Tip voor iedereen! informatie zoeken!

Discussie in 'Over deze site' gestart door Angel Eyes, 22 mrt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Angel Eyes

Angel Eyes Niet meer actief

Hallo meiden,

De meesten van jullie kennen deze al. maar als je info zoekt is www.google.nl een hele handige site, plus het zoekscherm links onderin deze site.

als je bijvoorbeeld informatie wilt over innesteling en wanneer dat plaats vind, typ je bij google, innesteling wanneer. dan krijg je een heleboel informatie op verschillende sites.

Waarom ik dit topic aanmaak? nou omdat ik vooral de nieuwere mensen topics zie openen die hier al 100 keer geopend zijn, wat logisch is hoor maar soms heb je sneller antwoord als je even zoekt en info leest.

en nee ik ben ook niet heilig, in het begin ook topics geopend die al vaker geopend waren. na verloop van tijd de waarde van het zoeken ontdekt. Dus zie het niet als aanval maar als serieuze tip!
    succes he ;)

2. Muisje1981

Muisje1981 Actief lid

26 dec 2006
    254
    0
    0
    Ik vind niet dat het een taak van jou is om dit te doen, vind het meer iets van een Moderator of een Beheerder.

En bovenal hoort deze hier niet thuis, hier kun je je "eerste symptomen" kwijt en NIET dit!

:D

3. Daan0201

Daan0201 Fanatiek lid

28 okt 2005
    1.830
    0
    0
    Zooo....Last van hormonen Muisje 1981...? ;)
    :)
    Denk dat het alleen maar goed bedoeld is van Angel Eyes. Maar snap wat je bedoelt hoor ;)

4. SoSweet

SoSweet Lid

9 nov 2006
    88
    0
    0
    Almere
    Bedankt voor de tip Engels Eyes!

En als de moderators dit liever niet hebben dan sluiten ze deze topic heus zelf wel.

5. Jee

Jee Bekend lid

17 aug 2006
    666
    0
    0
    Tips zijn altijd welkom,toch?!Was goed bedoelde raad... :D

6. Angel Eyes

eeuhm ja is inderdaad als goed bedoelde raad. dus graag niet persoonlijk opvatten muisje......

7. Deb

Deb VIP lid

19 jul 2005
    7.394
    0
    0
    Noord- Scharwoude
    muisje heeft wel gelijk :) hij hoorde niet in dat onderwerp daarom heb ik hem naar hier verplaatst :)

zal het in de groep gooien ivm sticky

8. Angel Eyes

is misschien wel een goeie plek hier. alleen denk ik dat sommige vooral nieuwere meiden direct naar eerste symptomen gaan. daarom had ik hem daar geplaats zodat hij op zou vallen.

om eerlijk te zijn ben ik ook pas veel later in dit onderwerp gaan lezen........ :oops:

9. Renate28

Renate28 Fanatiek lid

22 mei 2006
    3.334
    0
    36
    Ik kan me niet voorstellen dat er mensen op internet zitten, die deze site kunnen vinden, niet weten dat google bestaat.

10. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    denk wel dat ze weten dat het bestaat, maar waarom gebruiken?

tuurlijk mag je hier alles vragen wat je wil, maar soms komen er ook vragen, ook niet zwanger gerelateerd en dan zie ik dat anderen gaan zitten googlen voor diegene. beetje omslachtig! ;)

11. Renate28

Renate28 Fanatiek lid

22 mei 2006
    3.334
    0
    36
    Da's waar....ook ik denk het weleens, hoor.

Dan lees ik een vraag en denk ik: zoek even op internet....

12. greetje82

greetje82 Bekend lid

11 jul 2006
    575
    0
    0
    Provincie Groningen
    Tsja dat heb je heh als je hier al zo lang rondsnuffelt....dan heb je iedere vraag al een keer of 10 voorbij zien komen en ga je je er aan ergeren.
    Maar aan de andere kant; als iedereen alles maar op google ging opzoeken werd het hier ook maar een dooie boel toch?
    Dus laat het maar lekker zo ;)

13. Renate28

Renate28 Fanatiek lid

22 mei 2006
    3.334
    0
    36
    Hahahaha! Ja, en dan was het hier ook niet zo druk!

14. Angel Eyes

dat is het dus. ik erger me er niet aan. ik geef het als tip omdat je voor veel vragen direct antwoord hebt. en nee ik denk niet dat het dan minder druk is hoor, want veel dingen kun je niet opzoeken. maar heel veel dingen ook weer wel.

Ik weet dat er genoeg mensen zijn die de waarde van google nog niet kennen. ik was direct verkocht toen ik google ontdekte.

15. sim

sim Niet meer actief

ik vind het wel een goeie tip, maar vind het ook wel normaal dat nieuwe leden een onderwerp openen die misschien al een keer gesteld is, toen ik hier voor het eerst kwam weet je de weg ook nog niet, en soms heb ik nog wel eens dat ik een topic open en denk, och dat had ik bijv beter bij voeding ofzo kunnen openen. (laatst nog opende ik één over banen en verdiensten en later zag ik een onderwerp 'werk')

ik vind het wel lastig als ik de zoekfunctie van dit forum gebruik, en één onderwerp lees, dat ik dan niet meer terug kan naar vorige, dan is de pagina verlopen en moet ik opnieuw zoeken. dat vind ik wel eens jammer, maar meestal vind ik het wel en anders hoor ik het wel als ik iets soortgelijks open, en wordt je doorverwezen..

16. Deb

Deb VIP lid

19 jul 2005
    7.394
    0
    0
    Noord- Scharwoude
    jawel hoor sim :) als je dan even je pagina verversen dan heb je zo weer de hele rij die je daarvoor ook had
    en hoef je niet weer het in te voeren en te zoeken

probeer het maar eens :)

17. sim

sim Niet meer actief

oke! ga gelijk aan de slag, want heb nog heel veel vragen hihi :D

18. sim

sim Niet meer actief

eeh, hoe ververs je, als ik op dat icoontje bovenin doe, met die pijltjes om elkaar heen, dan lukt het niet...

19. missgroovy

missgroovy Niet meer actief

20. sim

sim Niet meer actief

nah, ik snap er niks van, ik moet elke keer opnieuw de opdracht invoeren, als ik op f5 druk of vernieuwen.

ik zoek, kies bijvoorbeeld het eerste topic van mijn verkregen lijst, als ik dat gelezen heb en weer terug wil naar het overzicht lukt het niet, ook niet met vernieuwen. bij het bvforum lukt het wel, ligt dit aan mijn programma, tja ik ben een leek hoor met computers 8) ik nheb windows xp

Deel Deze Pagina