PCLE créme van Biodermal

Discussie in 'De lounge' gestart door Momfulness, 3 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Momfulness

Momfulness Niet meer actief

Heeft iemand ervaring met deze créme en helpt hij echt tegen kleine littekens en vlekjes?

Of kan ik dan beter iets anders proberen?

2. LovelyDK

LovelyDK Niet meer actief

Mijn ex gebruikte het voor de littekentjes in zijn gezicht na acne, hielp niet...
    Denk ook eerlijk gezegd niet dat je een creme zal vinden die hiervoor helpt...

3. Loesie1982

Loesie1982 VIP lid

25 dec 2008
    5.486
    0
    0
    Juffrouw
    Overijssel
    Ik kreeg toen ik stopte met de pil weer van die kleine pukkeltjes op mn gezicht...soort jeugdpuistjes, maar dan kleiner...

Ben toen naar de drogist gegaan en kreeg ook advies voor deze creme, heb het maar geprobeerd, maar had er een hard hoofd in, dondersduur en waarschijnlijk hielp het toch niks, maarrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr

Niks is minder waar! De pukkeltjes waren binnen een week minder en daarna helemaal verdwenen. Heb nu de creme al een poosje op en merk toch steeds weer dat op dezelfde plekjes (rond mijn kin) die pukkeltjes weer komen...dus binnenkort weer naar de drogist!

Liefs

4. Momfulness

2 hele verschillende ervaringen dus...

Ik heb een vrij dunne huid en heb nu flinke irritatie op mijn bovenlip omdat ik mijn snorharen geharst heb gisteren. dacht, mss kalmeert dat wat..

5. nonnie26

nonnie26 Niet meer actief

voor de irritatie kan je beter bij de tuinen een tube pure aloe vera halen en dat erop smeren, zelf heb ik een gewone dagcreme van nivea geloof ik en die doe ik 50/50 met aloe vera dus beetje creme en beetje aloe vera dat werkt hier super en gebruik de pure aloe vera dus letterlijk voor alles! verbranding, wondje (is binnen 1 dag geheeld) droge/ruwe/schrale plekjes..en is maar 6 euro voor een tube bij de tuinen...

weet niet of je er iets mee kan maar het is iig een tip!!
    oh ja kapsel staat je goed ;) (vind je het niet zonde :) )

6. LovelyDK

LovelyDK Niet meer actief

Ik vind voor zulke dingen idd Aloë Vera ook fijner!

Enne echt TOP je kapsel !

7. Momfulness

Oké, dan kan ik daar morgen beter even voor gaan kijken. Bedankt voor de tips!

En bedankt voor de complimenten :)

@Nonnie, ik vind het nog niet zonde, maar misschien komt het nog?
    Ik had al een bobline daarvoor dus heel erg veel is er niet af gegaan.
    Verder heb ik geen 'mooi' lang haar. Het is vooral vrij stug en dun dus misschien dat ik daarom ook niet zo rouwig ben...

8. nonnie26

nonnie26 Niet meer actief

@luna, oh echt dacht dat het wat langer waw op je eerste foto, hier wel achteraf spijt had dik haar tot aan mijn stuitje en afgeknipt tot rechte bobline, gelukkig nu weer krullend op schouderlengte..

on topic, ja zou echt voor aloe vera gaan, alle plekjes die ik ehb behandel ik daarmee.. hebben ze ook bij de etos inplaats van de tuinen als dat makkelijker is..

9. Pinjo

Pinjo Bekend lid

5 jan 2008
    672
    0
    16
    Hier een grote fan van de PCLE creme! Is niet goedkoop en ik gebruik het dus alleen als ik last heb van mijn huid, maar ik vind dat deze er dan ook een stuk beter uit gaat zien. Overigens vind ik ook de littekencreme van biodermal erg fijn. Gebruikte ik voor de littekens van acne en hielp echt goed. Je moet geen wonderen verwachten, maar de littekens werden wel veel minder rood en opvallend.

10. YellowButterfly

YellowButterfly Niet meer actief

Hai Luna, ik ben groot fan van biodermal (en pcle creme) - het werkt heel goed bij mijn huid. Als je echt wat tegen littekens wilt doen hebben ze ook litteken creme, heb bij een familielid gezien dat dit ook op een oud litteken heel goed werkt. (ze had een hondenbeet in het gezicht, nu nauwelijks meer te zien) Ik gebruik pcle creme meer als een verzorgende creme en het doet bij mij veel voor kleine onregelmatigheden :)

11. augustus

augustus Niet meer actief

Ik weet niet of het helpt maar toen ik las waarvan het gemaakt was ben ik afgehaakt.
    De P staat voor placenta *jak* schijnt tegenwoordig wel aangepast te zijn, maar toch het idee

Deel Deze Pagina