pco, 1e ronde primolut en clomid, nog meer vrouwen?

Discussie in 'MMM clubs' gestart door maaike80, 23 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Charis87

Charis87 Niet meer actief

Spannende week dus hier.

Marijkuh wat een mooi mannetje. Vroeg me idd al af hoe t met je zou gaan! Gefeliciteerd iig!

Marion, spannend dus. Woensdag moet je officieel ongesteld worden? Niet alvast stiekem een testje er tegenaan gegooid? ;)

Sammetje, veel plezier woensdag bij je 1e echo! Spannend!

2. mamamarion

mamamarion Bekend lid

20 jun 2011
    519
    0
    16
    NULL
    Geldrop
    @ Sharlene; wat vervelend dat er nog niks gebeurd is ondertussen. Weet verder niks over die ampullen, maar volgens mij kan elke andere dosis (hoe klein het verschil ook is) een wereld van verschil maken. Was bij mij iig wel met spuiten. De ene dosis had ik niks, iets hoger 2 a 3 eitjes en weer iets hoger overstimulatie.

Voel nu wel de spanning toenemen. Morgen moet ik dus eigenlijk ongesteld worden. Gelukkig ondertussen nog niet geworden. Heb me in kunnen houden met testen, dus als ik morgen nog niet ongesteld ben geworden, waag ik er 1tje denk ik (als ik durf haha) Spannend :s

X Marion

3. Selina1984

Selina1984 Fanatiek lid

14 mrt 2011
    1.460
    11
    38
    Vrouw
    Mamamarion, hou je ons wel op de hoogte? Als het posi is dan feesten we met je mee. Mocht het nega zijn, dan zijn we er voor je. Duim duim duim

4. mamamarion

mamamarion Bekend lid

20 jun 2011
    519
    0
    16
    NULL
    Geldrop
    Hoi allemaal,
    ben helaas vanmiddag ongesteld geworden :( Dus overmorgen begin ik weer met Clomid 50 en volgende week weer echo`s. Bah ik baal hier echt zo van. Maar ben iig voor het eerst in van mezelf ongesteld geworden, dat is tenmiste iets.

@ Sammetje: hoe was je echo?

X Marion

5. Selina1984

Selina1984 Fanatiek lid

14 mrt 2011
    1.460
    11
    38
    Vrouw
    Mamamarion, jammer zeg. Dkke knuffel iig en wel goed dat je uit je zelf ongi bent. Dat is iig al een hele vooruitgang. Duim, duim, duim voor aankomende ronde!

Ik heb ook een nieuwtje. Mijn vriend en ik gaan trouwen. Heb hem 20 maart (waren we 9 jaar samen) verrast met een dinertje en toen heb ik hem ten huwelijk gevraagt. 10 juli 2014 wordt onze dag.

6. Charis87

Oh balen Marion! :( maar fijn dat je nu wel uit jezelf ongesteld bent geworden. Een stapje in de goede richting zullen we maar zeggen :)

Selina, wat leuk, gefeliciteerd!! 2014 klinkt nog ver weg, maar de tijd gaat zo snel, dus voor je het weet is het al zover!! De voorbereidingen zijn ook erg leuk :d bruiloft met alles erop en eraan?? En Sera als bruidsmeisje? ;)

7. Selina1984

Selina1984 Fanatiek lid

14 mrt 2011
    1.460
    11
    38
    Vrouw
    Charis, kleine bruiloft ivm klein budget, maar zo veel mogelijk alles er op en er aan. Sera wordt inderdaad bruidsmeisje. Lijkt inderdaad nog ver weg, maar zijn de eerste dingen al aan het organiseren/vastleggen.

8. Sammetje84

18 feb 2013
    21
    0
    0
    NULL
    NULL
    Balen mamamarion! Maar wel uit jezelf ongesteld geworden, dat heb ik nooit gehad. En een bruiloft, wat superleuk! Wij zijn in september getrouwd en hebben zo'n mooie dag gehad!
    Woensdag de eerste echo gehad en die zag er goed uit! We hebben het hartje horen kloppen en het is 16,4 mm, nog heel klein dus. Hier stond dat ik toen 8 weken was, maar omdat ik steeds naar het ziekenhuis moest weten we wanneer de ovulatie is geweest en dan zou ik woensdag 8,5 week zijn. Schijnbaar kunnen ze het pas echt goed zeggen bij 11/12 weken. Ik moet nu hier een verloskundige zoeken en daar een afspraak maken. Hoef niet meer naar het ziekenhuis en ben van het pompje af!

