Hey Er is al een topic van welke liedjes je vrolijk word, maar er zijn natuurlijk ook liedjes waarvan de tranen in je ogen schieten =3 Kan zijn omdat ze zielig zijn of juist heel mooi ^^ YouTube - Martina McBride - In My Daughter's Eyes (LIVE) Van dit nummer schiet de tranen bij mij in me ogen, zo mooi nummer dit =)
YouTube - Linkin Park - My December Reanimation (Music Video) Bepaalde herinneringen komen dan boven.
ik vind de normale versie erg mooi YouTube - linkin park- my december alleen krijg ik bij deze geen tranen maar mooi is hij zeker
My Immortal van Evanesschence Huilen om alles wat *verloren* is. Heerlijke tranentrekker voor in een emo/depri bui
Oh ja, butterfly kisses idd. En de reprise van I'll cover you uit de musical Rent YouTube - I'll Cover You (Reprise) (maar daar moet je het verhaal voor kennen)
lightning crashes.... van live Door de tekst.... toen ik bevallen ben van mn eerste, hebben ze diezelfde dag mn oma gevonden..... Ze is wel later overleden, maar vanaf die dag niet meer echt bij ons..... heeft mijn kind(eren) dus ook nooit gezien.... net of ze daarover zingen in dat nummer....
Op dit moment From this moment van Shania Twain... 4 juni jl zijn mijn mannetje en ik getrouwd en na een moeilijke periode was het echt de gelukkigste dag van mijn leven (nu op naar november, hihi!) EN trouwen met de liefde van mijn leven EN zwanger van ons 1e wondertje... Toen mijn vader me weggaf in het gemeentehuis onder dit nummer en mannetje zag vechten tegen z'n tranen, kreeg ik het ook helemaal te kwaad...en dat heb ik nu nog als ik het nummer weer hoor! Liefs
Bij mij doen ze het allebei haha.. Maar het isniet alleen door het nummer maar door bepaalde herinneringen die ik koppel aan dit liedje.
Deine Lakaien - Away Marilyn Manson - Running to the edge of the world My dying bride - For my fallen angel Mylene Farmer - Avant que l'ombre Zijn mijn tearjerkers....
alleen dochters van marco borsato. *begint spontaan te brullen hier nu* en verder van alle slechte nederlandse b c d en e artiesten mara dat bedoelde je niet
Ik vind 'a gentleman's excuse me' van Fish wel heel emotioneel. Het ligt verder een beetje aan mijn stemming en het liedje.
nu dat jij er bent van Trijntje Oosterhuis with or without you van U2 papa van Stef Bos echte tranentrekkers voro mij
Beeld zonder geluid van Hansen Tomas YouTube - Hansen Tomas - Beeld zonder geluid: thuisfront militairen (officiƫle videoclip) Mijn lief is al 3x uitgezonden geweest en dit liedje omschrijft zooo goed hoe het voelt! Heb hem net maar gauw weer uit gezet, want anders zit ik hier weer te janken..
-Dochters van Marco Borsato Doet me herineren aan me overleden stiefvader - Butterfly kisses Gewoon een super mooi liedje - Jak de priester met Sally Williams Nougat Doet me denken aan de mooie tijd in Zuid-Afrika, Pretoria. Hij beschrijft precies de plaatsen waar we altijd kwamen, Brooklyn mall.
caledonia van amy mcdonald. hebben een tijd in schotland gewoond, en heb nog steeds enorme heimwee. en ik kies voor de versie van amy, omdat die net doorbrak toen wij daar aan kwamen, en wij toen hele nachten die cd hebben geluisterd.
Ik zit ook vaak op youtube beetje muziek te luisteren, op een gegeven moment belandde ik op deze nummer: YouTube - Reni & Elisa - Als het leven soms pijn doet Ik moest wel even een traantje wegpinken... (en nee ik ben niet zoo gelovig hoor haha)
ik heb het met meerdere nummers maar een nummer is een echte tranentrekker voor mij haha...... wees zuinig op me meisie van andre hazes. Dit nummer heeft een betekenis tussen mij en me vader, en elke keer als ik dit nummer hoor dan hou ik het echt niet droog!