Las dit vanmiddag in de krant. Weerhaak-condoom moet verkrachting tegengaan - Buitenland - de Volkskrant Mogen ze van mij overal verkopen !
Ik ben het wel eens met de critici zoals ze in het artikel worden genoemd. Roept dat inderdaad niet juist meer agressie op? En inderdaad, het kwaad is al geschied. Het enige pluspunt is dat de eikel direct wordt gestraft.
Toen ik in Zuid Afrika was een paar jaar geleden was dit groot in het nieuws. Vind het wel goed dat het gemaakt is. Maar bedenk wel dat vrouwen aldoor het condoom in moeten hebben. Daarnaast hebben de vrouwen er gewoon echt geen geld voor, dus dan zou het echt gratis moeten zijn. Vind het wel een goed initiatief, maar eigenlijk is het de omgekeerde wereld. Mannen moeten gewoon niet verkrachten! Maar goed voordat dat gebeurt, moet er heel wat veranderen in Zuid-Afrika. Johannesburg is nog steeds een van de gevaarlijkste plekken op aarde, met het hoogste criminaliteits cijfers en moorden ter wereld.
haha het is een idee, maar om nou hele dagen met zo'n ding in me muts te gaan lopen om verkrachting tegen te gaan...
super initiatief maare denk als die onder de verkrachters bekend wordt dat ze dan wel eerst gaan voelen om te kijken of de vrouw zo'n ding inheeft... dus denk dat het verspilde moeite is... die gasten vinden altijd wel n manier.. en daarbij staat er ook bij dat het waarschijnlijk nog meer agressie op gaat roepen bij de verkrachters en dat denk ik idd ook...
Jamaar als je zelf gewoon een vriend of man hebt en dus een seksleven dan draag je toch niet inwendig zo'n ding? Vind het een beetje flauwekul zo'n condoom.
Zou ook geen hele dag met zo'n ding in gaan lopen hoor. Maar als je naar een groot iets gaat of ergens waar het vaak voorkomt. Tuurlijk is het kwaad al geschiet, maar hoe vaak worden vrouwen wel niet verkracht en dat de dader nooit gepakt of gestraft wordt ?
Ik vind het idee wel goed, maar met name in die landen zijn groepsverkrachtingen aan de orde van de dag, moet er niet aan denken wat er met die vrouw gebeurt als er meerdere mannen zijn. Of dat degene die haar wil verkrachten er helemaal van door het lint gaat... Die mannen moeten gewoon met hun poten van vrouwen afblijven!!!
En als je dan inderdaad verkracht word en een man merkt dat je dat condoom met kartels inhebt, dan zou hij je toch ook kunnen wurgen uit woede. Hij heeft ook nog 2 handen!
nou denk wel als dat ding zich eenmaal gehecht heeft dat de man zo met zn slinger bezig is dat ie vergeet dat de vrouw er nog ligt en dat je manier is om dan dus weg te komen
zitten goede kanten aan natuurlijk. Het idee is heel goed, helemaal in zo'n land waar het vaak voorkomt helaas. alleen de hele dag met zo'n ding inlopen? Lijkt me ook niet wat en ook niet echt goed voor je vagina.
een gedeelte van het "leed" is dan toch al geschiedt.... Die weerhaken helpen alleen als ie al in je zit.... en al overal aan je heeft gezeten... en ff lomp gezegd... maar als het ene gat niet werkt, neemt ie misschien wel het andere gat.... Denk dat ik de andere middelen... (lees: pepperspray, stroomding etc) een betere optie vind....
ja ik ben ook bang dat hij zo kwaad word dat hij de vrouw niet alleen verkracht maar ook meer aandoet.
ik neem aan dat kinderen die dingen toch niet krijgen, dus je hebt nog kans dat verkrachters voortaan kinderen gaan lastigvallen omdat vrouwen die dingen dragen
Stel, ik zou zo'n ding dragen en iemand wil mij verkrachten... Die man is gelijk gestraft voor het feit dat hij mij wil verkrachten. Maar ik denk niet dat ik iemand bovenop mij wil hebben die op die manier zoveel pijn heeft. En ik denk ook dat ik psychisch toch al een deuk heb opgelopen omdat iemand mij de kleren van mijn lijf heeft gerukt...
Publiekelijke schantpalen/folteringen/executies van mannen die dit doen lijken me n beter afschrik middel. Dan weten die mannen wat er gebeurt als ze zoiets doen en gepakt worden. Maarja dan moeten ze dus wel eerst gepakt worden... Kuisheids gordels aan doen en de vrouw n tazer dan maar? Mijn man zei me net dat dit elke zoveel tijd weer op duikt in het nieuws en een broodje aap is... Tja weet t niet. Ik zou die dingen liever uitwendig hebben en ze bij dat soort lui "aanbrengen" als je begrijpt wat ik bedoel