pco, 1e ronde primolut en clomid, nog meer vrouwen?

Discussie in 'MMM clubs' gestart door maaike80, 23 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. guusje27

guusje27 Fanatiek lid

16 apr 2010
    4.417
    0
    0
    Hai meiden,

Helaas.. Vandaag weer ongi geworden...
    7e ronde alweer wordt het. A.s. Maandag heb ik een gesprek met de gyn wat we nu gaan doen. Sowieso deze maand nog een ronde clomid, we gaan volgende week vrijdag een weekje weg, dan heb ik ook mijn eisprong, dus kunnen we niet veel doen. Op dag 8 krijg ik een fm meting omdat we de dag erna vertrekken. Maar ik heb een snelle cyclus dus dat is geen probleem. Zal dus deze ronde weer niets worden maar goed..wie weet!

2. Charis87

Charis87 Niet meer actief

He Guusje, nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag.

Ik had precies hetzelfde als jij. Ik dacht toch maar een 7e ronde slikken, dan wordt ik iig ongi zodat ik geen provera hoef te slikken. Toch was ik de 7e ronde zwanger. Misschien omdat je er dan niet echt mee bezig bent omdat je toch denkt dat 't niet lukt.

Hoop voor je dat t ook voor jou de 7e ronde raak mag zijn!!

3. mamamarion

mamamarion Bekend lid

20 jun 2011
    519
    0
    16
    NULL
    Geldrop
    Guusje; Jammer dat het vorige ronde weer niet gelukt is. Maar hopelijk volg je het voorbeeld van Mir dan volgende maand :) Je weet maar nooit.

Zelf vanmorgen weer een echo gehad. Helaas was er nog niks te zien. Begin wel weer te twijfelen nu. Of dit wel aanslaat bij mij :( Echt spannend weer. Maandag heb ik weer een nieuwe echo, hopelijk is er dan meer te zien!

X Marion

4. guusje27

guusje27 Fanatiek lid

16 apr 2010
    4.417
    0
    0
    Jeetje Marion, jouw lichaam stelt je ook wel op de proef hè! Hopelijk maandag een mooi ei dan, ik duim voor je!

Ik moet maandag naar de gyn, ben erg benieuwd hoe we nu verder gaan.

Vanavond vier ik mijn verjaardag, ben alweer 30 geworden! Staantafels geregeld, drank en lekkere dingen in huis.. Zin in!

5. 1987

1987 Actief lid

23 feb 2011
    290
    0
    0
    NULL
    NULL
    hee marion, hou moed! bij mij sloeg ie een keer meteen aaan en een keer toen hij 2x verhoogd was... succes!!

6. guusje27

guusje27 Fanatiek lid

16 apr 2010
    4.417
    0
    0
    hi Dames,

Net gesprek gehad met de gyn. Ik heb besloten mee te doen aan een onderzoek, om vrouwen die over +- een half jaar gaan starten met hormoonbehandelingen. En voor mij werkt het niet nadelig.

Er zijn 4 behandelingen;
    - 6 cycli gewoon verder met alleen clomid;
    - 6 cycli clomid samen met IUI
    - 6 cycli met gonadotrofines
    - 6 cycli met gonadotrofines met IUI

Door middel van een loting wordt bepaald met welke behandeling ik verder ga. Wel spannend! Over een half jaar wordt gekeken wat het percentage is met deze behandelingen. En mocht ik nou IUI krijgen, er wordt geen behandeling onthouden, dus als ik na 6 maanden dan nog niet zwanger ben dan ga ik gewoon verder met 6 cycli IUI en dan met gonadotrofines. Dus hetkan zijn dat ik het komende jaar met dat laatst verder ga..maar dat is nog de vraag!

IK heb dit besloten samen met de gyn. Zij weet ook niet wat de juiste beslissing is, onderzoeken geven daar nog geen duidelijkheden over. (daar ga ik nu verandering in brengen! ;)
    En het kan er sowieso nooit slechter op worden!

Ik word morgen gebeld over hoe verder, en dan vanaf volgende maand ga ik beginnen met het onderzoek. Spannend~!

