Gefeliciteerd Sammetje!! Bij mij heeft de menstr. inmiddels goed doorgezet. Heb na t weekend afspraak om te kijken of we weer kunnen starten met spuiten. Nu wel met een lagere dosis neem ik aan...
Dankjewel! Het is nog steeds onwerkelijk, maar ik heb toch echt wel zwangerschapssymptomen. Het klinkt wel zo oneerlijk, ik hoop dat het bij jou ook snel lukt sharlene84! Wanneer moet je weer naar het zh? Ben benieuwd hoeveel follikels je dan hebt.
Hoi allemaal, Ben vorige week maandag terug geweest naar de gyn en ik moest van haar tot half maart wachten. Als ik dan ongesteld ben geworden moet ik het 6 maanden zonder nedicatie proberen en anders weer Clomid. Bah duurt allemaal zo lang, ben gewoon al een half jaar niks aan het doen (op die LEO na dan). Voel me nu weer helemaal goed, kreeg week na de LEO ook nog eens buikgriep, dus heb me flink beroerd gevoeld (vandaar ook hier mijn afwezigheid). @Sammetje: Gefeliciteerd!!!! Super dat het toch een goede eisprong was en meteen gebruik van gemaakt haha @ Sharlene: Hopelijk zijn wij samen ook snel aan de beurt. Die onzekerheid is zo erg X Marion
Mamamarion, gelukkig voel jij je weer beter. Dat wachten is het ergste van alles. Het kost zo veel tijd. Maar volgende week is het alweer half maart, dus je mag bijna weer. Ik ben ook erg ziek geweest na het verwijderen van een cyste. Wat doet spugen zeer zeg, met buikwonden. Nu meid, nog even volhouden! Ik denk aan je en duim nog steeds voor je!
Sam gefeliciteerd! Bij mij sloeg pompje ook aan. Ben nu bijna 36 weken. Kleine heeft wel een groeiachterstandm eerst 4 weken maar na rust is het 2 weken. Hoop dat ze snel komt. Marion, ik blijf voor je duimen. Herken het wachten, gevoel dat je tijd weggooid
@1987 fijn dat het bij jou ook heeft geholpen! Tot welke week moest je het pompje blijven dragen? Ik draag hem nu nog tot de echo in week 8, daarna hoeft het niet meer. Ik ben wel benieuwd hoe dat gaat met de hormonen en hoe je lichaam erop reageert, dat is wel iets waar ik me zorgen om maak...
Dank je dat jullie blijven duimen. Heb soms echt geen hoop meer dat het er nog van komt. Ben nog steeds niet ongesteld geworden ondertussen Ik ben in de afgelopen weken nog eens bijna 7 kg afgevallen, dus dat is tenminste nog iets positiefs. Alle beetjes helpen tenslotte 1987; wel spannend dat je kindje een groeiachterstand had/heeft. Maar wel fijn om te lezen dat het weer beter gaat. Ben je al klaar voor de bevalling? X Marion
@mamamarion; ja, het wachten en die onzekerheid, dat is het moeilijkst! Herken het volledig!Als je geen eigen cyclus krijgt na een LEO, dan reageer je vaak wel beter op medicatie, zoals Clomid. Soms zelfs als je er daarvoor helemaal niet op reageerde. Ik ben inmiddels weer begonnen met spuiten, nu met 1 ampul. Mag over n paar dagen langs komen, kijken of er al n follikeltje groeit...
