hallo modjes en beheerders, Helaas komen er steeds meer moeders van vlindertjes bij. Met een aantal dames hebben wij het erover gehad dat we het we prettig zouden vinden om een apart hoekje te krijgen waar we kunnen praten over onze vlindertjes en vanalles wat daarmee te maken heeft. Nu hebben we de vlindertuin, met de 3 onderdelen, maar we vinden het niet prettig om topics te openen tussen de vlinders. Dan zakken de vlinders naar onder en dat lijkt ons niet de bedoeling... Misschien kan er in de vlindertuin een 4de onderdeel geopend worden waarin we topics kunnen starten over van alles en nog wat rondom het overlijden van een kindje? beetje moeilijk uitgelegd geloof ik, maar krijg het niet beter opgeschreven Liefs Meliske
hoi modjes en beheerders idd ik zou het ook wel heel fijn vinden om te kunnen schrijven over overlijden van kindje en hoe het leven daarna is enzo enzo en zo ervaringen te kunnen delen met meiden die ook een kindje hebben verloren hoop dat het mogelijk is groetjes xxx caruli
Hi, zou idd wel prettig zijn als we daar kunnen kletsen over onze vlindertjes,ik sluit me helemaal bij jullie aan... Liefs D..x
Wij, de modjes hebben dit al aan Jan voorgelegd en hij zou er wat mee doen. Ik zal eens kijken of ik dat weer omhoog kan halen bij hem
De Vlinder Lounge is toegevoegd aan het forum. Mochten er in de vlindertuin berichten staan die je naar de Vlinder Lounge zou willen verplaatsen of je die dan even wil doorgeven middels de 'meld bericht aan moderator' functie. Lotte
Nou hup meiden, lekker van je afschrijven daar :-D Het klinkt misschien raar maar ik wens jullie daar een goede uitlaatklep. Liefs Elmo