9. mamamarion

mamamarion Bekend lid

20 jun 2011
    519
    0
    16
    NULL
    Geldrop
    @ Selina, wat leuk dat jullie gaan trouwen! En een kleine bruiloft is juist veel intiemer en persoonlijker (vind ik dan, wij hadden dat namelijk ook haha). Ellys was ook ons bruidsmeisje en mocht de ringen dragen (die ze natuurlijk onderweg al kwijtgeraakt was :p). Ik hoop dat jullie dag net zo super word als die van ons en je eigen dochtertje als bruidsmeisje is toch het mooiste van allemaal? :)

@ Sammetje super dat alles er goed uitzag en dat je nu dus eindelijk van die pomp verlost blijft. Op naar de volgende echo :)

Heb volgende week alweer mijn eerste echo om te kijken of de Clomid 50 aanslaat. Ben wel weer supermoe door dat rotspul, maar het is voor een goed doel denk ik dan maar.

X Marion

PS; fijne pasen iedereen

10. sharlene86

sharlene86 Actief lid

8 nov 2012
    130
    0
    16
    Arnhem
    @Selina; gefeliciteerd met jullie verloving!
    @mamamarion; een eigen cyclus is al een hele vooruitgang, inderdaad balen dat hij dan zo moet eindigen. Goede hoop dat de clomid gaat aanslaan!
    @Sammetje; Wat fijn dat je van het pompje af bent en dat alles vanaf nu "normaal" kan verlopen!

Ik ben zo benieuwd of de 1,5 ampul bij mij ng iets gaat doen. Zal haast toch wel moeten? 1 ampul geeft niets, 2 ampullen geeft overstimulatie. Moet morgen weer langs voor een echo, spannend dus.

11. mamamarion

mamamarion Bekend lid

20 jun 2011
    519
    0
    16
    NULL
    Geldrop
    @Sharlene; veel succes voor morgen, zal voor je duimen!

X Marion

12. mamamarion

mamamarion Bekend lid

20 jun 2011
    519
    0
    16
    NULL
    Geldrop
    Net terug van mijn echo en er was niks te zien, maar het is ook pas cd 10 vandaag. Kan dus nog van alles gebeuren. Heb wel meer last van bijwerkingen van de Clomid nu vergeleken met voor de operatie. Heel de tijd last van een soort opvliegers, word er `s nachts gewoon wakker van zo heet heb ik het dan. Erg vervelend. Maar hopelijk is het juist een goed teken, dat de Clomid beter binnen komt nu.

@ Sharlene; hoe was jouw echo? Hoop dat er bij jou meer te zien was!

X Marion

13. sharlene86

sharlene86 Actief lid

8 nov 2012
    130
    0
    16
    Arnhem
    @mamamarion; balen dat er nog niets te zien was. dag 10 is misschien ook nog wat te vroeg? Als je je echt zo beroerd voelt met Clomid, gewoon wat van zeggen, misschien mag je weer puregon gaan gebruiken, in een lage dosis?

Bij mij was er nog niets te zien. Had gehoopt dat je gelijk had; met de ene dosis 2/3 follikels, 1 dosis hoger overstimulatie. Helaas lijkt ook dat niet op te gaan voor mij; 1,5 ampul doet nog steeds niks. De follikels worden niet groter dan 10/11mm. Spuit er nu al bijna 2 weken mee. Na t weekend weer terugkomen, als er dan nog niks is gegroeid, dan toch de overstap maken naar 2 ampullen. De 2 ampullen waar ik de vorige keer overstimulatie mee had, ben er huiverig voor.

14. Sammetje84

18 feb 2013
    21
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bij mij waren de follikels eerst ook maar 8 mm, de volgende echo iets van 16 mm en toen is het toch gelukt. Heeft er veel te lang over gedaan om te groeien, maar dan zou het nog wel kunnen lukken.
    Ik duim voor jullie allebei!

