Gillen!

Discussion in 'De lounge' started by Nathalie1973, Jul 7, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Nathalie1973

Nathalie1973 VIP lid

Feb 28, 2007
    5,732
    0
    0
    Flevoland
    Michelle(mijn oudste dochter van 14)en ik
    En hele grote kikker in huis! :$
    Michelle zit aan de grote tafel te computeren en dat beest springt zo onder haar benen vandaan!

Ben als de doods voor kikkers

Gelijk alle katten erop af!
    Michelle rende in pyama de straat op.

Ik heb er een theedoek op gegooid net
    Hij sprong gewoon met theedoek en al omhoog!
    Zo groot was ie IEUWWWWWWWWWWW

Uiteindelijk net met 2 handdoeken dat beest gepakt en snel in de vijver gegooid!
    En de deur dichtgedaan :D

Muizen en kikkers niet mijn favoriete beesten!;)

2. R1lana

R1lana Fanatiek lid

Mar 24, 2009
    4,465
    0
    0
    Huisvrouw
    Venhuizen
    hahaha ik kan het me zoooo goed voorstellen dat er paniek was in de tent ik hou ook niet van die beesten en zeker niet in mijn huis :$
    ieuw idd dat lijkt me ook helemaal niks !

3. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

Sep 15, 2008
    15,693
    1
    0
    Jakkes! Gelukkig durf je dat beest dan toch op de een of andere manier terug buiten te zetten! Ik zou dat niet durven... :)

4. KateK

KateK VIP lid

Dec 26, 2008
    5,185
    0
    36
    Drenthe
    Hihi ik was ook het huis uitgerend en gewacht tot de katten hem naar buiten zouden jagen.. hihi

5. mymiracle

mymiracle Niet meer actief

hahaha, met theedoek en al! wat een stoere kikker!

6. Anna009

Anna009 VIP lid

May 30, 2008
    9,919
    5,236
    113
    Home
    hahaha :D wel goed dat je hem het huis hebt uitgezet had ik echt nooit gedurfd.

7. Classic

Classic Niet meer actief

brrr.,
    kikkers zijn niet mijn vrienden..!
    Ik denk dat ik dat niet had gedurfd.
    Gelukkig komen ze niet op drie hoog :D
    toch:(;)

8. Lovelylonnes

Lovelylonnes Fanatiek lid

Jul 3, 2007
    2,208
    1
    0
    Nagelstyliste en incassomedewerker.
    gadver gewoon!!
    Ik weet niet, had m waarschijnlijk ook wel met een bakkie ofzo gevangen maar ben niet zo kapot van beesjes in wat voor vorm dan ook....
    (hou alleen van mn katjes)

9. Agatha

Agatha Fanatiek lid

Sep 16, 2007
    1,382
    0
    0
    Ik heb niets tegen kikkers, maar als je rustig achter je computer zit en er ineens een tussen je benen naar boven springt zou ik ook een hartverzakking krijgen!

10. Maia

Maia Niet meer actief

ieuw, hebben wij ook wel eens gehad. Ik ben toen maar goed aan de kant gegaan (manlief was thuis) en hij heeft hem de deur uitgezet :D

11. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

Sep 15, 2008
    15,693
    1
    0
    Hi hi, dat zou ik ook doen, maar dan met de hond. Hoewel ik denk dat die ook zou gaan lopen want het is een pantoffelheld op sokken :D

12. Nathalie1973

Nathalie1973 VIP lid

Feb 28, 2007
    5,732
    0
    0
    Flevoland

Ik had het eerst geprobeerd met 2 strandemmertjes,maar hij sprong er zo over heen:$
    Heb net Max uit school gehaald(6) en vertelde van de kikker.
    Zegt hij had mij even gehaald dan,ik durf dat wel,want ik ben een man!:D

13. Nathalie1973

Nathalie1973 VIP lid

Feb 28, 2007
    5,732
    0
    0
    Flevoland

Ik heb 4 katten en 2 honden waaronder een Berner Sennen,maar die lusten allemaal kikker!
    ik had geen andere keuze,of een levende kikker vangen brrrrrrr of overal stukken kikker opruimen.
    Brrrrr echt vies

