hallo allemaal, wij zijn binnenkort 1 jaar getrouwd, en nu ben ik op zoek naar iets leuks om samen met mijn man en zoontje van 9 maanden te kunnen doen. heeft iemand een idee? wat hebben jullie toen gedaan? zijn jullie uit gegaan of hebben jullie elkaar een leuk cadeau gegeven. alle tips zijn welkom! alvast bedankt! groetjes demy
Tja, ik was toen bijna 40 weken zwanger. Vond ik al een groot kado, 2e kindje rond onze trouwdatum haha. Cadeau's doen wij niet aan, wat moet je erlkaar nu geven? Zou eerder kiezen om iets te gaan doen. Wij zullen dit jaar dan een weekendje weg gaan, weet alleen nog niet waarheen
Ik heb mijn man meegenomen naar een weekendje parijs. (L) Dit jaar heeft mijn man mij meegenomen naar een weekendje Noordwijk aan zee. Dat was afgelopen weekend. Maar het mooiste kado is dat we ontdekt hebben dat we zwanger zijn
ik ben zelf niet getrouwd, maar mis idd leuk om ergens naar toe t gaan. Weet niet wat jullie interesses zijn. Mis dagje naar Centerparcs,lekker zwemmen en s'avonds daar uiteten. Dagje naar de dierentuin. Weekendje naar Efteling Bosrijk. Zijn wij zelf van 16 tot 18 aug geweest. Erg leuk en gezellige huisjes. Lekker vertoeven in de Efteling, en s'avonds in je huisje. Dit zou ik zelf leuk vinden om t doen als we 1jaar getrouwd zouden zijn. Ook leuk voor de kleine , al dat ie nog niet veel mag in de parken. Maar lijkt mij ideaal voor met een gezin naar toe te gaan. Zijn wat ideetjes, hoop dat je er wat aan hebt. Groetjes Suzanne
Wij waren vorig jaar een jaar getrouwd en gingen een weekendje weg. Over 3 weken zijn we 2 jaar getrouwd en dan gaan we lekker uit eten samen. Want een weekendje weg is nu even te duur. (Sparen voor de baby...)