Heb zo'n honger !!!

Discussie in 'De lounge' gestart door kippiekip, 14 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kippiekip

kippiekip Niet meer actief

Nee geen trek maar echt honger !!

Heb gewoon zo'n zin in een hele pot asperges met een heel pak ham. Eet het werkelijk nooit maar heb er nu zo'n trek in, niet normaal gewoon ... Zou toch niet ..... Nee dat kan niet .. ( sorry praat graag in mezelf ) .. Of een pan tomaten soep, ben ik nu ook aan het maken maar het is zuur en dan krijg je de tip om er appelmoes in te doen... Geloof er geen bal van !

Hebben jullie dat ook wel eens dat je ineens zooo'n trek hebt in iets waar je normaal niet zo'n trek in hebt ? En zo ja in wat dan ?

Word gek van mezelf !!

2. Rono

Rono Niet meer actief

Als jij dan ook zo'n zin in asperges hebt, vertel mij dan ff hoe je die moet maken ;)

3. peekaboo

peekaboo Niet meer actief

hey asperges heb ik lang niet gegeten ben der is flink ziek van geweest ! durf het niet aan om ze nog eens te maken haha

4. Rono

Rono Niet meer actief

Oh zie t al jij doet een pot... verse zijn veel lekkerder!

5. kippiekip

Ruk ze eerst de grond uit, je hebt van die speciale varkens die er naar zoeken... dan ruk je met je tanden de randjes eraf .. en kook je ze, doe er een sausje over en voila klaar :D

6. kippiekip

Ik ben wel dol potten maar dan hele andere ;)

Maar goed, verser vind ik ze ook lekkerder :D

7. mommy1983

mommy1983 VIP lid

30 mrt 2009
    12.507
    5
    38
    dat zijn truffels die worden gezocht door varkens. asperges worden door polen uit de grond gestoken haha

8. Cynnie1984

Cynnie1984 VIP lid

25 feb 2009
    6.014
    141
    63
    R'dam
    HAHA dat dacht ik ook gelijk!!

Maar aspegers zijn volgens mij seizoensgebonden en dit is niet het seizoen dus ik zal maar een pot pakken ;)

verder vind ik zelf Asperges echt te Ranzig!

9. kippiekip

was ook maar een grapje ;)

10. Amfy

Amfy Niet meer actief

@ts worteltje bij de tomaten soep on of kethup

en in vervolg de tomaten even ontdoen van vel en pitjes

11. Cynnie1984

Cynnie1984 VIP lid

25 feb 2009
    6.014
    141
    63
    R'dam
    Geloof me appelmoes is echt de beste oplossing!

12. kippiekip

Maar nu even serieus, een lekker recept ( wat ik altijd lekker vind ) is de asperges pellen ( als ze vers zijn ) dus ontdoen van die harde buitenkant, deze koken tot ze gaar zijn, dan een gekookt eitje erbij, gebakken aardappeltjes en asperge saus erbij, tis zoooo lekker. Ow ja en een plakje ham, das echt goddelijk..

Maar even over die tomaten soep, hebben jullie wel eens van die appelmoes gehoord ?

13. heleentje80

heleentje80 Fanatiek lid

30 dec 2006
    2.296
    28
    48
    Gent
    Kijk naar t onderschrift. T wordt een aapje, ik wil bananen, en anders vind ik die dingen niet te vreten

14. poppedopje

poppedopje Fanatiek lid

29 mrt 2010
    2.389
    1
    0
    NULL
    Vlak aan zee
    ik snap je niet helemaal.... maar een heel klein snufje suiker bij de tomatensoep zorgt ervoor dat ie minder zuur is!

15. charity2010

charity2010 Fanatiek lid

29 mrt 2011
    4.322
    0
    36
    Fulltime huismama :D.
    Overijssel.
    Herkenning! Heb trek in de raarste dingen! Zo had ik eerste (geloof ik) opeens ontzettend zin in een gekookt eitje en normaal hou ik helemaal niet zo van eieren.. Ik lust ze wel, maar uitzondering als ik er een eet. Heb namelijk ooit eens een verrot ei gehad en die lucht blijft je echt eeuwig bij ;). Maargoed, had nog 2 eitjes, gekookt en opgegeten en na de hand chagrijnig omdat manlief niet na de winkel wou om nog een doos te halen :). En gister had ik zin in kaas! Eet ik ook echt nooooit.

Van mijn dochter heb ik alleen ontiegelijk veel ijs gegeten, maar nu heb ik echt overal zin in!!

16. zustertje

zustertje Niet meer actief

Koffiemelk door je tomatensoep werkt ook goed tegen het zuur!

17. Cynnie1984

Cynnie1984 VIP lid

25 feb 2009
    6.014
    141
    63
    R'dam
    Maar asperges zijn wel hele breekbare dingen als je te hard met ze om gaat gaan ze huilen en dan worden ze zout of pittig en worden ze ook nog eens ziek haha

nee grapje maar de kopjes zijn het lekkersst en daar moet je echt voorzichtig mee omdaag :) en er niet afhakken..

18. kippiekip

Ik ben dol op kopjes, die slurp ik met alle liefde naar binnen ...

19. Amfy

Amfy Niet meer actief

oke ik weet het zeker ik heb een dirty mind whahahahaha

20. chocotof

chocotof Bekend lid

28 dec 2010
    704
    1
    0
    Werkveld jeugdzorg
    Achter de duinen

HAHAHA!!!!!!!!

Hier gaat het dus ook over asperges. Ook flauw dat het geen seizoen is nu. Duurt nog best lang dan:D

Deel Deze Pagina