Wat goed zeg! Duimen dat ie doorgroeit!! Ik heb iig weer mn best gedaan voor de nog niet zwangeren, gisteren mn laatste plasjes bij MvM ingeleverd! Kunnen ze er weer mooi Pregnyl voor jullie van maken! Dus kom op, groeien met die eitjes! Hier na 4 super dagen weer een terugslag. Weer erg ziek en kotsen. Kan alleen nog maar fruit eten, en zelfs dat hou ik niet altijd binnen. Maar focus me nu erop dat ik alweer bijna op de helft ben. Het gaat vanzelf een keer beter worden, al is het mss pas in maart...
Mamamarion, wat goed zeg! Hopelijk wordt dat een mooi eitje en veranderd dat weer in een bevrucht eitje wat natuurlijk uitgroeit tot een wondertje! Ik duim voor je.
Wat een mooie banners Saar en Selina! Hopen dat mamamarion en ik ze over een aantal weken ook kunnen plaatsen! Mamamarion, als ik me niet vergis, ben je nu dus al bezig met ivf? Is er al iets meer te zien op de echo's? Hou je ons op de hoogte? Ik ben inmiddels verhoogd naar 75ie. Spuit er nu al een week mee. Grootste follikel was gegroeid van 7 naar 12mm, BMS was gegroeid van 4 naar 8mm, maar mijn Oestradiol (E2) was juist gedaald deze week. Hoe kan mijn BMS dan zijn gegroeid? Echt heel vreemd, maar ik moet voorlopig nog wel door blijven spuiten met 75ie, ze durven nog niet te verhogen.
Nog even een vraagje hier op het forum; weet iemand iets af van de werking van Inositol? Lees hier vooral Italiaanse en Amerikaanse onderzoeken over en dit geeft me wel hoop! Vooral welke dosis te nemen, en waar te kopen...
@ Sharlene: Ik heb dat ook vaak gehad, dat mijn bms wel verdikte, maar dat er verder niks met een eitje gebeurde. Hopelijk gaan jouw eitjes eindelijk eens hun best doen en groeit er een mooie deze ronde. Van Inositol heb ik nog nooit gehoord, dus daar kan ik je niet mee helpen. Afgelopen maandag weer een echo gehad. En het eitje dat ik had was echt megagroot, dus meteen spuit laten zetten om het te laten springen. En dat op cd 12. Normaal gesproken was er dan nog helemaal niks te zien. Ben er echt superblij mee en hopelijk was dit de laatste keer. Maandag geklust en vanavond weer. Ik hoop echt zo dat het raak is! X Marion
Wat super fijn! Duimen dat dit m wordt!!! @Sharlene: sorry, ook nog nooit van gehoord... Kan je er niet mee helpen helaas. Hier lijkt het toch ietsje beter te worden. Nu een week geleden dat ik heb overgegeven voor t laatst. Al ben ik nog wel heel misselijk af en toe. Hoeist met de rest?
Sharlene, nog nooit van gehoord. Misschien een nieuw onderwerp starten op zp. Mamamarion, wat goed zeg! Ik duim voor je. Je hebt iig al een goed eitje. Nu moet hij mooi springen en goed klussen! Spannend zeg. Saar, vervelend dat je nog steeds misselijk bent, maar wel fijn dat je alweer een tijdje niet hebt gespuugd. Wij hebben vandaag de 2e echo en intake bij de verloskundige. Vind het erg spannend. Ook denk ik dat ik binnenkort maar weer opgenomen moet worden in het ziekenhuis. Spuug zo veel en ga me steeds belabberder voelen. Medicijnen helpen niet, wat eten voor het opstaan helpt niet en veel drinken lukt ook niet echt. Hoop zo dat dat snel over is. Wil er ook niet over klagen want het hoort erbij, maar moet zeggen dat het nu een stuk lastiger is als bij de eerste. Toen werkte ik niet en had ik geen kleintje rondlopen. Nu werk ik en die kleine dame is er ook nog. Ben al de hele week niet naar het werk geweest en voel me daar schuldig over.
En nu voel ik me weer schuldig omdat ik klaag over iets wat meerder mensen graag willen overnemen incl zwangerschap. Maar voel me gewoon zo beroerd.
@Selina; Erg vervelend dat je je nu weer zo slecht voelt. Het zal idd wel lastig zijn met al een kleintje nu. Hopelijk hebben ze er op je werk begrip voor. Je hoeft je wat mij betreft niet schuldig te voelen, dat je er hier over praat hoor. Zulke verhalen horen hier net zo goed thuis. Sterkte met alles en hoop dat je je snel beter voelt! Voel me zelf een beetje down. Ik ben echt zo nerveus, ik denk dat ik over 2 weken niet eens durf te testen. Ben zo bang dat het weer negatief is :s Dit wachten is echt het ergste van de hele cyclus. X Marion
Mamamarion, op het werk hebben ze begrip. Scheelt ook dat ik voor mijn vader werk en die heeft er zeker begrip voor, aangezien het met S.era ook zo heftig was. Het zijn zeker 2 spannende weken. Probeer zo veel mogelijk afleiding te zorgen. Is natuurlijk makkelijker gezegd dat gedaan. Hopelijk vliegt de tijd vooruit! Ik denk iig aan je!
@ Saar: voel je je ondertussen weer minder misselijk? Hier nog een weekje wachten tot mijn NOD. Ik neem aan dat ik kan tellen vanaf de pregnylspuit? Dit is me niet verteld en ben het vergeten te vragen. X Marion
Het gaat wel iets beter ja. Dankje! Ik hield altijd 14 dagen na de eisprong aan als nod. Dus Pregnyl gespoten op woensdagavond, dan eisprong op vrijdagochtend, dan ook nod op vrijdag 2 weken later. Maar ik kon natuurlijk niet zo lang wachten en testte met de kv 2 voor 5euro testen op dinsdag al een heel licht streepje. Spannend voor jou nu!!!! Ik duim dat t de laatste x was en je nu eindelijk een mooie positieve test krijgt!
