baaldag

Discussion in 'De lounge' started by pat, Feb 4, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. pat

pat Fanatiek lid

Jul 26, 2006
    1,908
    0
    0
    Een lieve moeder zijn
    Buitenland
    Hoi allemaal, komt jullie vast allemaal wel eens voor dat je een baaldag hebt.
    Nou hier baal ik nu vreselijk dat ik vorig jaar een miskraam kreeg en het nu niet meer lukt, waardoor we nu ook onder behandeling staan.
    Ondertussen zijn er in mijn familie VIER zwanger waaronder zelfs een per ongeluk...... :(
    Wanneer zijn wij nou eens aan de beurt, het zou zo welkom zijn!

Sorry maar het moest er gewoon even uit.......morgen is het vast al weer over en zie ik alles weer een stuk positiever.....

liefs pat

2. Ik snap wel dat het erg vervelend is dat er zoveel mensen om jullie heen zwanger worden, en dat het bij jullie maar niet wil lukken.

Ik kan je verder geen advies geven, helaas.

Ik kan jullie alleen heel veel suc6 wensen met de verwekking van jullie wensje!

3. missgroovy

missgroovy Niet meer actief

Kan ik inkomen dat je dan ff een dag en zelf dagen ertussen hebt dat je ff niks wil en zeker niet die goedbedoelde adviezen, zoals ach dat komt bij jullie ook wel!

Extra zuur natuurlijk dat er zoveel zwanger zijn bij jullie in de fam, zeker die wat per ongeluk is. Maar ja t is nu eenmaal zo.

Ik zou zeggen heb idd een flinke baaldag en gooi alle frustraties er even uit, das ook heel belangrijk!

4. pat

pat Fanatiek lid

Jul 26, 2006
    1,908
    0
    0
    Een lieve moeder zijn
    Buitenland
    meiden toch bedank voor jullie reacties...

Het lucht al op om het hier even neer te zetten. En het is niet zo dat ik het ze niet gun hoor, want ik gun het ze echt van harte.
    Het doet gewoon effies zeer en zoals ik al zei morgen is het vast over.

5. chiesa

chiesa Fanatiek lid

Mar 4, 2006
    2,533
    0
    0
    Ik herken het nog maar veel te goed.

Heel veel sterkte...

6. Niet meer actief

Dikke knuffel voor je! Lijkt me niet meer dan logisch dat je hier even de balen van hebt. Ik hoop dat het voor jullie ook snel weer raak mag zijn meisje!

7. jettje

jettje Fanatiek lid

Jan 30, 2007
    1,541
    0
    0
    zv-er
    Hoi Pat,
    Hopelijk voel je je vandaag weer wat beter :D
    Kan me zo een baal dag heel goed voorstellen. Ik ken het gevoel.
    Ben nog niet zo lang bezig om proberen zwanger te worden maar toch.
    Hoor om me heen alleen maar mensen dat mensen zo zwanger zijn.
    Van de week van me vriendin gehoord dat zij 5 weken zwanger is erg leuk :whistle: maar had ook leuk geweest als ik het ook was ...... :-s

8. Me2

Me2 VIP lid

May 30, 2006
    6,888
    0
    36
    He PAt,

Ik baal ook. Heb vrijdag bijna de hele dag zitten janken, omdat mijn ongi er weer aan kwam....Zijn nu in ronde 6 beland na mijn mk in september....Zijn nu een jaar bezig.....

Mag ik vragen waarom het nu niet meer lukt bij jullie en wat jullie behandeling is?

Veel liefs, Me2

9. pat

pat Fanatiek lid

Jul 26, 2006
    1,908
    0
    0
    Een lieve moeder zijn
    Buitenland
    Hallo meiden, hier gaat het weer een stuk beter dan gisteren.
    De week is weer begonnen en de eerste werkdag is weer voorbij....

10. pat

pat Fanatiek lid

Jul 26, 2006
    1,908
    0
    0
    Een lieve moeder zijn
    Buitenland
    hoi Me2,
    Ik heb vorig jaar maart een cuuretage ondergaan omdat mijn lichaam de zwangerschap(een leeg vruchtzakje van 12 weken) niet zelf afbrak.
    Wij zijn nu 12 rondes verder en het wil nog niet lukken om opnieuw zwanger te raken.
    Mijn man en ik waren erg bang dat er een verkleving in de baarmoeder zat of dat ze iets beschadigd hebben,(deze dingen hoor je vaker na een curretage) maar dit is gelukkig niet het geval.
    Wel zijn we nu nog met verdere onderzoeken bezig en wie weet waar die ons brengen.....
    groetjes pat

11. daam

daam Fanatiek lid

Dec 19, 2006
    4,268
    0
    0
    Cardiologie-vpk
    Zuid-Holland
    Ik zal voor je duimen dat alles helemaal goed is!

12. Me2

Me2 VIP lid

May 30, 2006
    6,888
    0
    36
    Oh, jullie weten dus nog niet waarom het nu niet meer lukt. was daar benieuwd naar want ik haal nu ook van alles in mijn hoofd omdat we na een half jaar niet weer opnieuw zwanger zijn....

Share This Page