Ik wil nogmaal aandacht voor het sturen van PB-tjes. Dat je PB-tje in de wachtrij blijft staan, wil zeggen dat hij nog niet gelezen is. Verwijder hem NIET. Anders kan de persoon die hem krijgt hem niet lezen, terwijl die wel een mailtje krijgt met: Er is een nieuw bericht voor u.
Ik kan daar dus niet tegen he. Iemand stuurt een PB-tje en ik heb niks in mijn inbox. Het gebeurt zo vaak, dat ik er maar weer eens de aandacht op wil vestigen dat je hem daar dus niet moet verwijderen.
Ik had een aantal weken geleden, iemand van dit forum een pbtje gestuurd, en die stond er na 4 weken nog in, toen heb ik hem verwijderd.Ik denk dat diegene niet eens meer op dit forum komt. Anders haal je je mail toch op? Ook zo irri, je aanmelden, en er vervolgens niet meer opkomen.
Maargoed niemand doet dat express he... Helemaal in het begin wist ik ook niet hoe het werkte... en aangezien er steeds weer nieuwe mensen bijkomen is het niet zo vreemd toch...?
Ik krijg ook niet zoveel pbtjes (heidi misschien kunnen wij elkaar pben) ik heb wel al een tijdje en pbtje in mijn wachtrij staan die dus nog niet gelezen is.
Jee, da's helemaal zielig! Jou pb tjes worden dus niet eens gelezen! Wat zul jij je waardeloos voelen! Ik voel me nu in ieder geval al weer een stuk beter! Dank je! 8-[
Hmm en nu weer 2 mailtjes terwijl er maar 1 berichtje is. en niemand die klaagt dat ik niet reageer.. dus misschien gaat er wel meer niet helemaal goed