Welke vtech kinder camera?

Discussion in 'Schoolkinderen en pubers' started by Melief, Jun 16, 2019.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Melief

Melief Niet meer actief

voor de 6e verjaardag van onze dochter willen we haar een kindercamera geven, onze telefoons zitten steeds vol met haar foto’s :roflmao:
    Foto’s bewerken en filmpjes maken vind ze denk ook erg leuk!
    We twijfelen tussen;
    Selfie cam
    Kidizoom
    Action cam

Welke zouden jullie aanraden voor een 6 jarig meisje?

2. owly

owly VIP lid

Aug 19, 2013
    22,289
    10,261
    113
    Heel eerlijk eigenlijk niet. Wij hebben een kidizoom gegeven aan onze zoon toen hij 3 werd maar het beeld is echt vreselijk. Je moet echt heel heel erg stilstaan wil je iets van een beeld hebben en dan moet het ook niet te donker of licht zijn.

Zijn tablet (storio) maak je iets betere foto's (ook bewerken) maar dat is de oude editie. Misschien maakt de nieuwere betere foto's.

Anders zou ik voor een kleine echte camera gaan. Onze zoon krijgt in de vakantie onze oude digitale camera. Met een nieuwe accu hebben we hem uiteindelijk nog aan de praat kunnen krijgen. Misschien geen bewerking maar veel leukere/betere foto's

Overigens net 5.

Wil je minder geld besteden zou je ook op marktplaats kunnen kijken.

3. Youtan

Youtan VIP lid

Jun 9, 2015
    6,495
    4,332
    113
    Female
    Mijn dochter heeft vorig jaar de Kiddizoom gekregen voor haar verjaardag. Ze speelt er nog dagelijks mee. Ze vlogt er op los, maakt foto’s en bewerkt ze. Speelt spelletjes erop en alle kinderen voor kinderen cd’s heb ik erop gezet, dus ze zit in de auto met koptelefoon op lekker mee te zingen.
    Koop er wel gelijk een groot SD-kaartje erbij voor meer opslag.
    (Zeker die vlogvideo’s zijn hilarisch om na bedtijd te bekijken)

4. tatie

tatie Fanatiek lid

Feb 21, 2014
    1,026
    110
    63
    Mijn dochter van zeven heeft dit jaar de kidizoom voor haar verjaardag gekregen. Zij is er heel blij mee en is er wekelijks wel een keer mee bezig. Ze maakt filmpjes en bewerkt foto's en heeft de grootste lol met vriendinnen. Wij vonden haar nog te jong voor een telefoon met bijbehorende verleidingen en hier kan ze voorlopig toch nog wel even mee vooruit.

5. riean

riean VIP lid

Apr 21, 2014
    5,779
    7,366
    113
    Kidizoom idd. Ik las negatieve recensies op internet maar ik herken het helemaal niet. Dochter maakt talloze filmpjes van vooral zichzelf, fotos ook wel maar die zet ze dan op mijn laptop en kijkt er niet meer naar om, dus het is niet erg als de kwaliteit wat minder is. Ze speelt er ook regelmatig spelletjes op. Ik vond het echt een erg goede aankoop.

6. nelta

nelta VIP lid

Apr 28, 2009
    18,625
    9,137
    113
    Female
    Rotterdam
    Wij hebben de Nikon Coolpix w100 aan dochter gegeven voor haar 6e verjaardag. Heeft een kindermenu, kan onder water en tegen vallen. Wel een aanrader.

wishfulthinking likes this.
  7. Melief

Melief Niet meer actief

Heel lang getwijfeld tussen de gewone kiddiezoom en de kiddiezoom selfie cam maar we zijn voor de laatste gegaan ivm de make up en haar filters, echt iets voor dochter. Hopelijk de goede keuze geweest :)

Een gewone camera heb ik ook naar gekeken maar ik vind haar daar gewoon nog iets te jong voor, iets te kostbaar om zo mee te laten spelen. Ze is ook nog best wel kinderlijk dus die filters en spelletje vind ze juist geweldig. Misschien over een jaar of 2 :)

Share This Page