Ik vind het zelf niet vervelend, omdat ik 2 kinderen héb, maar ik dacht dat de lounge juist het 'kindvrije' deel van zp was, zodat niemand zich daar gefrustreerd door zou voelen. Of zijn de regels onlangs versoepeld en heb ik dat gemist? Ik vind dat vragen over wat je op vakantie kunt doen met een kind, vragen over uitslag bij je kind, kinderfoto-topics e.d. best op de betreffende subfora kunnen. Zijn jullie dit met me eens of zeur ik teveel?
Nee hoor, klopt! Doorgeven via het melden icoontje (verkeersbordje met uitroeptekentje) van het betreffende bericht en wij verplaatsen 'm naar het juiste forum. Lotte
Ik ben het helemaal met je eens. Ik had graag gewild dat ik grappige baby-foto's had mogen plaatsen van mijn kind, maar helaas. Er zijn ook nog dames in de mmm, of die een kindje verloren hebben of waar het krijgen van kinderen gewoon lang duurt. Het is dan soms best lastig om steeds ermee geconfronteerd te worden. En ik snap ook wel dat ik op een ZWANGERSCHAPSforum zit, maar zit bewust vaak in de lounge omdat het daar idd niet over onderwerpen van kinderen hoort te gaan. Er staat zo mooi onder het subforum 'De Lounge': "Praat hier over alles wat niet te maken heeft met zwanger worden, de zwangerschap en baby's." Voortaan zal ik het dus ook gaan melden dmv een verkeersbordje aangezien Lotte dat in haar reactie aangeeft.
Ik ben het met de anderen eens. Zelf vind ik het best confronterend die topics. Om nu overal te melden dat ze in het verkeerde topic zitten, doe ik niet. Staat zo betweterig. Maar ik kom juist graag in de lounge, om zulke topics niet te hoeven zien. Moet ik dan echt op zo'n verkeersbordje klikken? Misschien wil een Mod nog 1 keer die regen die Jel al liet zien, duidelijk uitleggen in zo'n topic?
@Jel, die regel is al 1000en keren uitgelegd. Maar om de een of andere reden blijven veel mensen het gewoon in de Lounge plaatsen. Makkelijkste is gewoon even het verkeersbordje aan te klikken (heb ik net ook al 2x gedaan en het even aan de mods door te geven. Die kunnen tenslotte niet alles zien dus beetje hulp is nooit weg.