@ Sharlene: hopelijk heb je deze ronde meer geluk, en is er mischien de volgende controle al iets te zien Ik help je het mee hopen. Zelf net weer naar het ziekenhuis geweest. Ik ben ondertussen nog niet ongesteld geworden, dus heb Provera en Clomid mee naar huis gekregen. Nog wel bloed laten prikken ook en moet morgen bellen voor de uitslag. Dan kunnen ze zien waar ik in mijn cyclus zit en of ik eventueel toch zwanger ben. Hoop het laatste natuurlijk. Heb wel al meer dan een week zoveel last van afschijding dat het soms wel lijkt dat ik in mijn broek geplast heb en een strakke pijnlijke buik, echt vervelend. Dus wel spannend morgen. X Marion
Dag dames, Het is al een aantal maanden geleden dat ik hier een bericht heb achter gelaten. Heb af en toe wel ff bijgelezen natuurlijk.. Zie dater een paar dames bijgekomen zijn en midden in de behandelingen zitten. Voel gelijk de stres die ik ook heb gehad. Echt vreselijk !! Hier gaat het supergoed met onze zoon. Hij is ondertussen alweer 4 maanden oud en et is echt een voorbeeldkindje. Net als de zwangerschap en de bevalling. Magoed we hebben in het proces daarvoor natuurlijk veel tegenslagen gehad. Dus we genieten nu volop. Natuurlijk willen we het niet bij 1 laten en doordat het nu zo goed gaat willen we niet lang wachten om voor de 2e te gaan. Ook omdat mn lijf nu het truukje kent, niet veel tostesteron heb en nog niet veel blaasjes in mn eierestokken heb. Dus willrn we met 2 maandjes het weer gaan proberen. Vind het nu al een beetje spannend, we hopen natuurlijk dat het op de natuurlijke manier wil. Maar dit is natuurlijk afwachten. Ik hou jullie op de hoogte. Nu gaan we lekker genieten van ons mannetje. Hier nog een fotootje. Iedereen sterkte met et traject waar jullie inzitten. Liefs
Mamamarion, en heb je de uitslag al. Vind het zo vervelend dat het bij jou nog niet is gelukt. Ik hoop nog steeds zo met je mee. Je moet ook zeker de moed niet opgeven, maar kan me voorstellen dat dat erg moeilijk wordt. Dikke knuffel iig. Marijkuh, wat een mooi mannetje. Fijn dat het zo goed gaat en het is zeker genieten. Heb zelf ook het idee dat doordat zwanger worden niet zo makkelijk ging, ik het nu veel meer waardeer dat ze er is en dus ook intenser geniet. Wel ben ik nog al egoistisch is sommige mensenogen, want ik doe de zorg ook bijna allemaal zelf (of mijn vriend dan). S.era haar opa's en Oma's kunnen op 1 hand tellen hoe vaak ze haar hebben verschoont. Ik geef nog steeds bv dus flesjes komen ook niet vaak voor. Ik merk dat vooral mijn schoonouders daar veel moeite mee hebben en stes meer beginnen te zeuren over oppassen en dat kv makkelijker is dan bv. Maar ik geniet zelfs van een vieze poepluier en ben van mening dat het ons kind is en wij daar dus de zorg voor moeten dragen. Herkennen jullie dat een beetje of ben ik echt vreemd??
Heb idd gevoel dat het meer een wonder is en ik daar natuurlijk God ontzettend dankbaarvoor ben en daardoor meer geniet en alles! waardeer. En vind sowieso dat ouders verandwoordelijk zijn. Grootouders moeten ophouden alles op de weegschaal te gooien, hier ook een schoonmoeder die al zat te zeuren dat ze de kinderkamer wel weer verbouwen kon omdat haar kleinkinderen toch nietvkwamen logeren. Ook alleen maar omdat de kleine van mn man zijn zus toen met 3 weken oud 2 weken bij hun heeft gelogeert terwijl ze op vakantie gingen (zouk noooooooit doen). En zaten ook te zeuren dat ze nog nooit een fles gegrven hadden bij onze zoon, ik geef borstvoeding!! Ga niet speciaal een fles kolven om dat oma dat zo graag wil. Als ik flesvoeding zou geven, mogen ze best wel ééns een fles geven, ma ook niet im de haverklap hoor! Is toch qualitytime met je kleintje. Je moet doen waar jij je prettig bij voelt maar hou er ook rekening mee dat ze daardoor heel 1kennig kunnen worden. Ma laat je niet van de wijs brengen door anderen. Xxx
Marijkuh, ze zit wel genoeg bij andere op schoot e.d. maar de verzorgingsdingen die geef ik gewoon niet zo makkelijk uit handen, omdat ik dat onze taak vind en er veel van geniet. Ze gaat ook 2 dagen naar de opvang, dus hoop dat de eenkennigheid mee gaat vallen. We zien het wel. Mamamarion, nog geen nieuws?
