bah hoe durf je hier geld voor te vragen

Discussie in 'De lounge' gestart door Juffie26, 5 nov 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Juffie26

Juffie26 VIP lid

24 okt 2011
    10.011
    1.860
    113
    Ik ben nog opzoek naar pannenzegels van de plus.
    Dus ik dacht kijk ff op marktplaats.
    Staan er genoeg op maar ze durven er gewoon geld voor te vragen en niet zo weinig ook. De zegels krijg je gewoon gratis bij je boodschappen en dan durven ze er gewoon grof geld voor te vragen hoe asociaal!
    Uiteraard wil ik de postzegel betalen maar niet de zegels die je gratis krijgt.

Sorry moest het effe kwijt.

2. sydneys

sydneys Niet meer actief

Haha ja dat vind ik ook grote onzin.
    Ik heb het wel bij veel dingen. Bij veel speelgoed vragen mensen echt nog hoofdprijzen en sommige gekken betalen dat ook nog!

Zolang er gekken zijn die betalen zijn er ook gekken die het verkopen.

3. Juffie26

Juffie26 VIP lid

24 okt 2011
    10.011
    1.860
    113
    Ja belachelijk gewoon

4. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    Tja , er zullen vast gekken zijn die het kopen blijkbaar.

5. Trutje89

Trutje89 Fanatiek lid

8 okt 2012
    1.166
    3
    38
    belachelijk inderdaad ,
    En dan zijn er nog zoveel mensen die de zegels niet willen .

6. MZS

MZS Fanatiek lid

7 mrt 2014
    1.605
    0
    0
    Home sweet home
    ja sommige zien overal business in ;)
    belachelijk maar ja zolang er mensen zijn die er voor willen betalen zullen ze het ook blijven vragen

7. TinaTeenslipper

TinaTeenslipper VIP lid

5 jun 2013
    7.016
    546
    113
    idd er zijn zo ook genoeg mafkezen die er voor willen betalen. zal mij boeien hoor:D

8. Nou, ik ben toch blij met die asociale mensen die hun Dagje-Uit-Zegels, die je ook gratis krijgt, op marktplaats zetten hoor :D Soms kom ik zelf tekort en dan is het ideaal. En ja, dan betaal ik er wat voor, maar het levert me uiteindelijk nog veel meer korting op :)

9. Silverwings

Silverwings Fanatiek lid

18 feb 2014
    2.751
    918
    113
    Wij hebben op het werk nog heel veel liggen waar niks mee gedaan wordt, ik wil je gerust wat sturen hoor.. Maar ik kom niet eerder dan vrijdag weer op het werk..

10. Drieka

Drieka Niet meer actief

Triest is het zeker! Als ik gratis zegels krijg dan vraag ik altijd in de rij of iemand het bij elkaar spaart want ik spaar niks :D
    Zo kun je er iemand anders toch blij mee maken.

11. Juffie26

Juffie26 VIP lid

24 okt 2011
    10.011
    1.860
    113
    Ik blijf het asso vinden geef ze gewoon gratis weg en laat de verzendkosten betalen.

12. Emo

Emo Fanatiek lid

6 nov 2013
    1.855
    1
    36
    Vrouw
    Moeder
    Zwangerschapspagina
    Dat is toch met heel veel dingen zo, die je 'gratis' krijgt bij het boodschappen doen. Zoals die mini's (winkel accessoires), en die hamsters etc.. Marktplaats staat er dan na een tijd vol mee, en dan voor geld. Of ze willen het ruilen voor koffie, iets lekkers voor hun kind, een bloemetje of een fles wijn.

En sommigen proberen voor alles geld te trekken, letterlijk. Zelfs voor gebruikte ondergoed of gebruikte wc borstels, of halve gare zolen.

Marktplaats, nee heb je, ja kun je krijgen haha.

13. TempusFugit

TempusFugit Niet meer actief

Ja, jammer is dat.
    Maar ja, blijkbaar zijn er inderdaad veel mensen die het er toch voor over hebben. Net zoals concertkaartjes tegen woekerprijzen en dergelijke.

14. femkes

femkes VIP lid

24 jul 2007
    9.088
    10.382
    113
    Ik vind het eigenlijk wel slim. Prima dat jij er niet voor wip betalen, dat zou ik ook niet doen. Maar zoals Shadixxx zegt, de totale korting die je krijgt is groter dan hetgeen wat je ervoor betaalt. Het staat mensen vrij om er geld voor te vragen. Het staat je ook vrij om er niet voor te willen betalen.

Ik heb laatst zegeltjes geruild, ik vind daar niks asociaal aan.

15. MxVxL

MxVxL Lid

16 mei 2014
    91
    0
    0
    NULL
    midden van het land
    Zat zelf eens een keer te zoeken naar accessoires van Rivièra maison en er zijn zelfs mensen die geld vragen voor de papieren tasjes die je krijgt als je in zo'n winkel wat koopt ... Daar moet ik dan eigenlijk wel weer heel erg om lachen.

Het is maar net wat de gek er voor geeft, zou mijn oma dan zeggen :)

16. Candle26

Candle26 Niet meer actief

Spulletjes ruilen vind ik wel een goed idee! En de zegels 'krijg' je niet helemaal gratis, want zonder boodschappen te kopen geen zegels ;)

17. ShampooL

ShampooL Niet meer actief

Als je er geld voor kan krijgen, waarom niet? :D

18. hardlopertje

hardlopertje Bekend lid

9 jul 2012
    853
    28
    28
    Ergens op de aardbol
    Persoonlijk zou ik het ook niet doen. Maar als we het nu toch over zegeltjes hebben. Wie heeft er kristalazegels van de ah en doet er niets mee. Mag ik ze dan krijgen uiteraard betaal ik de verzendkosten.

Ik heb ook een verzoek geplaatst in aangeboden topic. Weet dat dit niet helemaal correct is om deze vraag hier te stellen. Sorry voor de mensen die zich er aan storen:(

19. Juffie26

Juffie26 VIP lid

24 okt 2011
    10.011
    1.860
    113
    Ik krijg net van een iemand een reactie terug dat ze de zegels voor €20 verkoopt. Dus ik schrijf terug dat ik de verzendkosten uiteraard wil betalen maar niet de GRATIS zegels.
    Stuurt ze terug.
    Ja ik heb er wel voor meer dan €1000 boodschappen voor gedaan. Ja prima maar die boodschappen doe je anders toch ook, de zegels krijg je er geheeld gratis bij die kosten niks extra's.
    Dat er mensen zo stom zijn om voor gratis dingen te betalen....

20. Juffie26

Juffie26 VIP lid

24 okt 2011
    10.011
    1.860
    113
    De zegels zijn in mijn ogen gewoon gratis, de boodschappen moet je toch hebben de zegels krijg je er gratis bij daar betaal je niet extra voor. In tegenstelling tot de zegels van ah voor vol boekje €50 daar betaal je €0,10 per zegel voor dus dat je die verkoopt prima want die koop je zelf ook. Maar betalen voor zegels die je gratis bij je boodschappen krijgt vind ik aso hoor :x

Deel Deze Pagina