Wat ontzettend flauw dat het topic om elkaar te helpen is gesloten. Zo zonder ook maar te kijken boem dicht. En de regel die genoemd wordt slaat al helemaal nergens op! Sponsoring of fondsenwerving we bieden gewoon vrijwillig wat aan en iedereen kan zelf beslissen of hij meedoet en zo ja hoe en met wie. Kom op zeg. Iedereen heeft recht op prettige feestdagen en degenen die elkaar wat gunnen mogen daar toch wel een topic voor openen deze maand? Na de feestdagen mag hij dicht en dan zullen we er het hele jaar niet meer over beginnen maar ik vind dit wel zo ontzettend flauw. Een beetje menselijker beleid zou niet misstaan.
eens met eylem! vooral omdat het goede doel kleine kinderen betreft die het al met "minder" moeten doen.
Nou inderdaad.... Zet dan neer dat je het, als beheer, waardeert dat er zoiets op touw gezet wordt. Als er misbruik van wordt gemaakt zegt dat meer over de persoon die dat doet als over de mensen die willen helpen. Maar die mogen dat niet eens hier. Hoe krom???? Krijg steeds meer de balen van ZP!!
Eens! Beetje jammer dit er zijn mensen hier op zp die niks extra's te besteden hebben. En ook die juist wat "over" hebben en anderen juist willen helpen. Hoe moeten die nu in contact komen met elkaar?
Ik vind het ook erg jammer. Stel dat we met elkaar 50 mensen kunnen helpen. En in het ergste geval zit er 1 rotte appel tussen. Dan nog zijn er 49 gezinnen geholpen..... Misschien kunnen jullie het heroverwegen..
Paar jaar geleden was er ook zo'n topic die werd ook gesloten, maar via pb's zijn er toch mensen geholpen, waaronder ikzelf, waar ik echt super blij mee was. Zou zonde zijn als je andere mensen niet meer mag hepen, omdat er een paar rotte appels tussen zit
Helemaal mee eens, vind het echt belachelijk. Een beetje meer menselijkheid en wat minder zwartwit denken zou het beheer niet misstaan.
Helemaal mee eens! Laat 1 rotte appel het niet verpesten voor de mensen die er wel echt mee gehlopen zijn en het waarderen.
Dames, Het is een erg leuk initiatief! Door misbruik hebben we een aantal jaar geleden besloten dit niet meer toe te staan. We kunnen ons voorstellen dat het vervelend is, maar regels zijn regels. Tevens willen we jullie wijzen op de regel: Met vriendelijke groet, Beheer Zwangerschapspagina.nl