@ Marijkeuh: wat fijn dat alles zo goed is gegaan. Hopelijk lukt het voor de 2de sneller, zonder al dat ziekenhuis gedoe. Je mannetje ziet er goed uit hoor, geniet maar van @ Selina: Ik had met Ellys ook hetzelfde hoor. Ik gaf ook bv en iedereen was teleurgesteld dat ze geen flesje konden geven. Maar ik vond bv belangrijker voor haar, dus tot bijna 10 maanden volgehouden. Ik ben ook niet gaan werken of studeren tot nu toe, omdat ik haar zoveel mogelijk wil meemaken. Want misschien is het mijn enige en laatste baby. En daar wil ik niks van missen. Ook dat vinden mensen soms raar, vinden me lui ofzo. Het is heel vervelend, maar probeer me er niks van aan te trekken. Je moet gewoon doen waar je jezelf goed bij voel wat opvoeden betreft. Iedereen heeft overal een andere mening over, en als je daar naar gaat luisteren, maak je jezelf helemaal gek. Gisterenmiddag laat werd ik pas gebeld. Heel de dag in spanning gezeten. :s De gyn zei dat ik rond mijn ovulatie zat. Dus gisteren nog geklust natuurlijk. Maar ben bang dat ik mijn eitje net gemist heb. Begin vorige week wel geklust, maar dat is denk ik te vroeg geweest en toen een paar dagen niet. En gisteren en eergisteren een soort drukkend gevoel in mijn linkereierstok gehad, dus wsl was dat mijn eisprong. Denken jullie dat het nut heeft om nog te klussen vanavond en van het weekend? Als ik trouwens niet ongesteld word, moet ik over 2 weken weer met Clomid beginnen. X Marion
@ Sammetje; heb je je echo ondertussen al gehad? @ 1987; Nog maar 1 week te gaan to de bevalling toch? Hoe voel je je? En groeit de kleine nog steeds goed? Zit zelf nogal in spanning. Moet nog tot volgende week woensdag/donderdag afwachten of ik ongesteld word of niet. Ik voel vanalles. Ik hoop natuurlijk dat het een beginnende zwangerschap is, maar heb het idee dat een aankomende menstruatie hetzelfde voelt. Voel me misselijk, niet veel honger (alleen trek in snacks dan weer wel). Moe en als ik ineens opsta of hard tegen de wind infiets ofzo, voelt het soms of mijn eierstokken eruit vallen ofzo (haha kan het niet anders omschrijven) Nou hopelijk kom ik die paar dagen door en krijg ik daarna goed nieuws. Duim duim. X Marion
Oh spannend Marion! Zelf had ik het idee absoluut nog niet dat ik zwanger zou zijn, omdat het de ronde niet gelukt zou zijn. Achteraf herkende ik toch wel klachten van daarvoor, vooral erg vermoeid en buikpijn toen ik dacht ongesteld te worden. Hier gaat het opzich wel goed, ondanks de zwangerschapskwaaltjes. Ik ben toch wel erg moe en moet steeds kokhalzen bij het tandenpoetsen. Wel een teken dat ik nog steeds zwanger ben haha... Aankomende woensdag heb ik de eerste echo, ben benieuwd!
Mamamarion, spannend, hoop op een keer goed nieuws van jou? Als het niet zo is, is het wel fijn dat je lichaam iig weer wat doet, wat hopenlijk dan snel resultaat opleverd. Sammetje, spannend. Geniet van de eerste echo.
Is weer een tijdje geleden dat ik wat heb gepost. Marijkeuh en Selina1984, waar bemoeien ze zich mee? Snap dat grootouders het leuk vinden hun kleinkinderen een flesje te geven en vaker mee te maken. Maar doe vooral wat jij vindt dat goed is, en bv is dat zeker! Zou toch waanzin zijn om voor die ene keer een fles klaar te maken? Het gaat toch om wat je kindje binnenkrijgt, en bv is nu eenmaal beter. Mamamrion; waarschijnlijk dus toch uit jezelf een eisprong! Tot 1 dag na de eisprong kan het eitje bevrucht raken. Het kan zo maar zijn dat je je eisprong pas later hebt gehad, dus zou het zeker nog proberen, baadt het niet dan schaadt het niet... Spannend, dat wachten zeg! Bij ij nog niks. Inmiddels al 2 weken met 1 apul aan het spuiten maar er groeit nog niks. Waarschinlijk over een paar dagen voorzichtig naar 1,5 ampul. Ben daar wel een beetje bang voor; vorige keer had ik met 2 ampullen flinke overstimulatie. Hoe zou dat dan zijn met 1,5 ampul... Iemand hier ervaring mee, met hoe dit kan verschillen per 0,5 ampul?