Helaas loopt een zwangerschap niet altijd goed af en daarom hebben we een nieuwe categorie met 3 nieuwe forums gemaakt: De vlindertuin Wil je jouw verhaal kwijt in, of over, deze droevige periode dan kan dat in de vlindertuin. Beheerders & Moderators Zwangerschapspagina.nl
Wat een ontzettende lieve naam voor al die lieve kindertjes die niet bij ons zijn gebleven! Heb zelf ook een vlindertje rond fladderen en weet dat je dan echt je verhaal kwijt wilt hierover! Heel fijn!
Heel mooi idee. Door wat er bij Door gebeurd is word je toch weer gewezen op hoe het ook af kan lopen. Toen ik het las zat ik met tranen in mijn ogen.
Super idee! Vlinder staat toch ook centraal voor een overleden kindje? Ik vind het een bijzonder goed idee! Vol lof over de mod's Elmo
Idd een heel lief idee om een 'vlindertuin' te openen.. ik weet wel zeker dat degenen die ooit eens hun (nog ongeboren) beebje hebben verloren, hier heel veel baat bij zullen hebben... Echt een heel lief idee...
Erg mooi dat de vlindertuin erbij is gekomen, er zullen vast veel vrouwen behoefte aan hebben om daar hun verhaal te delen met anderen.
Misschien ook een idee op een topic te maken voor vlindertjes die na de geboorte zijn overleden of op latere leeftijd? (nu staat er bij het topic ouder dan 25 weken zwangerschap, een kindje van 6 jaar)