Ik keek graag naar de mooie jurken die voorbij kwamen. En sinds gister zijn we getrouwd en kon ik eindelijk mijn jurk ook laten zien aan jullie, maar nu zie ik dat dat topic gesloten is. Misschien maar eens opnieuw proberen? Ik ben dus gister 14-06-13 getrouwd. We hadden een super dag gehad en het weer zat ons echt mee met zelfs af en toe een zonnetje. Alles is gegaan zoals we wilden, maar helaas is zo'n dag veels te vlug voorbij. Zie hier mijn jurk. View attachment 331840 Ik was er echt super blij mee, mijn allereerste keer dat ik een jurk heb gedragen (draag nooit rokjes, jurkjes oid). Kom maar op met die mooie jurken, ik vond het altijd prachtig om te zien.
wij zijn vorige week getrouwd op 7 juni 2013. hieronder een paar foto's. dit zijn wel foto's die gemaakt zijn met de telefoon de foto's van de fotograaf komen 25 juni pas.
Die van mij ook, die van de fotograaf duurd nog een week of 3 helaas. Maar er zijn wel 100den foto's gemaakt volgens mij met al die telefoons
Gefeliciteerd all you newly weds . Dit was mijn jurk, wij zijn getrouwd op 26 september 2008: View attachment 331848
dankjewel! jullie zagen er ook erg mooi uit. ook 2 kleuren in de jurk ik had ook nog een zwart rijglint aan de achterkant laten maken
Ik heb geen foto op de laptop staan maar zo zag mijn jurk eruit.. View attachment 331850 Ik was 7 maanden zwanger en wilde geen witte jurk..
Zo zag mijn jurk er ongeveer uit, 15 jaar geleden Ps ben niet thuis dus kan ff geen uit het boek fotograferen. View attachment 331867
TS: Van harte gefeliciteerd, heel veel geluk. En wat zag je er geweldig mooi uit.. De jurk staat je geweldig. Dit was ik 13-4-2012, ben nog steeds verliefd op mijn jurk!