@meli24. nou ik heb dus alleen die uitgangsecho. Ik heb nu een afspraak bij het andreas lucasziekenhuis. die hebben een speciale afdeling voor ons soort gevalletjes http://www.sintlucasandreasziekenhuis.nl/smartsite.dws?ch=&id=12818 maar ik hoop natuurlijk dat die afspraak niet nodig is als deze ronde de clomid zijn werk doet. hihihi
Meli24: 25 jaar 2e ronde clomid 100 1e kindje Saar28: 28 jaar 2e ronde clomid 100 1e kindje Melief:22 jaar 1e ronde clomid 50 1e kindje Wendy86: 25 jaar 2e ronde clomid 100 1e kindje VioletRose: 28 jaar laatste ronde clomid 150 1e kindje Sasjuh83: 28 jaar 1e ronde clomid 50 1e kindje Marijke: 24 jaar 2e ronde clomid 100 1e kindje Precious83: 28 jaar 1e ronde clomid 50 1e kindje Aileen: 26 jaar 2e ronde clomid 100 1e kindje
Hey saar28: Ik vind het zeker ook fijn om met meiden te kletsen die hetzelfde meemaken. Maar bestrap mijzelf bijna elke dag om te zoeken naar ervaringsverhalen met clomid. Ik probeer nu gewoon in ieder geval dat niet te doen. OOk ga ik deze ronde geen ovutesten gebruiken, want daar heb ik mijzeld de vorige ronde helemaal gek meegemaakt. Succes he!
Hey meiden, haha jullie slapen allemaal vast, maar ik ben nog op. Ben vandaag hele dag buiten geweest en nu net een half uur thuis. IK moest van mijzelf nog even op z.p Vandaag zit ik op c.d 7 en dag 2 clomid. Tot nu toe heb ik best wel last van de bijwerkingen van clomid. Alleen heb ik erg last van moeiheid, moeilijk kunnen slapen en hoofdpijn. Ow ja en niet te vergeten opvliegers en een dip gevoel, alsof ik elk moment in huilen moet uitbarsten. Hoe gaat het met derest?? @precious83: Ik hoop voor je dat clomid zijn werk doet en dat dan de afspraak niet nodig is.... @Aileenn: tuurlijk hoor jij er ook bij, goed dat jejezelf erbij hebt gezet. @Violetrose: ik moest even lang zoeken om te kijken wat voor reactie je had geplaats, maar je hebt de lijst met de gegevens van Aileenn in kluer gedaan. Dat was Aileenn volgens mij vergeten. En ik maar zoeken en denken waarom je niks hebt geschreven X
@ Meli24: Lol. Ailleen had het inderdaad nog niet in kleur dus ik dacht dan doe ik het even en sommige hadden de kleuren niet goed. En dan betrap ik me erop dat ik dat dan weer allemaal gelijk wil hebben. Ik neem het misschien een beetje over van een collega van mij die last heeft van dwangmatige handelingen. De gekleurde bekers moeten bijv. altijd op kleur gesorteerd worden. Wat voor een werk doe je? Of is er een andere reden dat je de hele dag buiten was? Ik was gisteren ook tot laat online. Maar wij zijn echte nachtbrakers.... @ iedereen: Gaan jullie nog wat leuks doen vandaag? Wij gaan naar Nieuwe Nieuwdorp. Naar Cees Lont droogbloemenboerderij en naar een roofvogelshow kijken. Het is alleen niet zo mooi weer als wij dachten dat het ging worden. Ach ja, misschien klaart het nog op. Een hele fijne zondag!!
Hallo allemaal, Wat gaan de dagen dan traag voorbij als je moet wachten, 7 juni mag ik weer naar de gyn voor de 2e ronde, als ik niet eerder ongesteld wordt uit zich zelf.. Dus dan wordt et weer aan de primolut Moest vanmorgen kindernevendienst draaien in de kerk en zit nu lekker lui op de bank met mijn man die vannacht gewerkt heeft. Straks lekker soepie maken en broodjes en smullen maar Ohjah heb al een week helemaal NIET gesnoept shocking niet hahaha...
@Violetrose:nou dan heb je niet goed gekeken naar de lijst, want alles wat in groen staat dus '1e kindje' is ook niet hetzelfde groen. Ik werk gewoon in de kinderopvang. Maar had gisteren een bruiloft en was al vanaf 10 uur druk daarmaa bezig.. Ik ben blij dat ik niet in het weekend hoef te werken hoor!Vandaag niks leuks hoor, een dagje uitrusten na zo'n lange dag als gisteren. Het is helaas niet zo mooi weer maar zo kan je ook wel genieten tocht? Jij ook een fijne dag vandaag.. @Saar28: Zo ben ik ook hoor! Had ik ook met mijn eerste huis. WIj hebben nu ook een huis gekocht, maar onze eerste huis blijft ook voor ons anders.Wat leuk dat jullie zijn uitgenodigd om te kijken, veel plezier vanavond! @Marijkeuh:Ja het wachten is het minst leuke en zal volgens mij ook altijd zo zijnHmm, heb ook wel zin gekregen in groentesoep...Wat goed dat je niet hebt gesnoept, ik wou dat ik dat kon. NU we het tocht over snoepen hebben: @alle meiden: We hebben allemaal wel pco,maar ik vroeg me af hoe dat zit met jullie gewicht, hebben jullie kilotjes te veel? ik ben 1.65 en weeg 74 kilo. Wil eigenlijk afvallen tot 69, maar door het snoepen val ik helaas niet af. Een kennis van mij heeft overgewicht(1.65 lang en 90 kilo) heeft pco maar mag niet starten met clomid voordat ze afvalt, sneu lijkt mij dat want ik lees ook veel hieer op z.p dat er ook vrouwen met overgewicht starten met clomid... X
Ook wij zij gestart met Clomid deze maand..de 1e ronde. Na ruim 4 maanden geen menstruatie gehad te hebben, is die opgewekt en meteen met Clomid gestart. Zijn nu zover dat de eisprong waarschijnlijk is geweest deze week (volgens de echo's en de bloeduitslagen van de gyn). Ook meteen een samenlevingstest gehad en die was positief. Al met al dus redelijk positief...zijn dus ook druk bezig geweest deze week.. Maar...nu ben ik toch niet zo zeker..ik heb zowel vanochtend als vanmiddag wat bloed/slijmverlies gehad.. We wachten het wel af, moet dinsdag weer naar de gyn, dus vraag / zeg het dan soweiso ook wel.
