Hallo meiden, Ik heb jullie hulp nodig... Ik ben gisteren naar de kapper geweest, want ik was mijn donkere haren zat dus ze heeft het ontkleurd met het resultaat dat ik nu Orange haar heb ](*,) Ik wil het nu zelf gaan kleuren, maar welke kleur moet ik er op doen zodat het niet nog erger word? Ik heb al een beetje op internet gecheckt en daar word Asblond aangeraden en zelf dacht ik aan donkerblond.. Wie heeft hier ervaring mee en kan me ajb helpen..
ow jee. nu ben je echt in de oranje stemming :-? Als ik jou was zou ik terug gaan naar de kapper. Je kan me veel wijs maken maar niet dat je haar knal oranje hoort te worden door ontkleuren.
Terug gaan naar de kapper.....je hoort niet bij de kapper weg te gaan met oranje haar als je dat niet hebt besteld! Hebben ze je wel gewaarschuwd dat je haar oranje kon worden?
volgens mij gebeurd dat vaak als je donker haar hebt. als ik mijn haar ontkleur word het oranje/geel. ik heb ook veel roodpigment in m'n bruine haar. maar volgens mij moet de kapper het gewoon nog een keer doen zodat het nog lichter word, ik zou me niet laten wegsturen met die kleur haar. misschien kun je het zelf trouwens nog wel een keer overdoen. die pakjes kun je gewoon bij de da/kruidvat kopen
Het probleem is dat ik gisteren in Rotterdam bij de kapper ben geweest en ik ben nu voor een paar dagen bij mijn familie in Bussum dus ik kan helaas niet even terug naar die kapper... En als ik hier naar de kapper ga dan ben ik nog meer geld kwijt... Dus ik wil het zelf proberen te redden met een pakje verf van de drogist.. Ik heb vrijdag een groot feest hier... aaah ik word echt gek.... Whahaha zeker in de oranje stemming... Dat kreeg ik gisteren ook steeds te horen haha
ik heb zelf ook oranje haar gehad door het ontkleuren.. ik had het daarna nog een keer ontkleurd en daarna bruin erover gedaan.. was voor de rest niks aan de hand hoor je bent wel helemaal in de oranje sfeer meteen.. misschien nog een maandje houden?
je zou maar niet van voetbal houden! ik zou eerst eens kijken voor koper shampoo dat trekt meestal de oranje gloed er af.wel opletten dat je je haar niet kapot maakt door het nog een keer te verfen.
Ik heb het net lichtbruin geverfd en het orange is eruit.... Nog wel een beetje een rode gloed en hier en daar een klein orange plukje maar ik loop niet meer voor aap...haha Dit doe ik echt NOOIT meer.. Ik schaamde me rot toen ik net naar buiten moest om die verf te kopen... Ik laat verlopig even mijn haar met rust en ik ga dan blonde plukjes door mijn hele haar doen... Nog bedankt voor de tips....
Maar waarom ben je dan weg gegaan bij die kapper met oranje haar ? .. ik bedoel heb ie niet gezegd dat dat niet de afspraak was ?
"hup holland hup" nee geintje hoor een kleurtje eroverheen helpt dat niet. Ik zelf heb een keer me haar ontkleurt en had rode trepen in me haar. resultaat was dat ik net een suikerspin was en toeval of niet het was op dat moment kermis en een dag voor rose maandag dus kon er mee door en heb de volgende dag een pakje haarverf gehaald en zag e rniks meer van
Ze gaan om 6 uur sluiten en ik ging daar om half 7 weg dus ze zei kom volgende week maar terug dan zet ik er blonde plukjes in.... Zij zou eigenlijk al om 5 uur weggaan, maar ze is gebleven om mijn haar te doen dus ik vond zelf niet dat ik het kon maken om dan te zeggen om half 7 dat ze alles opnieuw moest doen.....
nou Esin ik had toch mooi blijven zitten hoor. je moet dus nog een week verschut lopen (nou ja nu met het voetbal) ik had blijven ziten en anders geen cent betaald
Eigenlijk wel, maar zo ben ik dan weer niet.... Ik vond het juist erg voor haar dat ze moest over werken voor mij.. En toen ik de kapper verliet was mijn haar kletsnat en leek het nog niet zo heel erg, maar toen het eenmaal opgedroogd was en de zon erop scheen Maar ik heb het nu zelf geverfd en het ziet er al stukker beter uit.. 8)
Tja het is haar fout dat je oranje haar had, ik had echt net zo lang blijven zitten tot het goed was, sorry dat ze dan moet overwerken ...
heb ik ook wel eens gehad (had het dan zelf gedaan met een pakje).. daarna inderdaad opnieuw overgeverfd en het werd een beetje roodachtig maar was wel leuk.. alleen funest voor je haar ..
k zou gewoon terug gaan als je weer in rotterdam gaan en je geld vergoed vragen voor het verf wat je nu gekocht hebt, dat doen ze nog wel eens