Mag ik vragen hoeveel rondes jullie nu bezig zijn? Of bezig zijn geweest?

7. Selina1984

Selina1984 Fanatiek lid

14 mrt 2011
    1.460
    11
    38
    Vrouw
    Marion, balen zeg. Hoop dat er snel een eitje gaat groeien!

Guusje, spannend en wat goed dat je dit wilt doen. Onderzoek is altijd goed!

8. Charis87

En Marion? Hoe was je echo gister?

Guusje, inderdaad goed dat je dit doet! Ben je inmiddels al gebeld hoe nu verder? ;)

1987 hoe gaat ie? hoe voel je je??

Selina, hoe doet je kleine meid het??

9. guusje27

guusje27 Fanatiek lid

16 apr 2010
    4.417
    0
    0
    Hai dames,

Ik ga vanaf volgende maand beginnen met gonadotrofines, oftewel puregon, gonal F of menopur. Zonder IUI nog. En dit 6 maanden gaan doen, en hopelijk voor die tijd zwanger! Dus deze maand nog clomid, mijn Eisprong is aankomende week op vakantie, dus hopelijk is het allemaal niet nodig! Maar goed, we gaan in ieder geval al met iets anders beginnen!

10. mamamarion

mamamarion Bekend lid

20 jun 2011
    519
    0
    16
    NULL
    Geldrop
    Gisteren op de echo was er nog steeds niets te zien helaas. Ik heb wel al 3x gehad dat ik smorgens wakker werd en dat de pod dan piepte en een verstoppingssignaal afgaf. Ze zeiden dat de pod nooit zou los raken of verschuiven, maar bij dus weer wel. Ik weet ook niet hoeveel toedieningen ik nu gemist heb omdat ik er niet wakker van was geworden. Ik slaap op mijn buik, dus de piep werd gedempt door het matras. Ik ben nu elke keer bang dat als ik ergens heen ga, dat het dan ook gebeurd. Dus sleep overal een reserve pod en de manager mee naartoe. Heel vervelend dus.

Guusje, wat goed dat je aan het onderzoek meedoet. We kunnen wel wat meer duidelijkheid gebruiken :)

X Marion

11. guusje27

guusje27 Fanatiek lid

16 apr 2010
    4.417
    0
    0
    Marion, jeetje, wat een ongeluk zeg.. Hoe kan dat nou? En gaan E er nu wat aan doen? Want als het nog een keer gebeurd dan mis je een hoop natuurlijk! Ik hoop dat er een oplossing voor gevonden wordt meis!

X Guusje

12. Selina1984

Selina1984 Fanatiek lid

14 mrt 2011
    1.460
    11
    38
    Vrouw
    Marion, jij hebt ook geen geluk zeg! Kan me voorstellen dat je al die extra dingen nu mee neemt, waar je ook gaat. Wat gaan ze er nu aan doen dan?

Met de kleine meid hier gaat alles goed. Ze is erg lief en huilt alleen als ze krampjes heeft. Ik ben alleen ontzettend moe. Doe alweer veel te veel. Dus heb maar even weer gas terug genomen en hoop dat het snel beter gaat. Ben bang dat de chronische vermoeidheid weer terug komt, dus dan maar even een pas op de plaats maken.

13. mamamarion

mamamarion Bekend lid

20 jun 2011
    519
    0
    16
    NULL
    Geldrop
    Ik heb vannacht een buikband van mijn vorige zwangerschap gebruikt, en de pod is gelukkig niet verschoven. Dus voorlopig ga ik het maar zo doen. Maar bij elk piepje dat ik nu hoor, raak ik nu al in de stress en controleer ik of hij nog goed zit.

Selina: wat fijn dat je kleintje het zo goed doet! In het begin moeten je hormonen toch weer terug naar "normaal" dus kan me voorstellen dat je je moe voelt. Ze zeggen wel dat je lichaam ongeveer 9 maanden nodig heeft om weer de oude te zijn. Ik hoop dat je tegen die tijd je niet meer zo moe voelt en dat de chronische vermoeidheid niet meer terug komt.

