Ik ben echt echt een doos! Had de oven aangezet voor een stokbroodje lekker dacht ik. Dus oven voorverwarmen hij is klaar druk op stop stokbroodje er in. 8 minuten en 30 sec. Ondertussen geeft mijn man Sandro zijn fles en gaat daarna Sandro op bed leggen en loopt de keuken in. Ik hoor hem wat zeggen maar wat ie zei hoorde ik niet dus ik loop naar de keuken.. En wat ik toen aantrof. Alleen maar rook! En stank!! Man haalt mn stokbroodje uit de oven die was helemaal zwart. Dus ik huh?? Hoe kan dat nou!! Het stokbroodje zat er net 6 minuten in En toen kwam het besef... Wij hebben een combi magnetron... En had hem dus ipv op oven.... Op magnetron gezet Ik ben dus echt een doos Alleen nu meurt mn hele huis naar verbrande zooi heb mn balkon deur al open gehad maar tis echt zo verschrikkelijk koud dat ik hem na 10 minuten maar dicht heb gedaan
Hahaha dat zou ook een actie van mij kunnen zijn Heb je azijn in huis? Zo ja, even een kommetje azijn in de magnetron zetten voor een paar minuten en de brandlucht is weg
oh bah dat ruik je nog dagen lang!!!!! heb het ok 2 keer gehad hahaha was dus ook zon doos . heb dus nu ook geen combi meer hahaha
Herkenbaar Dit heeft mijn man TWEE keer geflikt bij mijn zus in huis. Toen we gingen trouwen werd dat uitgebreid verteld en nagedaan in een leuk filmpje!
Idd niet slim. Had je nog een reserve broodje. ? Had zo een stunt van me zelf kunnen zijn. Dat heb ik altijd met cake bakken. Komen er zwarter uit dan de bedoeling haha. Geen keukenprinses hier dus. Een keer met een bakje soep. Bevroren op warmen in de magnetron Kwam er te laat achter dat dat bakje niet echt heel erg geschikt was van de magnetron. Stinken in huis ging zo wat over me nek. Zoontje was toen een stuk kleiner die hing ik even uit het raam. Te luchten. Die magnetron konden we ook weg gooien die stank bleef er in hangen brr.
Hé, da's een goeie tip, want ook ik heb weleens van dit soort acties... en dan nog een beetje jammer dat je nu geen lekker stokbroodje hebt...
haha o je bent geen doos hoor en anders ben ik er ook 1. Wij hebben ook zo'n oven die je op magnetron stand kunt zetten, en vaak laat ik hem per ongeluk op oven stand staan, dan wil ik iets opwarmen in de magnetron en dan kijk ik na 3 minuten en verbrand ik mn fikken aan het bord en mn eten is dan nog ijskoud.
Onze combimagnetron rookte vanmiddag toevallig ook (pizzabroodje ) en toen walmde echt het hele huis naar aangefikte zooi Toen heb ik de afzuigkap aangezet en azijn in een kommetje in de magnetron en nog geen halfuur later was alle lucht weg
Ja ruik t nu ook minder om dat ik al 30 min in die stank zit. Owh dit is echt heel erg. Normaal waarschuw ik altijd iedereen dat de stand goed moet staan.. Gebeurd het mijzelf hahahaha
Mijn moeder had in het nieuwe huis tot 3x toe cakemix gemaakt...het lag echt aan dat stomme apparaat (was ook een combi). Ze heeft uiteindelijk nooit uit kunnen vlooien welke stand ze nou moest hebben. Heeft nu een loei van een echte mooie oven ..en bakken!
Ja opzich is dit een heel fijn ding. Ook heel makkelijk te bedienen dus dat is helemaal het ergste het knopje van de magnetron zit zeker 10cm naast het knopje van de oven
whoeeeeehahahaha sorry je bent grappig hihihihi mijn zoontje heeft ooit een keer een rol koekies in folie erin gedaan en de magnetron aangezet. ding stond in de fik.... STINKEN joh...... en idd wat al eerder werd gezegd, die geur ruik je over een week nog