@mamamarion, het klopt wat saar28 zegt. Zo is het mij ook verteld; 14 dagen na de eisprong testen, dus ongeveer 15/16 dagen na de Pregnyl. Hoop het voor je dat je straks postief test!! @Selina; je misselijkheid zal echt minder moeten worden, in ieder geval na zw-week 14, zegt men. Nog even volhouden dus!! Komt echt allemaal goed! Bij mij is de situatie hopeloos... Na een week spuiten met 75ie, zag de echo er heel mooi uit; 1 follikel van 13 mm, 2 van 12mm en veel kleintjes. Moest voor de zekerheid toch even bloedprikken en ze schrokken zich rot door de oestradiolwaarde; ruim 16000! Moet direct terug naar 50ie, hopen dat veel kleine follikels "afsterven", om zo de kans op OHSS terug te dringen. Moet morgen alweer terugkomen. Ben bang dat het deze cyclus helemaal fout gaat. Geen Prengyl kunnen zetten en nog een kans op OHSS ook. Ik houd jullie op de hoogte. Heeft iemand trouwens ervaring met deze situatie? Kleine follikels maar extreem hoge oestradiol waarden?
Weet inderdaad meer. Assistent had het verkeerd opgenoemd, het was gelukkig niet 16000 maar 1600. Is ook erg hoog natuurlijk, maar dat klopt beter met de echo. Heb ik voor niks zo in de stress gezeten. Moest omlaag in dosis (50ie), maar nu is de waarde wel erg hard omlaag gegaan; in 2 dagen tijd van ruim 1600 naar 361. Ook zijn de follikels nauwelijks meer gegroeid, heb er nu 1 van 14, 2 van 12 en tig kleintjes onder de 10mm die nu gelukkig niet ook zijn gaan groeien. Moet weer omhoog in dosis, niet weer 75 want dat gaat blijkbaar te hard, maar 50++. Maandag weer terugkomen. Kans dat alle follikels het niet gaan redden, maar kan ook zijn dat het nu weer te hard gaat. Ik spuit nu al meer dan een hele maand achter elkaar en houd deze onzekerheid niet langer meer vol. Maandag móeten er gewoon 1 of 2 grote follikels zitten zodat ik de Pregnyl kan zetten. Anders is het einde oefening en wachten tot de LEO ergens in november. Ik zie dat jij de 21e mag testen. Houd je dat vol, of ga je dit weekend stiekem al testen? In ieder geval hoop ik voor jou nu ook op succes!
Sharlene, meid het zit jou ook niet echt mee. Vervelend die onzekerheid. Hopelijk heb je maandag 1 of 2 mooie eitjes die gereed zijn voor de pregnyl! Mamamarion, spannend zeg. Je kan al bijna testen. *duim, duim, duim, duim*
Hello ladys, Ik doe weer met jullie mee en ben begonnen met Provera slikken. Als ik menstruatie heb mag ik met Clomid 100 beginnen. 50 heeft bij mij nog nooit gewerkt. Ben heel erg benieuwd wat er gaat gebeuren en kan niet wachten op de 10e sd. Tis heel apart maar kijk er ergens naar uit weer te beginnen hiermee, stom he. Ma voel de stres ook wel weer ergens, ma dat is meer, omdat ik altijd zon last heb gehad van die hormonen. Ben mezelf niet... X
@ Marijkeuh; Spannend weer! Ik hoop dat het snel raak is voor jou. Ben je ook zwanger geworden van je zoontje met Clomid 100? @ Sharlene; fijne actie van die assistent. Gelukkig is het niet zo hoog, maar wel vervelend dat je niet eens een rustige ronde hebt. Brengt toch weer extra stress met zich mee. Hopelijk is er maandag toch nog een mooi eitje te zien! Ik denk dat de rondes die jij hebt, heel vergelijkbaar zijn met die ik had in het ziekenhuis. Superlang en elke keer weer anders en onduidelijk. Nu ik in de kliniek loop is alles zoveel rustiger, kan misschien toeval zijn, maar deze eerste keer meteen zo`n mooie rustige ronde gehad. Echt zoveel fijner en zoveel minder stress. Ik ga van het weekend nog niet testen. Ik ga met mijn dochtertje naar een concert van K3 en ik wil de pret niet bederven, mocht de test negatief zijn. Dus ik wacht af tot maandag, ook al is dat bijna niet te doen. Ren zo ongeveer om de 5 minuten naar de wc om te checken haha. X Marion
Nog even volhouden en bezig blijven Marion!! Sla aan het bakken, tuin winterklaar maken. Herfst in huis halen met je dochter. Grote herfstschoonmaak en ga vast een pre Disco houden voor jullie naar K3 gaan!! Ik ben zwanger geworden in laatste ronde voordat we naar ander ziekenhuis zouden gaan voor IUI. En dat was Clomid 150... Kijk nu nog heel positief en hoop gewoon stiekem dat ik gewoon gelijk de eerste keer zwanger word. Ma denk dat als ik de eerste teleurstelling weer gehad heb daar gauw anders over ga denken en weer met beide benen op de grond sta. Magoed dat zien we dan wel weer.
Sinds vanmorgen bruinverlies en morgen is mijn NOD. Dus het is weer einde oefening helaas. :'( Begin langzaamaan het idee te krijgen dat Ellys voor altijd enig kind zal blijven. X Marion