X Marion

14. 1987

1987 Actief lid

23 feb 2011
    290
    0
    0
    NULL
    NULL
    hee

marion; pech zeg! ik ben ook buikslaper maar mooit last van gehad. ook geen alarm gehad. nam ipod wel over mee naartoe.

hier goe. eergister echo gehad. alles lijkt goed. kon geslacht niet zien, hield beentjes tegen elkaar. 16 nov 20 weken echo.

15. Selina1984

Selina1984 Fanatiek lid

14 mrt 2011
    1.460
    11
    38
    Vrouw
    Mamamarion, heb ook veel huilbuien ed dus hoop dat de hormonen snel weg zijn. Heb ook al een tijdje buikpijn, dus ongi komt eraan (vandaar de extra hormonen) of er is iets niet goed. Volgende week nacontrole en zal het dan wel even zeggen.

Fijn dat met de buikband de pod wel goed blijft zitten. Als dit voorlopig goed blijft gaan, krijg je vanzelf wel meer vertrouwen weer in de pod.

16. sarah1989

sarah1989 Fanatiek lid

26 aug 2012
    1.090
    8
    38
    Vrouw
    Arbeider
    belgie
    Hallo allemaal':D

Hier ook de eerste ronde clomid & pregnyl
    heb gisteren mijn Spuit van pregnyl 5000 gekregen'
    De Clomid Sloeg Wel goed aan bij mij' Met enorm veel bijwerkingen
    Van de pregnyl voel ik nog niet echt zoveel, enkel krampen en Lichte steekjes ':) Nu Klussen we allé dagen en hopen we dat het positief mag zijn, maar ik weet zelfs niet eens waneer ik eigenlijk mag beginnen te testen?

Oja: bij ons lag het probleem bij mezelf, heb namelijk nooit een eisprong gehad' en manlief zijn zaad was tip top':D

groetjes sarah x

17. Marijkeuh

Marijkeuh Actief lid

3 jan 2011
    212
    0
    0
    Gastouder
    Fryslan
    Hey meiden,

Wat een verhalen zeg! Positief en negatief..

Hier gaat het supergoed, :D ben nu dik 38 weken zwanger en voel me prima, echt een voorbeeldzwangerschap. Slaap heerlijk en geen vreemde kwaaltjes. Begin de laatste weekjes wat vocht vast te houden magoed dat hoort er nu 1maal bij. :)
    We zijn er verder heulemaal klaar voor, alles staat klaar voor de kleine!

Hier wil ik iedereen een hart onder de riem steken en zal heel hard voor jullie duimen.
    1 ding wat ik wel geleerd heb is dat je vooral er veel over moet blijven praten met je partner, ook al voel jeje voor de zooooooveelste keer k*t! :x Maar spreek het uit, dan kan je partner zich daar ook op instellen en misschien ook zijn hart luchten! :cool:

Succes allemaal meiden!

18. mamamarion

mamamarion Bekend lid

20 jun 2011
    519
    0
    16
    NULL
    Geldrop
    Hey marijkuh, al bijna uitgerekend zeg. Ben je al helemaal klaar voor de bevalling of zie je er erg tegen op? Wel fijn dat je je al die tijd zo goed hebt gevoelt. Kun je er met plezier op terug kijken :)

Sarah: Je kunt 2 weken na de spuit testen.

Vanmorgen weer een echo gehad. Weer niks te zien helaas. Begin me wel zorgen te maken nu :( Als ik een nieuwe pod moet aansluiten, moet ik de dosis weer verhogen. Inmiddels ook Jennefer gebeld, en zij zegd dat de verstopping gewoon pech zijn geweest. Ik moest het nummer van de pods doorgeven en dan gaan ze het onderzoeken. Bah ik heb echt overal pech mee altijd :(

X Marion

19. Charis87

Nou Marion, je geduld wordt wel op de proef gesteld zo zeg. Kan me voorstellen dat de moed je in de schoenen zakt!

Hopelijk heb je binnenkort resultaat met de pomp en ben je snel zwanger!!!

20. 1987

1987 Actief lid

23 feb 2011
    290
    0
    0
    NULL
    NULL
    mamamarion.. hoe gaat het nu???

Deel Deze Pagina