Dat hoefde ook echt niet.. Masr ik vind het wel raar dat er wordt gezegd dat je dat hebt gedaan en ik t genegeerd heb. Ik zweer je dat ik niks heb ontvangen
Ik krijg dit... Ik maakte me erg boos over de opmerking van Louise omdat ik zoveel op mn stage heb gezien. Er kwam zoveel boven zit hier gewoon te trillen... Mijn reactie... Ik en ik denkn75% van het forum maakt zich erg boos over jouw manier van reageren. Je leest namelijk selectief. Ik heb ook liever niet dat je mij pb stuurt.
Ik kwam op voor kinderen zoals die in mn stage. Dat was alles. Dat zit heel hoog bij mij. Geen kind zou zo getraumatiseerd moeten worden.
Was n reactie op jouw berichtjes. Jij bent eerst begonnen met mij pb te sturen. Maar de inhoud klopt. Ik zat idd gewoon te trillen. Heb vreselijke dingen gezien op mn stage.
En dat doe je dan maar door bij tig leden hier over hun grens te gaan? Door ondanks de meermaalse vragen om er over op gehouden maar te blijven doorgaan? Door laster te verspreiden over een lid? Als jij er zo door van slag raakt dan moet je juist stoppen met er op door te gaan. Dat is hartstikke ongezond voor je eigen psychische gesteldheid. En voor die van anderen. Je hebt een aantal leden echt flink gekwetst. Juist degenen die hetzelfde overkomen is als die kinderen waar jij zo voor op komt!
Ehm, dan kunnen we dat allemaal continu doen want zij interpreteert heel veel verkeerd. Echt onnodig hoor die excuses.
Gewoon uitleg was toch ook prima geweest. Je hoeft toch niet je excuus aan te bieden. Je gaf asn dat ik jou gekwetst heb dan bied ik ook daarvoor mn excuus aan Ik heb als n leeuw gevochten destijds op mn stage en dat kwam boven.
Die wil ik ook wel kopiëren en plakken. Dat is nav een van je eerste topics met de vraag waarom je zo reageert met een hele waslijst aan tips om fijner te forummen!!! Nadat mijn mamalizzy show topic door het beheer was gesloten. Dat was om exact te zijn op 15 mei!!!!
Ik wil hier ook gewoon over kappen. Ik voelde zoveel verdriet over die kids van destijds. Een enkeling zie ik soms nog dan maken we een praatje. Dus ook in t heden voel ik t nog.
Dit is mijn bericht van 15 mei! dus niet beginnen dat dit een reactie op mijn berichten was. Beste mamalizzy ik probeer je te begrijpen maar het lukt me niet. Kun en wil je me misschien uitleggen waarom je elk topic waarin je reageert compleet probeert over te nemen en om jou probeert te laten draaien? Ben je op zp serieus om mee te schrijven of voor de sensatie? In dat laatste geval snap ik namelijk de manier waarop je reageert wel. Ik vraag me ook af of je misschien medisch of psychisch iets hebt waardoor je jezelf op deze manier neerzet? Iets van autisme of in dat spectrum misschien? Ook dat zou voor mij het eea verklaren! Als je intentie is om op zp gezellig en leuk te forummen is echt mijn tip dit op een andere manier te doen voor het hele forum je uitkotst. Ik hoop van je te horen. Groetjes GG
Ja dat is prima. Maar je maakt openbaar dat ik jou pb stuur en jij dat niet wilt. Ik geef aan dat je dat ook bij mij hebt gedaan. That's all.
T is toch raar dat je zelf een pb stuurt en ik jou ook en dat je dat dan heeeel raar en vervelend vindt.
En dit is wat je telkens in elk topic doet. Ineens dingen erbij gaan halen die niets met het topic te maken hebben om maar je gelijk te halen. En dan een ander verwijten dat diegene duidelijk moet zijn. Misschien moet je je eigen adviezen dan eens opvolgen.