14. Dahlia

Dahlia Niet meer actief

Haha.... zat er ook weleens over te denken om een 'kikker-topic' te openen. Ik heb namelijk een groot fobie voor kikkers. Ik ben panisch. Vroeger speelde ik ermee, en op latere leeftijd is er waarschijnlijk iets gebeurd dat ik er bang voor geworden ben want ik gil het uit als ik een pad of kikker zie. Vreselijk! Afschuwelijk. Ik vind het nog knap dat je de kikker weggehaald hebt want zelfs dat zou ik niet durven. Ik zou mezelf opsluiten in een andere ruimte en iemand opbellen om hem weg te halen of iemand van straat te plukken. Haha zo erg is het.
    Ik vermijd zelf 's avonds meestal fietspaden met sloten ernaast etc... Soms zit ik bijna hyperventilerend op de fiets 's avonds, bang dat ik er één tegenkom. Nu ik toch bezig ben heb ik ook een leuk verhaal:

ik was met mijn man in de tuin aan het werk en ik moest de groene afval -container even verplaatsen. Toen ik hem van zijn plek schoof zat er tot mijn grote schrik een pad onder. Ik gilde het uit. Ik schaamde me dood voor de hele buurt. Maar ik zag dat de kikker zich niet bewoog en nam toch even de moeite om een stapje dichterbij te zetten en hem te bekijken, want ik moet toch een keer van mijn angst af, wil mijn angst later ook niet op mijn kinderen overbrengen en bovendien dacht ik dat hij dood was. Dus ik sta een meter of zo ervanaf. Beginnen ineens alle poostjes te bewegen en weer schreeuwde ik het uit. Vreselijk!. En mijn man pakte toen stoffer en blik en weer ging ik toen gillen want ik was bang dat hij met die kikker op het blik me bang zou maken, dus ik gilde keihard: "Ga weg met die kikker!" en toen gooide hij hem vervolgens over de schutting naar de buren. Wat was dat een angstig moment. Haha!
    Oja nog iets:
    ik werkte op een kinderdagverblijf in een kikkerrijk gebied en de buitendeur stond open. Ik moest naar de wc en toen ik mijn plasje had gepleegd, toen ontdekte ik met opstaan vanuit mijn ooghoek ineens een kikker die bij de wc-borstelhouder zat. Ik wist niet hoe snel ik die wc uit moest komen. Vreselijk. Een collega heeft hem toen voor me weggehaald. Echt verschrikkelik als het om kikkers gaat.
    Zo moest ik ff kwijt.

15. Chillin

Chillin VIP lid

Mar 22, 2007
    68,726
    902
    113
    Zorgprofessional.
    Belgische grens.
    Wahahaha!Dat verwacht je idd niet...!
    Wij hadden gisteravond een chichak(soort kleine hagedis)op de airco,mijn dochter vindt ze geweldig.
    Alleen dat en af en toe een kleine verdwaalde kakkerlak krijgen we hier in huis.

16. Nathalie1973

Nathalie1973 VIP lid

Feb 28, 2007
    5,732
    0
    0
    Flevoland
    Ben gelukkig niet de enige die dus bang is voor kikkers!

Ik had vorig jaar ook een verschrikkelijk moment met een kikker.
    Ook rond deze tijd van het jaar.

Buiten stortregende het en ik moest wat uit het tuinhuisje pakken.
    In de verte zag ik iets liggen,maar ik was er van overtuigd dat Bobby(onze hond)daar een drol had neergelegd op de tegels.
    Ik zag dat dus liggen toen ik in de deur opening stond en wilde niet in die drol staan dus ik moest daarover heen springen.
    Afijn ik neem dus een sprintje naar het tuinhuisje(echt stortregen)
    Spring over die "drol" heen en op dat moment springt die drol omhoog tegen mijn blote been:$:$:$:$:$:$
    Een hele grote bruine kikker dus!
    Sindsdien ben ik dus echt bang geworden.

17. Heart

Heart Fanatiek lid

Jan 28, 2008
    1,572
    0
    0
    Limburg
    Hihi...'vroeger' speelde ik altijd met kikkers:p viste ze uit de vijver en pakte ze dus gewoon met mijn handen uit het netje..whaha:D
    Arme beestjes zijn banger voor jou dan andersom, maargoed, als ze ineens ergens opduiken in huis schrik je je natuurlijk een hartverzakking zou ik ook doen:$:D

18. Mamzie

Mamzie VIP lid

Jun 29, 2006
    7,318
    0
    0
    prov. Groningen
    ik vind kikkers enorm schattig!! Mijn man ook.
    Kan me niet voorstellen dat iemand er bang van kan zijn, ze vreten je niet op hoor ;) hihihi

Share This Page