Ik heb een afspraak bij de verloskundige op 18 april en dan ben ik waarschijnlijk bijna 12 weken. We moeten dan ook zeggen of we een combinatietest willen, lastig hoor...
    Ik heb wel veel last van misselijkheid en ben zooooo moe.... Hopelijk is dat over een paar weken wat minder.

15. mamamarion

mamamarion Bekend lid

20 jun 2011
    519
    0
    16
    NULL
    Geldrop
    @ Sammetje; wel vervelend die misselijkheid he. Meestal gaat het na 12 weken of zo wel over.
    En voor de test; je moet bedenken of je kindje welkom is als het iets mankeert. Als dat niet zo is, zou ik de test doen en als het jullie niet uitmaakt, zou ik het zelf niet doen. Zo`n test brengt toch altijd een (klein) risico met zich mee op een miskraam. En als je kindje toch in alle gevallen welkom is, waarom zou je dat risico dan lopen? Maar goed, dit is maar mijn mening, je moet gewoon kiezen waar jij jezelf het beste bij voelt. Veel succes met je keuze! :)

@ Sharlene: morgen hebben we weer allebei een echo. Ik hoop dat er bij ons allebei iets positiefs te zien is. Weet je trouwens al wat de volgende stap is, mocht dit niet lukken?

X Marion

16. mamamarion

mamamarion Bekend lid

20 jun 2011
    519
    0
    16
    NULL
    Geldrop
    Bij mij was helaas niks te zien vanmorgen (cd 13 pas).
    Hoe was het bij jou Sharlene?

X Marion

17. Charis87

Sammetje, vervelend dat je zo misselijk bent. Ik had er tot de 12e week Ook heel veel last van, daarna niet meer. Hopen dat dat bij jou ook zo is.

Wat betreft de combitest, wij hebben ook getwijfeld, maar aangezien het een kans is en geen garantie hebben wij ervoor gekozen het niet te doen. Ik heb er geen moment spijt van gehad! Je moet idd doen waar je je goed bij voelt.m

18. Selina1984

Selina1984 Fanatiek lid

14 mrt 2011
    1.460
    11
    38
    Vrouw
    Mamamarion, balen zeg. Maar nog even volhouden. Sik je nu nog maar 1 tablet? Ik had pas resultaat bij 3. Dus de moed nog niet opgeven hoor!

Ik ben wel lang misselijk geweest (ca tot 17 week). Stopte bij mij pas met opname in het ziekenhuis ivm uitdroging, waar je dus ook weer misselijk van wordt. Hoop dat het bij jou snel over is. In het begin kon er nog wel goed om lachen. De combitest hebben wij ook niet gedaan. Ook omdat het een kansberekening was en de kleine sowieso welkom was. Ook geen moment spijt van gehad of getwijfelt of alles wel goed zou zijn. Wij hebben dan wel weer een extra 'pret'echo gehad.

19. sharlene86

sharlene86 Actief lid

8 nov 2012
    130
    0
    16
    Arnhem
    Ik heb zelf de keuze nog niet hoeven te maken maar zelf zou ik het niet doen, Sammetje. Tenzij er ernstige aandoeningen in je fam. voorkomen, dan zou je het kunnen overwegen?

Bij mij ook nog geen resultaat, follikels willen echt niet groter worden dan 10mm, dus toch weer overstappen naar 2 ampullen. Hoop zo dat dat wel gaat werken. Het kan bij mij echt alle kanten op; of ik reager niet of ik reageer extreem, tegen overstimulatie aan. Na bijna 2 jaar stoppen met de pil nog steeds geen eerlijke kans gehad. Hopelijk over 1 of 2 weken wel!

20. mamamarion

mamamarion Bekend lid

20 jun 2011
    519
    0
    16
    NULL
    Geldrop
    Vanmorgen weer een echo gehad (cd 17) en helaas nog steeds niks te zien. Maandag weer een echo en dat zal de laatste van deze cyclus zijn. Dan gaan we over op Clomid 100. Bah, begin langzaamaan de hoop echt op te geven. :( Het is zo oneerlijk allemaal!

@ Sharlene; heb jij binnenkort ook nog een echo?

X Marion

Deel Deze Pagina