Heb ook echt moeite mee hoor, gister stiekum 3 sjippies gehad maar heb me weer ingehouden. (meestal een hele zak) @alle meiden: Ik ben in 2 a 3 jaar 15 kilo aangekomen, veel te snel natuurlijk, maar ben ook al 2 jaar op dit gewicht gebleven dus dat is wel weer positief.. Ik ben 1.72 en zit rond de 78 k (heb al heel lang niet op de weegschaal gestaan Wat vervelend voor die vriendin dat ze niet mag beginnen met de clomid..
dankje Meli.. ik was het inderdaad vergeten.. Ik zal even verhaal doen vanuit mijn kant.. Ik heb vandaag laatste clomid pilletjes ingenomen.. maar ik moet zeggen dat ik dit keer best veel last heb gehad van hormonen... en ik krijg het de ene keer heel warm en de andere keer heel erg koud.. ik snap er niks van.. maar in ieder geval heb ik een afspraak staan a.s maandag bij mijn arts om te kijken of clomid 100 mg wel iets heeft gedaan.... ik hoop het Hoe gaat het met de rest?
Meli ik snap eigenlijk niet waarom jij op dag 9 moet beginnen.. ik lees altijd dat het op dag 3 moet.. maar goed misschien is dat weer een andere behandel techniek.. ik hoop dat ook clomid 100mg aanslaat bij jou!
dat is wel raar want ik ben de vorige keer zeker 3 keer geweest voor een echo.. dat is dan wel erg fijn want dan mis je eigenlijk niets.. en 1 keer lijkt me wel erg weinig... want de dagen erop kan alsnog een eitje groeien.. succes!
Ik ben vandaag bij de gyn geweest omdat ik niet ongi werd na de Provera. Ja een paar keer wat bruinverlies na het naar de toilet gaan maar verder niet. Echo gehad en mn bms was erg dun en kon dus niet afgestoten worden waardoor is dus niet ongi werd. Mag nu dus gewoon starten met Clomid, ze hebben vandaag maar als dag 3 gebombardeerd Moet op dag 11 terug voor een fm. Meli24, ik ben ook 1.65 lang en weeg ook 74 kg en wil ook afvallen naar 69 kg, haha toevallig zeg!
@Aileenn: IK heb er nu ook veel meer last van dan clomid 50. Komt me erg bekend voor eerst koud dan weer erg warm, en 's nachts vooral niet kunnen slapen door de warmte...En ik start op dag 5 tot en met 9 met clomid. Dus start niet op dag 9Ik krijg nooit een echo om te controleren of er en ei groeit...helaas @sajuh83: haha dat is zeker grappig. Kunnen we als we zwanger zijn kletsen hoeveel we aangekomen zijn..LOLGoed dat je mag beginnen met clomid en niet hoeft te wachten. @alle meiden: morgen neem ik mijn laatste clomid 100 en dan maar afwachten of het gaat werken Liefs
Hi Meli, Waarom krijg jij geen echo's? wat stom van die gyn. zeg het is handig voor jou en ook voor hen.. maar ja ieder heeft zo zijn eigen behandel techniek.. ik heb tot nu toe al 4 andere gyn. gehad.. en ieder doet wat anders.. gelukkig heb ik nu wel eentje die altijd kijkt.. ik hoop dat het verder goed komt... maar ik vraag me af hoe ze het bij jou dan in de gaten houden.. liefs xx
Hoi meiden, vandaag langs de gyn geweest. Heb gevraagd naar meer controle. we hebben nu afgesproken: -cd 3 uitgangsecho -cd 14 echo -cd 24 bloedprikken ik ben daar reuze blij mee, want afgelopen ronde was dat helemaal niet zo. ik ga vanavond 3e pilletje clomid nemen. ik heb er dit keer wel veel last van..ppfff. gisteravond zooo ontzettend misselijk. bah hoe gaat het met jullie?
@Aileenn: ik vind eigenlijk ook dat ze echos moeten maken en om te kijken of het wel efecct heeft. Maar helaas doen ze dat niet in mn ziekenhuis. Aan de hand van de waarde van mijn bloed willen ze zeggen of clomid heeft gewerkt of niet. @ precious: wat goed je dat hebt kunnen afspreken deden ze daar njet moielijj over want had op de site gekeken daar staat inderdaad niet dat je wordt gecontroleerd behalve de uitgangseho. Ben blij voor je dat je wordt gecontroleerd wil dat ook graag X