorverwezen naar de gynaecoloog en zij constateerde dat er een vleesboom aan de buitenkant van mijn baarmoeder zat en die was aan het afsterven. Ik werd rond 10.30 opgenomen en tegen 12.30 werd ik geopereerd onder volledige narcose. Gelukkig gaat alles goed, zowel met mij als met ons klein pareltje.

    Gisteren ben ik weer thuisgekomen en nu mag ik het de komende 6 weken erg rustig aan gaan doen. Door deze operatie met ik nu ook in het ziekenhuis bevallen onder begeleiding vande gyn.

    Ik mag tot week 36 onder controle blijven van de vk en daarna ga ik naar de gyn.

    Ik heb dus wel een spannend weekje achter de rug, nu ga ik voor een spoedig herstel.
     
  2. Niet meer actief

    jee meid dat zal wel even schrikken geweest zijn zeg
    gelukkig is alles goed gegaan
    met jou en de beeb
    doe het rustig aan en hopelijk knap je snel op ;)
     
  3. bosi333

    bosi333 VIP lid

    1 aug 2006
    37.179
    6.711
    113
    Zo dat is schrikken. Je denkt natuurlijk eerst aan de kleine in he buik. Gelukkig is alles goed gegaan, :p

    [​IMG]
     
  4. lizzie84

    lizzie84 Niet meer actief

    Wat fijn dat alles goed is gegaan en nu lekker rusten. Beterschap nog!
     
  5. Mvj

    Mvj VIP lid

    22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    veel beterschap pareltje !

    wat zal je geschrokken zijn zeg gelukkig dat alles goed gegaan is , ook met het kleine pareltje !

    L.sybje
     
  6. brussie

    brussie Fanatiek lid

    22 nov 2006
    1.927
    0
    0
    Administratief medewerkster
    Amersfoort
    Jeetje! Wat zal je geschrokken zijn! Is maar goed ook dat ze tegenwoordig zo veel kunnen! Blij te horen dat het goed met jou en je pareltje gaat!
    Beterschap en doe het dan ook rustig aan hè!
     

Deel Deze Pagina