Ik voel me de hele dag al niet echt lekker. Het begon met een beetje hoofdpijn, mijn keel doet een beetje pijn en ik heb een volle neus (altijd lekker). Nu heb ik ook pijn in mijn onderbuik die maar niet weg gaat. Zal wel niets gebeuren, maar ik heb toch een gek voorgevoel. Wat voelden jullie voordat jullie gingen bevallen?
Ik voelde me die dag anders, hoe kan ik niet precies uitleggen. Ik dacht dat ik harde buiken had, dat bleken weeen te zijn .
Ik voel me ook al de hele dag niet zoals het hoort, dus ik hoop ook dat het deze keer doorzet! Ik duim voor jou dat het bij jou dan ook het geval is!
Jeetje, jij bent al overtijd! Ik nog niet, maar dat zegt ook niet zoveel natuurlijk. Ben nu maar gaan liggen op de bank, ER aan het kijken . Weet iemand trouwens of je mag dampen met van dat vicks spul?
ik heb niets gevoeld voor de bevalling haha heb wel die dag echt heel veel gelopen s'avonds met me na nog ff naar de stad voor de laatste spulletjes nou die heb ik dus niet meer kunnen halen want in de esprit winkel kreeg ik ineens al heftige weéen dus hup naar huis en om 4 uur s'nachts zette ze echt helemaal door
Weet natuurlijk niks over bevallen maar precies wat jij beschrijft is tevens een virusje wat rond gaat. Vol hoofd, keelpijn, ingewanden die opspelen... Hoop voor je dat het voortekenen zijn van een bevalling
Gek genoeg voelde ik me echt goed. Had wel een week ervoor hoge koorts en was echt ziek. Was niet moe helemaal niets. 3 dagen voor de bevalling had ik veel harde buiken die om de 5 minuten kwamen en 1 minuut aan hielden. Ik ben bevallen met 37 weken en 6 dagen, dus verwachten het ook helemaal niet.
Ik haat verkouden zijn! Het is zo grappig dat je bij alles denkt van; gaat het nu beginnen, wat is dit? Haha, stom eigenlijk. Zenuwachtig misschien. @ Female24: wow, Jayla, wat een mooie naam!!!