Lange lunch Rotterdam centrum?

Discussie in 'De lounge' gestart door nessa88, 16 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nessa88

nessa88 Bekend lid

3 sep 2010
    891
    57
    28
    Den Haag
    Hey meiden,

Zoals sommigen al weten ga ik morgen trouwjurken passen bij twee winkels.
    Alleen nu opeens (lekker laat i know) denk ik dat het misschien wel leuk is om ertussen even lekker lang te lunchen. Maar ik ben echt zo niet bekend bij eetgelegenheden in rotterdam. Dus iemand misschien een tip waar we lekker kunnen eten of high teaen?

2. Mayfair

Mayfair Actief lid

31 okt 2010
    235
    0
    0
    NULL
    Spijkenisse
    Met stip op 1.....Dudok is echt een aanrader voor een lekkere high-tea en zit ook echt midden in het centrum!
    Hotel New York is ook heerlijk high-tea-en ;)
    Voor beide had je denk ik wel moeten reserveren maar misschien kun je nu nog een belletje wagen!

Anders is Bazar in de Witte de Withstraat ook wel een aanrader voor een lekkere lunch.
    Op het schouwburgplein of het stadhuisplein zitten verschillende leuke eetgelegenheden, voor ieder wat wils!

Heel veel plezier morgen, geniet er van en laat vooral nog even weten of je jouw droomjurk gevonden hebt :D

3. 00Wendy00

00Wendy00 Fanatiek lid

30 jul 2008
    4.713
    2
    38
    Dudok kwam inderdaad ook bij mij als eerste op. Wel een beetje lawaaierige ruimte maar dat stoort mij niet.....

4. ZonStraal

ZonStraal Niet meer actief

Bazar bij Witte de Wistrstraat serveerd heerlijke lunch (genoeg keus) voor een betaalbare prijs!

De cheesecake is trouwens zalig :p

5. PenK

PenK VIP lid

20 jan 2006
    6.275
    521
    113
    Jaaaaa!!! Hotel New York. Niet helemaal in het centrum maar het is ontzettend leuk om er met de watertaxi (paar minuutjes) heen te gaan!
    Voor de watertaxi moet je een klein stukje lopen, net het centrum uit.
    Zo leuk!!!!

Anders de Koekela op de Nieuwe Binnenweg 79a. Jammie!!!

Veel plezier morgen!:)

6. 078mama

078mama Niet meer actief

Als 1 van de zaken de honeymoon shop is zou ik ook naar de witte de with gaan. Dat is alleen even oversteken

7. nessa88

nessa88 Bekend lid

3 sep 2010
    891
    57
    28
    Den Haag
    Bedankt voor de tips meiden, hier kan ik zeker wat mee!
    Woon hier nu al 2 jaar maar ga eigenlijk nooit uit lunchen dus ken eigenlijk alleen lekkere avond restaurants.

@078mama: Ga inderdaad naar de honeymoonshop 's middags. 's ochtends naar Bliss. dat is de oude Sonja international. Dus allebei heel erg in het centrum.

8. 078mama

078mama Niet meer actief

Leuk! De Honeymoonshop vind ik persoonlijk erg goed. Ik heb vroeger in de bruidsmode gewerkt en daar had ik de beste referenties van. Succes!

9. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
  10. pb70

pb70 Niet meer actief

Ik kom oorspronkelijk uit de omgeving van Rdam (Berkel) maar ben er al zo'n 12 jaar niet meer geweest (woon in het buitenland). Ik ging vroeger graag shoppen/lunchen bij de Bijenkorf. Is dat nog steeds de moeite waard?

Deel Deze Pagina